|

انواع استایل با شلوار اسلش

اگه میخوای هم خوشتیپ باشی هم راحت یه شلوار اسلش بزن تنگ مانتوت؛ راحت و جذاب لباس بپوش

انواع استایل با شلوار اسلش

شلوار اسلش یکی از کاربردی ترین انواع شلوار است که امروزه طرفداران زیادی دارد. اسلش شلواری راحت و بدون دکمه از جنس پلی استر و یا کتان است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوار اسلش یکی از کاربردی ترین انواع شلوار است که امروزه طرفداران زیادی دارد. اسلش شلواری معمولا راحت و بدون دکمه و از جنس پلی استر و یا کتان است. همانطور که حدس می زنید ست کردن شلوار اسلش و جاگر با مانتو کار راحتی نیست، مخصوصا اگر مانتوی مدنظر شما از مدل‌ های رسمی و خانومانه با جنس‌های حریر و نازک باشد. البته بهتر است این نوع مانتوها را با شلوار اسلش و یا اسپرت نپوشید برای این نوع مانتوها معمولا شلوارهای پارچه ای و دارای استایل رسمی مناسب تر هستند. در ادامه این مقاله با انواع استایل با شلوار اسلش آشنا خواهید شد، پس اگر ست کردن شلوار اسلش با مانتو و یا دیگر لباس های داخل کمدتان برایتان کار دشواری است با ما همراه باشید.

خانم‌ ها به دلیل پوشیدن شلوار اسلش با هودی‌ های بلند یا مانتو، می‌ توانند به سراغ مدل‌ های فیت‌ تر این شلوارها بروند تا ظاهری شیک و زیبا داشته باشند. زیرا شلوار اسلش‌ های گشاد با بالاپوش بلند و گشاد به‌ خوبی ست نمی‌ شوند و ممکن است ظاهری شلخته و بیش از حد راحتی به وجود بیاورند.

شلوار اسلش

شلوار اسلش

شلوار اسلش با کت یا مانتو جین؛ جذاب و مدرن

یکی از گزینه های مناسب برای ست کردن شلوار اسلش کت های جین هستند. پیشنهاد می شود برای ترکیب مانتو جین آبی پر رنگ و نسبتا لش، حتما از شلوار رنگ روشن دمپا کش و کفش اسپرت سفید و برای مانتوهای جین روشن از شلوار های اسلش تیره استفاده کنید.یکی از نکاتی که هنگام استفاده از شلوار اسلش به آن باید توجه بسیاری کرد انتخاب کفش است زیرا این شلوار دارای استایل اسپرت و راحت است و انتخاب کفش های رسمی برای آن کار اشتباهی است؛ سعی کنید در کنار این شلوارها از کتونی و کفش های اسپرت استفاه کنید.

شلوار اسلش

شلوار اسلش و مانتو کوتاه جلوباز، کژوال و اسپرت

بسیاری از خانم های جوان که علاقمند به استایل اسپرت و کژوال هستند، عموما شومیز بلند شان را با تیشرت ساده و بدون طرح جذب ست می کنند اما دکمه های شومیز را نمی بنند و در نهایت با شلوار جاگر و یا اسلش استایل خود را تکمیل می کنند. هرگز فراموش نکنید مانتوهای اسپرت بهترین گزینه برای ست کردن با شلوارهای اسپرت هستند در نتیجه مانتوهای کوتاه و دارای استایل اسپرت برای شلوارهای اسلش خود انتخاب کنید.

شلوار اسلش

شلوار اسلش

شلوار اسلش و هودی؛ گرم و زمستانی

یکی از جذاب ترین استایل های شلوارهای اسلش زمانی است که از این شلوارهای راحت در کنار هودی ها استفاده می شود. جالب است بدانید که در این نوع استایل ها غالبا از پارفر و یا کاپشن های پفی و ضد آب برای پوشش رویه استفاده می شود زیرا این رویه های زمستانی و گرم علاوه بر ایجاد گرما زیبایی ست های هودی و جاگر را چندین برابر می کنند. برای تکمیل استایل خود در این حالت می توانید علاوه بر کتونی از نیم بوت های اسپرت و بندی و یا اکسسوری های جذابی مانند کیف های کوچک و ورزشی استفاده کنید.

شلوار اسلش

شلوار اسلش

شلوار اسلش و کت چرم، شیک و پاییزه

کت های چرم معمولا جزو محبوب ترین بالاپوش ها در فصل پاییز و بهار هستند و جالب است بدانید این کت های جذاب در کنار شلوارهای اسلش بسیار شیک و دوست داشتنی به نظر می آیند. برای ست کردن این دو دلبر پاییزی فقط کافی است از یک هودی، دورس و یا پلیور آزاد در زیر کت استفاده کنید و به دلیل تیره بودن کت های چرم بهتر است که شلوارهای اسلش رنگ روشن بپوشید. برای تکمیل استایل خود با این کت های شیک بهتر است از یک شال گردن بافتنی زیبا به عنوان اکسسوری استفاده کنید که از نظر رنگی با دورس و یا شلوار شما هارمونی داشته باشد.

شلوار اسلش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها