|

بررسی استایل لیلا بلوکات

استایل دارک لیلا بلوکات در جشن خانه سینما؛ تابستون و زمستونم نداره خانم فرنگی پوش شده!

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم ابراهیم خلیل الله آغاز کرد و از آن به بعد با استایلش زبانزد طرفداران بوده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لیلا بلوکات متولد آذر 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است که فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش می باشد و از 14 سالگی تئاتر را شروع کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید. لیلا بلوکات فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم ابراهیم خلیل الله آغاز کرد و از آن به بعد با استایلش زبانزد طرفداران بوده است. حال اگر بخواهیم با نگاهی کلی به استایل و نوع لباس پوشیدن این بازیگر درباره سبک و سلیقه شخصی او صحبت کنیم باید بگوییم او بیشتر طرفدار سبک های شلوغی مانند ماکسیمال است و برای اینتخاب لباس هایش بسیار جسورانه تصمیم می گیرد. شاید یکی از دلایلی که از او بیش از هنر بازیگری اش با نوع لباس پوشیدنش یاد می شود هم همین ویژگی باشد. سبک ماکسیمال سبکی است که بیش از همه مورد توجه سلبریتی‌ ها به خصوص هنرمندان عرصه‌ موسیقی پاپ قرار دارد، چرا که سبک خاص و پر زرق و برق ماکسیمال بسیار جلب توجه می‌ کند و از آنجایی که سلبریتی‌ ها علاقه دارند مورد توجه عکاس‌ ها و رسانه‌ ها قرار بگیرند این نوع سبک پوشش خاص را برای شرکت در برنامه‌ ها و مراسم هنری انتخاب می‌ کنند.

البته جالب است که بدانید لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است و همین علاقه باعث شده تا در بین استایل های او چند استایل اسپرت و ورزشی دیده شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشد تا با چندتا از جدید ترین استایل های لیلا بلوکات آشنا شوید.

استایل لیلا بلوکات

استایل لیلا بلوکات

استایل سرتا پا سیاه لیلا بلوکات در جشن خانه سینما

لیلا بلوکات در یکی از جشن های خانه سینما با یک استایل دارک حضور پیدا کرد و می توان گفت این استایل تا حدودی برای او که عاشق لباس های شلوغ و رنگ های آبی و زرد است کمی عجیب به نظر می آمد. استایل دارک به لباس های تیره و عموما مشکی رنگ اشاره دارد و به جرات می توان گفت این سبک فوق العاده شیک و جذاب است و  شما می توانید در تمام موقعیت ها، چه موقعیت های رسمی و مهمانی ها چه موقعیت های تفریحی یا کاری از آن استفاده کنید. حال همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می کنید این بازیگر خانم برای استایل دارک خود یک اورال مشکی و سندبادی را انتخاب کرده است و برای رویه هم از یک مانتو مشکی کمک کرفته است، البته یکی از نکاتی که باعث جذابیت این استایل شده است عینک شب او است.

استایل لیلا بلوکات

استایل لیلا بلوکات

لیلا بلوکات با استایل آسمونی در اکران فیلم کوتاه مثل زندگی

لیلا بلوکات در انتخاب لباس هایش تا حدودی از سبمک مونوکروم هم کمک می گیرد و همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می کنید این بازیگر خانم در اکران فیلم کوتاه مثل زندگی یک استایل مونوکروم آبی را برای خود انتخاب کرده بود که اگر بخواهیم صادقانه نظر بدهیم باید بگوییم استایل شیک و برازنده ای برای او بود. جالب است که بدانید آبی یکی از رنگ های مورد علاقه این بازیگر جوان است و پوشیدن یک استایل تماما آبی از سمت او اصلا اتفاق عجیبی نیست. او در این استایل زمستانی خود از بوت های پاشنه بلند و شال مشکی استفاده کرده بود که می توان گفت این آیتم ها تا حدودی به او سبک کلاسیک و رسمی بخشیده بودند.

استایل لیلا بلوکات

استایل لیلا بلوکات

لیلا بلوکات با استایل پانک در چهلمین جشنواره فیلم فجر

قبل از هر چیزی باید بگوییم که استایل پانک یک استایل اعتراضی است که تا حد زیادی تحت تاثیر موسیقی راک قرار دارد و به این شکل قدرت ابراز پیدا می‌ کند. پانک راکرها تنها به پوشیدن لباس‌ ها عجیب و چرم کفایت نکردند و یکی از عجیب‌ ترین انواع استایل را به مدل مو، اکسسوری‌ ها و مدل آرایش نیز گسترش دادند. حال اگر کمی با دقت به استایل پایین لیلا بلوکات دقت کنید او کمی شبیه به پانک ها لباس پوشیه است و از اکسسوری های بزرگ و عینک شب استفاده کرده است. یکی از ویژگی هایی که باعث می شود این استایل لیلا بلوکات به جای سمت ماکسیمال به سمت پانک گرایش پیدا کند استفاده او از چرم در چند آیتم بصورت همزمان در است.

استایل لیلا بلوکات

استایل لیلا بلوکات

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها