|

دسر چی درست کنم؟

طرز تهیه دسر کارامل و نسکافه؛ طعم بی نظیرررش هوش از سرت میبره میگی نه امتحانش کن!

اگه دلت یه دسر خنک و دوست داشتنی می خواد اما از بستنی و ژله و این جور خوراکی ها خسته شدی یه ترکیب جدید و امتحان کن با طعم نسکافه و کارامل.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دسر ها بسیار فوق العاده هستند، در برخی از مواقع اون ها می تونند حتا به مراتب از وعده اصلی هم لذیذ تر و وسوسه انگیز تر باشند به حدی که افراد تمام مدت هنگام صرف شام یا نهار چشم به راه دسر باشند تا ببینند چه چیز ویژه ای در انتظارشونه. مسلما کیک ها از جذاب ترین نوع دسر ها هستند اما سوای اون کرم کارامل و ژله نیز ار قدیمی ترین و پر طرفدار ترین دسر ها به حساب میاد که درست کردنشون هم خیلی راحت تر و بی دردسر تر از انواع و اقسام کیک هاست.

به طور کلی طعم کارامل و نسکافه معمولا مورد استقبال قرار میگیرند حالا تصورش رو بکنید که برای مهمانی بعدیتون یک دسر ویژه که کمتر کسی امتحانش کرده با طعم کارامل و نسکافه آماده باشید، قطعا میزبانیتون خاطره انگیز خواهد شد. درست کردن این دسر ویژه ای که ما انقدر ازش تعریف کردیم هیچ کاری نداره و خیلی زود هم آماده میشه و ابدا قرار نیست شما رو به دردسر بندازه و احتمالا یه چیزی تو مایه های همون ژله درست کردن وقت شما رو خواهد گرفت؛ پس خیلی به خودتون سخت نگیرید و برای یک بار هم که شده این خوشمزه دوست داشتنی رو امتحان کنید.

طرز تهیه دسر کارامل نسکافه

مواد اولیه دسر:

خامه صبحانه: 250 گرم

دریم ویپ یا پودر خامه: 1 بسته

شیر سرد: 3/4 پیمانه

نسکافه: 2 قاشق چایخوری

پودر کرم کارامل: 1 بسته

پنیر خامه ای: 1 قاشق غذاخوری سر پر

آب جوش: دو قاشق غذاخوری که برای حل کردن نسکافه نیاز میشه

بیسکوییت پتی بور ساده یا کاکائویی: 1 بسته

شیر: به میزان لازم

طرز تهیه دسر کارامل نسکافه

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، در قدم اول میریم سراغ نسکافه و اون رو داخل آب جوش حل می کنیم سپس میگذاریمش کنار تا کاملا خنک بشه. در مرحله بعد توی یک ظرف جدا خامه، پنیر، دریم ویپ، شیر و پودر کرم کارامل رو با همزن به خوبی مخلوط می کنیم تا یک دست بشند و بعد نسکافه رو هم که تا الان خنک شده به باقی مواد اضافه می کنیم و مجددا هم میزنیم تا مواد به خوبی با هم ترکیب بشند.

در این مرحله کف ظرف مورد نظرمون یک لایه از مواد میریزیم و برای لایه بعدی بیسکوییت های پتی بور رو اول توی شیر میزنیم تا کمی خیس و نرم بشه و بعد داخل ظرف میچینیم. به همین ترتیب لایه لایه کار رو ادامه میدیم تا وقتی که یا ظرف پر بشه یا این که موادمون تموم بشه.

برای لایه آخر از کره بادام زمینی یا نوتلا به همراه میوه ها دلخواه استفاده می کنیم تا روی دسر رو تزئین کنیم و کمی مزه متفاوت هم بهش اضافه کنیم. نهایتا ظرف دسر رو برای چند ساعت داخل یخچال میگذاریم تا حسابی خودش رو بگیره و جا بیوفته.

طرز تهیه دسر کارامل نسکافه

امیدوارم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این دسر خوشمزه لذت ببرید و نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی