|

اصول شیک پوشی

بیا بِگمت انواع شلوار جین رو با چه مانتو و کفشی بپوشی؛ خوشتیپی اصول داره الکی نیست که

شلوار جین یکی از محبوب ترین شلوار هاست که انقضاء نداره و تو هر دوره حداقل یکی دو نوعش رو بورس بوده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه مطالب صفحه سبک زندگی ما رو دنبال کرده باشید میدونید که مفصل در مورد خوشتیپ شدن صحبت کردیم و گفتیم که خوشتیپی یه پکیجِ و برای داشتن یه استایل شیک باید به مجموعه آیتم های پوششتون که شامل مانتو، شلوار، شال یا روسری، کیف و کفشِ توجه کنید در واقع همه این آیتم ها در کنار هم از شما یه خانوم خوشتیپ میسازه. این در حالیه که خیلیا فقط به مانتو توجه میکنن درستِ که مانتو از بقیه آیتم ها مهم ترِ و آیتم های دیگه باید متناسب با مانتو انتخاب بشن اما نباید اینطور تلقی بشه که بقیه آیتم ها مهم نیستن. پس واسه خوشتیپ شدن باید به همه آیتم ها در کنار هم توجه کنید.

توی این مطلب میخوایم در مورد شلوار جین که یکی از محبوب ترین شلوار ها است صحبت کنیم بگیم و که انواع شلوار جین رو با چی ست کنید تا حسابی جذاب و خوشتیپ بشید.

انواع شلوار جین

قبل از اینکه انواع مشهور شلوار جین رو معرفی کنیم بهتره یه تاریخچه ای از این شلوار های محبوب بهتون بگیم. واژه‌ جین ریشه‌ای فرانسوی داره این کلمه برگرفته از لغت «جنوا» است که در زبان فرانسه به معنای رنگ آبی است. «لی» یکی از برندهای مشهور تولید شلوار جینِ و شهرت آن در گذشته به حدی بوده که خیلی از افراد هنوز به جای استفاده از کلمه‌ جین، عبارت «شلوار لی» را به‌ کار می‌برند پس مارک آمریکایی لی یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین برندهای شلوار جینِ. شلوار جین انواع و اقسام متنوعی داره که اگه بخوایم معروف ترین هاشُ نام ببریم میتونیم به جین اسکینی، راسته، مام استایل، بگی و بوت کات اشاره کنیم.

t

شلوار جین اسکینی رو اینجوری بپوشید

جین اسکینی کاملا به بدن می‌چسبه و به دلیل بافت کشسانی مانند گن اندام رو جمع میکنه. انواع شومیز و مانتو های جذب و گشاد با جین اسکینی خوب میشن. در انتخاب کفش هم دستتون بازِ و بنا به استایل مورد نظرتون میتونید کالج، کفش اسپرت یا پاشنه‌دار بپوشید.

q

با جین راسته اینجوری تیپ بزنید

جین راسته مثل اسکینی در قسمت ران و باسن فیت بدنِ اما از زانو تا مچ کمی آزادتر از شلوار جذبِ. این شلوار با بیشتر لباس‌ها ست میشه. پس میتونید اون با انواع مانتو هاتون از گشاد جذب گرفته تا مانتو های معمولی و کت ست کنید. اگه مانتو تون خیلی بلنده بهتره به جای جین راسته اون با جین اسکینی ست کنید.

w

جین مام استایل شلوار مورد علاقه جوون ترها

شلوار مام استایل شلواری است که فاق بلندی داره و کمرش در بالای ناف بسته میشه. این شلوار چون باسن و ران ها رو حجیم تر نشون میده برای خانوم های لاغر گزینه مناسبی است. این شلوار رو میتونید با شومیز، مانتو های کتی، مانتو یا پالتو های اور سایز ست کنید. اگه خواستید شلوار مام استایل با مانتوی بلند ست کنید بهتره مانتو تون گشاد باشه. کفش های پاشنه بلند، کالج و کتونی با شلوار مام استایل جذاب میشن.

u

با شلوار بگی خوشگل بِتیپ

 شلوارهای بگی شلوارهای سرتاسر گشادی هستند که در قسمت کمرشون کش تعبیه میشه و گاهی هم در قسمت دور مچ پا کش دارن. این شلوار ها با انواع مانتو های بلند و گشاد، شومیز، مانتوی عروسکی، مانتو های کتی و وست ترکیب جذابی رو خلق میکنن. این شلوار ها رو میتونید با کتونی و کفش پاشنه بلند ست کنید.

h

اینجوری با شلوار بوت کات خوشگل ست کن

بوت کات به شلوار هایی گفته میشه که در قسمت ران چسبان و در قسمت دم‌پا گشاد میشن. شلوار بوت‌کات برای هر نوع فرم بدنی مناسبِ ولی بسیاری از استایلیست‌ها معتقدند این شلوارها برای اندام‌های گلابی شکل و کسانی‌که لگن بزرگ‌تری دارن، مناسب ترن همچنین کسانی‌که قد کوتاهی دارن، با پوشیدن این شلوارها اندام‌ شون لاغرتر و کشیده‌تر به نظر می‌آید. بهترِ این شلوار ها رو با مانتوهای بالای زانو و فیت بپوشید. کت‌های جین با این شلوار، ترکیب فوق‌العاده زیبایی خواهند داشت. این شلوار ها رو میتونید با انواع کفش های پاشنه بلند و نیم بوت ست کنید.

z

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها