|

استایل آناهیتا افشار رو بشناسیم

آناهیتا افشار استایل میکنه خدای سانتی مانتال؛ دُخی ساده سه در چهار حالا شده آس فرش قرمز

استایل های آناهیتا افشاری بازیگر سریال سه در چهار به قدری زیباست که باید ریز ب هریزش رو بررسی کرد و از روش الگو برداشت.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- آناهیتا افشار از بازیگر های دهه شصتی و به قولی قدیمی تلویزیون شناخته میشه که تو پروژه های بسیار خوبی هم کار کرده از سریال محبوب سه در چهار بگیر تا قورباغه که باعث شد تا لول کاری خانوم بازیگر کلی تغییر کنه. آناهیتا افشار در کنار بازی های بسیار درخشان و جذابی که تا به حال داشته و حسابی هم مورد استقبال قرارگرفته از تیپ و استایل خیلی خوبی هم برخور داره که باعث میشه بشه به خانوم بازیگر به چشم یک الگو مناسب در استایل کردن نگاه کرد و به قول خودمون از رو استایل هاش نوت برداری کرد. به همین خاطر هم می خوایم در ادامه نگاه بیاندازیم به تیپ و استایل های مختلف خانوم بازیگر و ببینیم چه ویژگی های خاصی در استایل های ایشون وجود داره.

استایل آناهیتا افشار

1.آناهیتا افشار سلطان مشکی پوشی اما موقعیتی

وقتی به اوت فیت های مختلف خانوم افشار نگاه می کنیم اولین چیزی که توجه ها رو به خودش جلب میکنه علاقه و تعهد ایشون به رنگ مشکی است. یعنی تقریبا در تمامی مراسم خانوم آناهیتا افشار رو با استایل مونوکروم مشکی میبینیم که با یک سری از آیتم های جذاب و رنگی شیک، جذابیت بصری استایلشون رو بالا میبرند. مثل کفش هایی که طرح های خاص دارند یا یک آیتم پترن داری که درخشش رو به استایلش اضافه می کنند و از سنگینی مونوکروم مشکی بودن کم می کنند.

آناهیتا افشار سلطان مشکی پوشی اما موقعیتی

2.آناهیتا افشار خوش سلیقه پترن پوش

پترن ها فوق العاده زیبا و هیجان انگیز هستند اما استفاده از اون ها مار راحتی نیست به خاطر این که می تونند باعث آشفته به نظر رسیدن استایل شما بشند و حتا بد تر از اون این که از لحاظ بصری آزار دهنده باشند، به همین خاطر هم خیلی از افرد هستند که کلا قید پترن رو می زنند و جسارت استفاده از اون ها رو به خرج نمیدند اما این مسئله در رابطه با آناهیتا افشار صدف نمیکنه. خانوم افشار زیبا از جمله افرادی است که اتفاقا علاقه زیادی به پترن داره و بارها دیده شده که در اوت فیت های مختلفش حتا به مقدار بسیار کم هم که شده از پترن استفاده میکنه به خصوص در استایل های مشکی، که همون طور که اشاره کردیم به وسیله این پترن ها از قبح لباس هاش کم میکنه.

آناهیتا افشار خوش سلیقه پترن پوش

3.آناهیتا افشار طرفدار پر و پا قرص اکسسوری

اکسسوری ها آیتم های دلربایی هستند که باعث میشند تیپ و ظاهر شما از این رو به اون رو بشند. با کمک اکسسوری ها شما می تونید ساده ترین و معمول ترین تیپ ها رو به شیک ترین و الگانت ترین استایل ها تغییر بدید. آناهیتا افشاری هم خیلی خوب به این موضوع آگاهی داره و به همین خاطر هم به مراتب از اکسسوری های مختلف استفاده می کنه الاخصوص ساعت که به نظر میرسه اکسسوری مورد علاقه ایشونه و تحت هیچ شرایطی فراموشش نمی کنه.

.آناهیتا افشار طرفدار پر و پا قرص اکسسوری

4.آناهیتا افشار پایبند به آرایش مینیمال

این روز ها سلبریتی های زیادی هستند که با انواع و اقسام آرایش های هفت رنگ و کامل در مراسم ها حضور پیدا می کنند حتا خیلی از اون ها هستند که حتا در اینستاگرام هم همیشه عکس هایی از خودشون منتشر می کنند که از بابت آرایش کامل کاملند اما آناهیتا افشار از جمله معدود افرادی است که به آرایش های زیاد علاقه ای نداره و طرفدار سبک میکاپ مینیمال است و همیشه و در هر حالتی با آرایش مینیمال حاضر میشه مثل خانوم نگار جواهریان یا لیلا حاتمی.

آناهیتا افشار پایبند به آرایش مینیمال

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل آناهیتا افشار قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها