|

اصول شیک پوشی

بیا خوشگل ست کردن با مانتوی قرمز رو یادت بدم؛ چنتا ترکیب جذاب با رنگ عشققق و هیجان

قرمز جزء رنگ های محبوبی است که هیچ وقت از مد نمی افته و تضمینی یه استایل همیشه برنده بهتون میده پس مانتو های قرمزتون جدی بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قرمز یکی از محبوب ترین رنگ هاست که نماد شجاعت، هیجان و عشق است. طیف های مختلف این رنگ جذاب شامل قرمز روشن، قرمز توت فرنگی، سرخابی، خرمایی، ارغوانی، شرابی، یاقوتی و قرمز تیره است. خوبی قرمز اینِ که میتونید اونُ با انواع رنگ‌های روشن و تیره ست کنید و بهترین استایل های اسپرت و رسمی رو در تمام فصول برای خودتون بسازید. علاوه بر این همه جا میتونید بپوشیدِش. خلاصه لباس قرمز حسابی براتون کار راه اندازه پس ازش غافل نشید.

اگه میخواین با مانتوی قرمز کلی استایل شیک و خوشگل واسه خودتون بسازید اما نمیدونید کدوم رنگ ها کنار قرمز جذاب تر میشن در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

1- قرمز و طوسی

طوسی مثل مشکی و سفید کنار هر رنگی از جمله قرمز قرار بگیره یه استایل جذاب بهتون میده. طوسی باعث میشه قرمز بیشتر خودشُ نشون بده از طرف دیگه کاری میکنه که مانتو قرمزتون خیلی هم تو چشم نباشه. همه طیف های طوسی از تیره تا روشن در کنار قرمز زیبا و چشم نواز میشه. برای ست کردن این دو تا رنگ ترجیح بر اینِ که لباس‌های زیرتر مثلا بلوز و تاپ رو از رنگ قرمز انتخاب کنید و لباس‌های رویی مثل کت و پالتو رو طوسی بپوشید.

eb

2- قرمز و سبز

سبز، مکمل قرمزِ و این یعنی اگر می‌خواهید رنگ قرمز در استایل شما به خوبی دیده بشه، بهترِ به سراغ رنگ سبز برید. در بسیاری از طراحی‌های پارچه‌ها ترکیب این دو رنگ می‌تونید ببینید؛ به‌ خصوص در طراحی پارچه‌های چهارخونه. مطمئن باشید از انتخاب این دو رنگ در کنار هم پشیمون نخواهید شد.

Se

3- قرمز و شتری

 شتری جزء رنگ های خنثی است که تقریبا به همه رنگ پوستی میاد و استایل شما رو به روز و شیک میکنه. این رنگ همانطور که از اسمش معلومِ به رنگ « شتر » می‌باشد و طیفی از رنگ های کرم تا قهوه ای رو شامل میشه. حالا اگه به دنبال گزینه‌ای خنثی به غیر از مشکی برای ست کردن با قرمز هستید، شتری رو انتخاب کنید. ترکیب شتری با قرمز، ظاهر شما رو گران‌ قیمت نشون میده. به گزارش شایانیوز شتری با بیشتر ته‌رنگ‌های خانواده قرمز هم‌نشینی خوبی دارد اما بهترِ هنگام استفاده از این رنگ در کنار رنگ قرمز، از ته‌رنگ‌های قرمز که به نارنجی نزدیکِ فاصله بگیرید.

b

4- قرمز و آبی

شاید این ترکیب براتون عجیب باشه اما مطمئن باشید قرار گرفتن این دو رنگ در کنار هم یه استایل همیشه برنده بهتون میده. شال یا روسری آبی در کنار مانتوی قرمز و شلوار جین آبی یا سرمه‌ای حسابی خوشتیپتون میکنه. برای کامل کردن این استایل از کفش های اسپرت سفید‎ غافل نشید.

Q

5- قرمز و سفید

سفید به خوبی با قرمز هارمونی داره البته نه هر قرمزی؛ سفید در کنار قرمز روشن شما رو به یه خانم خوشتیپ تبدیل میکنه. حُسن انتخاب رنگ سفید اینِ که گیرایی قرمزُ کم میکنه پس اگه میخواین خیلی تو چشم نباشید میتونید از این ترکیب استفاده کنید. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ست اضافه کنید از رنگ های کرم، طوسی، نقره ای و مشکی انتخاب کنید. این ترکیب برای محیط‌های رسمی مناسبِ میتونید رنگ قرمزُ به‌ شکل اکسسوری یا راه‌های پارچه به استایلتون اضافه کنید.

IM

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی