|

استایل میلاد کی مرام رو بشناسیم

میلاد کی مرام با استایل های گرون و کلاسیکش رو هرچی خوش پوشه برده؛ آقا خوووب کِیسیه

Milad KeyMaram

اگه دنبال یه آقای خوش پوش میگردی که از استایل هاش الگو برداری کنی و تیپ و ظاهرت رو ارتقا بدی میلاد کی مرام خودِ کیسه ها.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روز ها دنبال کردن اخبار مرتبط با سلبریتی ها و بازیگر ها در بین مردم خیلی باب و طبیعی است اما با این حال برخی از افراد هستند که به نظرشون این کار بی فایده است و نمی تونه هیچ حسنی برای اون فرد دنبال کننده داشته باشه اما ما می خوایم بهتون بگیم که این تفکر اشتباهه و اگر شما بدونید که دنبال چی هستید می تونید حتا از دنبال کردن اخبار هنرمند ها هم درس های زیادی بگیرید مثل نحوه صحیح استایل کردن. به طور معمول سلبریتی ها و بازیگر ها زمان زیادی رو برای انتخاب اوت فیت مناسب صرف می کنند و همین امر هم باعث میشه که به الگو های خوبی برای استایل کردن به حساب بیان.

در بین خانوم ها و آقایون بازیگری که روی فرش قرمز های مختلف قدم میگذارند و فلش دوربین ها رو به سمت خودشون جلب می کنند آقای میلاد کی مرام یکی از پیشرو هاست؛ به همین خاطر نگاهی می اندازیم به اوت فیت های مخالف این بازیگر خوش پوش و خوش استایل تا ببینیم چه ویژگی هایی رو در اوت فیت های خودش رعایت میکنه.

میلاد کی مرام

1.میلاد کی مرام کلاسیک پوشی که خوب بلده کژوال ست کنه

در حالی که بیشتر آقایون بازیگر این روزها سبک اسمارت کژوال رو به عنوان استایل غالب و شاخص خودشون انتخاب می کنند میلار کی مرام جزو کلاسیک پوش های سفت و سخت به حساب میاد که با کت شلوار های جذابی که می پوشه و بسیار خوش میدرخشه و به خاطر اندام رو فرمش زیبایی و دوخت بی نقص این کت شلوار ها بهتر هم دیده میشه. از طرف دیگه هر از گاهی در مراسم هایی که از رسمیت کم تری برخوردارند می بینیم که آقای بازیگر با ظاهر کژوال اما از نوع فوق العاده سنگین و رنگینش ظاهر میشه و به قول مهران مدیری طنازی میکنه.

میلاد کی مرام کلاسیک پوشکلاسیک و کژوال

2.میلاد کی مرام جسور و محکم

افرادی که سبک کلاسیک رو برای پوشش خودشون انتخاب می کنند معمولا چندان فضایی رو برای به رخ کشیدن جسارت خودشون در استایل کردن محیا نمی کنند آقای میلاد کی مرام هم مثل غالب کلاسیک پوش ها ترجیح میده که ابهت استایل کلاسیکش حفظ بشه اما از اونجایی که جسارت قابل توجهی هم در پوشش داره گاهی اوقات با یه تغییر سبک ناگهانی یا استفاده از یک اکسسوری خاص وسعت توانایی خودش در استایل کردن رو به رخ میکشه.

جسور

3.میلاد کی مرام اکسسوری دوست و حواس جمع

ممکنه در وهله اول با خودتون فکر کنید که به جز عینک و ساعت آقایون از چه اکسسوری هایی می تونند استفاده کنند اما اگر اوت فیت های مختلف میلاد کی مرام یا مهرداد صدیقیان رو ببینید متوجه میشید که اکسسوری دوست ها به خیلی آیتم های بیشتر از عینک و ساعت توجه می کنند مثل پوشت، شالگردن، کلاه، زیور آلات نظیر گردنبند و همچنین سنجاق کت مخصوصا اگر کلاسیک پسند باشند.

اکسسوریمیلاد کی مرام اکسسوری دوست

4.میلاد کی مرام طرفدار پالت رنگی خنثی و طبیعی

به گزارش شایانیوز، علاوه بر سبک پوششی خاص میلاد کی مرام از پالت رنگی ویژه ای هم پیروی میکنه که شامل رنگ های خنثی و طبیعی میشه مثل سفید، سبز، طوسی و امثال این ها که هم تنالیته خنثی دارند و هم یادآور رنگ های موجود در طبیعت هستند.

گالت رنگی خنثی و طبیعی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل میلاد کی مرام قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها