|

ست دونفره یلدایی

تو شب یلدا با آقایی ست بپوش؛ معرفی انواع استایل دو نفره ویژه شب چله

استایل ست یلدایی

اگر شما هم به دنبال چند ایده جذاب برای ست کردن لباس خود در این شب باستانی سال با همسرتان هستید باید بگوییم که بله دقیقا جای درستی آمدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شب یلدا یکی از به یاد ماندنی ترین شب های سال برای ما ایرانیان است در نتیجه زیبا ماندمان در قاب خاطره ها در بین خانواده در طولانی ترین شب سال یکی از بحث برانگیز ترین مسائل مربور به این شب باستانی است. اکثر زوج های جوان تمایل به ست پوشیدن برای شب یلدا دارند و همانطور که می دانید انتخاب یک ست دونفره یلدا که هم شیک و هم جذاب باشد نقش مهمی در زیبایی استایل شما ایفا می کند. وقتی صحبت از پوشیدن لباس ست برای زوج ها به میان می آید گاهی به نظرشان انتخاب و ست کردن آیتم ها اینقدر سخت می آید که از قید این ترکیب های زیبا می گذرند در حالی که اصلا اینطور نیست شما با آشنایی و شناخت ترفندهای ست پوشی به راحتی می توانید صدها ست دو نفره جذاب داشته باشید.

موقع انتخاب آیتم های اصلی و یا فرعی شب یلدا می توانید ابتکار خودتان را ارائه دهید، البته در نظر داشته باشید که در این شب بیشتر افراد لباس هایی به رنگ سرخ، سبز و یا خود آرایی با تلفیقی از همین رنگ ها را انتخاب می کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با استایل های ست و دونفره شب یلدا آشنا شوید.

ست دونفره یلدا

ست دونفره یلدا

زوج های شیک پوش طوسی قرمز بپوشند

یکی از بهترین ترکیب های رنگی که شما می توانید برای لباس های خود و همسرتان انتخاب کنید ست قرمز و یا زرشکی با رنگ طوسی است. این ست علاوه بر زیبایی، ظاهری شیک و لوکس به خانواده دو نفره شما خواهد بخشید. برای داشتن استایلی زیبا و دوست داشتنی به همراه همسرتان می توانید از پیراهن های ست و پشمی قر مز طوسی و یا از طرح های چهارخونه و محبوب زمستان با این رنگ ها استفاده کنید. دقت داشته باشید که برای خانم ها انتخاب دامن در این شب گزینه مناسب تری نسبت یه شلوار خواهد بود. برای زیبایی بیشتر سعی کنید آیتم های خود را به صورت معکوس ست کنید یعنی پایین تنه خانم با بالاتنه آقا و برعکس، زیرا این ترکیب ها استایل زیباتری را برای شما خواهند آفرید.

ست دونفره یلدا

ست دونفره یلدا

فرزندانتان را در یلدا ست پوش کنید، ست مادر درختری یلدا

یکی از ست های جذاب و دوست داشتنی ست های خانوادگی است ست های مادر دختری و یا پدر و پسری در این شب زیبا و باستانی باعث هرچه زیبا و به یاد ماندنی تر شدن عکس های یادگاری شما خواهد شد. پیشنهاد ما برای داشتن یک ست مادر و دختر در این شب پیراهن های کمردار و چین چینی قرمز است . این پیراهن ها معمولا در استایل دختر خانم های کوچک بسیار زیبا هستند و جذابیت دخترانه آن ها را هرچه بیشتر به رخ می کشند. در این ست دونفره استفاده از اکسسوری های مو و زیورآلات فراموش نشود زیرا این اکسسوری ها جذابیت استایل شما را چندین برابر می کنند.

ست دونفره یلدا

ست دونفره یلدا

اکسسوری های یلدایی و ست استفاده کنید

یکی از نکاتی که ما همیشه بر روی استفاده آن تاکید می کنیم اکسسوری است، اکسسوری ها در استایل شما معجزه خواهن کرد اگر به جا و به موقع استفاده شوند. برای ست های دونفره چه مناسبتی مانند شب چله و یا چه بدون هیچ مناسبت از اکسسوری های ست استفاده کنید زیرا این اکسسوری ها نشانگر پیوند زیبای خانوادگی شما هستند و علاوه بر این نکته زیبایی استایل شما را چندین برابر می کنند. برای مثال از کلاه های ست با رنگ قرمز و تزئینات یلدایی و یا ساعت و کیف های همرنگ برای استایل یلدایی خود استفاده کنید، البته خانم ها می توانند به جای کلاه از توربان هم استفاده کنند.

ست دونفره یلدا

ست دونفره یلدا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها