|

اصول شیک پوشی

اگه طرفدار استایل کژوالی کت جین خوراکته مثل مانتو هاش از خوشگلاست؛ بیا ست کردنش بگم

اگه استایل کژوال دوست دارید با کت جین میتونید یه عالمه تیپ این سبکی توی فصل پاییز و زمستون واسه خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه طرفدار استایل کژوال هستید حتما باید یکی دو تا کت جین توی کمدتون داشته باشید. این کت ها جزء آیتم های پرطرفداری هستند که توی فصل پاییز و بهار خیلی به کار می یان توی فصل زمستون هم که هوا خیلی سرد میشه میتونید با این کت ها یه استایل لایه ای جذاب برای خودتون بسازید.

خوبی کت جین اینِ که مثل شلوار هاش هیچ وقت از مد نمی افته پس اگه طرفدارش هستید با خیال راحت بپوشیدِش چون جزء آیتم های بدون انقضاس. توی این مطلب میخوایم بهتون بگیم چجوری با کت جین خوشگل تیپ بزنید پس با ما همراه باشید.

ترکیب کت جین با شلوار جذب

یکی از ساده ترین و در عین حال شیک ترین استایل ها با کت جین ترکیبش با شلوار جذبِ. ترکیب کت جین با شلوار جذب جین یا کتان اگه با یه کفش اسپرت همراه بشه یه استایل کلاسیک جذاب بهتون میده. میتونید دو رنگ تیره و روشن جین رو با هم ست کنید به عنوان مثال شلوار جین تیره رو با کت جین روشن بپوشید اینجوری یه ست مونوکروم (تک رنگ) شیک واسه خودتون ساختید. اگه به این ترکیب بوت پاشنه بلند اضافه کنید تیپتون حالت رسمی پیدا میکنه.

d

ترکیب کت جین با هودی

هودی بازها لطفا از کت جین غافل نشید. هودی بلند و کت جین اگه دست به دست هم بِدن میتونن یه استایل کژوال خوشگل براتون بسازن. این استایل رو با شلوار اسلش و کتونی سفید تکمیل کنید.

je

ترکیب کت جین با شلوار چرم

اگه میخواین استایلتون متفاوت و خاص باشه کت جین رو با شلوار چرم ست کنید. زیر کتتون یه بافت بلند بپوشید و در نهایت استایلتون رو با یک جفت کفش کتانی کامل کنید.

کت جین مناسب هر فرم اندام

حال که با چند استایل کاربردی با کت جین آشنا شدید، بیایید به بررسی مدل کت مناسب هر فرم اندام بپردازیم. در دسته‌بندی کلی، 4 نوع فرم بدن داریم که شامل فرم بدنی ساعت شنی، گلابی، مستطیلی و مثلث وارونه است. در ادامه کت جین مناسبِ هر فرم بدن رو بهتون معرفی می کنیم.

def

کت جین مناسبِ فرم ساعت شنی

فرم اندام ساعت شنی به گونه ای است که عرض قسمت بالاتنه و پایین‌تنه به یک اندازه می باشد. بهترین لباس‌ها برای این اندام لباس‌هایی هستند که باریکی کمر رو بهتر نشون میدن. شلوارهای جذب فاق بلند کمردار و انواع کت جین زیبایی این اندام رو دو چندان می‌کنند.

کت جین مناسبِ فرم گلابی

فرم اندام گلابی به اندامی گفته میشه که در آن عرض شانه‌ها و بالاتنه کم و عرض لگن زیادِ. افراد با این اندام بهترِ از کت‌های جیب‌دار استفاده کنند.

photo

کت جین مناسبِ فرم مستطیلی

اندام مستطیل اندامی‌ است که در آن عرض قسمت بالاتنه، پایین‌تنه و کمر به یک اندازه است. بهترین مدل کت برای این اندام، کتی است که در قسمت کمر برش افقی و عمودی داشته باشه. در این حالت در قسمت کمر فرورفتگی ایجاد میشه و اندام متناسب‌تر دیده میشه.

کت جین مناسبِ فرم مثلث وارونه

اندام مثلث وارونه اندامی است که در آن عرض بالاتنه زیاد، و عرض پایین‌تنه کمِ. این فرم دقیقا برعکس فرم گلابی است. به این ترتیب افراد با این فرم بدنی باید سعی کنن بالاتنه خود را کوچک‌تر نشون بِدن. مناسب‌ترین کت‌ها برای این اندام، کت‌های جین بدون جیب است. نبود جیب و مدل در کت، باعث میشه قسمت بالاتنه‌ خلوت‌تر و کوچک‌تر دیده بشه.

x

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها