|

راهرو خونه رو چطور دکور کنیم؟!

فکر نکن راهرو فضای پِرت خونه است ها؛ خیلی حرفه ای یه دکور بزن که خودتم فَکت بیوفته

خیلی ها هستند که فکر می کنند اگر یک فضایی در خونه دید ندارم دیگه چیدمان و طراحیش مهم نیست اما یه دکور شیک و لوکس به تمام فضاها اهمیت میده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا حالا فکر کردی چرا بعضی از خونه ها حتا اگر کوچیک و نقلی هم هستند یه جوریند که انگار از تو مجله های طراحی داخلی و دکوراسیون اومدن بیرون و به قدری قشنگند که به صد تا خونه متراژ بالا می ارزند؟ این خونه ها یک ویژگی بسیار مهم و کاربردی دارند اونم اینه که به جز جز و تک تک جزییات چیدمان اون خونه توجه شده. اگر یک چیدمان صحیح و اصولی باشه می‌تونه کاری کنه که خونه نقلی کوچیک شما بزرگ تر و دلباز تر دیده بشه، اگر خونتون هم بزرگ باشه که می‌تونه زیبایی اون رو در حد و اندازه یه خونه لوکس گرون قیمت بالا ببره.

همون طور که گفتیم توجه به جزییات و چیدمان صحیح تمامی فضاهای خونه خیلی اهمیت داره، از چیدمان آشپزخونه بگیر تا ستون وسط خونه و راهرو.

چطور راهرو خونه رو دکور کنیم ؟

متاسفانه خیلی از افراد هستند که فکر می کنند چون راهرو صرفا برای گذر کردنه و کسی اون جا تامل نمیکنه نیازی هم نیست که به طراحی و چیدمانش اهمیت بدند اما این یک اشتباه بزرگه و شما نباید از راهرو ها قافل بشید. حالا از اونجایی که راهرو ها اصولاً فضای باریکی هستند ممکنه دکور کردن اون برای شما سخت باشه یا اصلا هیچ ایده ای نداشته باشید که چطور باید اون جا رو دکور کنید، برای همین هم ما تصمیم گرفتیم تا چند تا ایده خوب و شیک رو با شما به اشتراک بگذاریم که قطعا به کارتون میان.

۱.دکور راهرو با میز کنسول

اولین چیزی که شاید به ذهن خودتون هم رسیده باشه اینه که توی راهرو از یه میز کنسول شیک استفاده کنید، خب این گزینه هم کاربردیه و هم جذابیت بالایی داره فقط باید در نظر داشته باشید که کنسولی که انتخاب می‌کنید باید متناسب با فضای راهرو شما باشه، معمولا کنسول های سلطنتی و کلاسیک برای راهرو مناسب نیستند مگر این که هم سبک کلی چیدمان خونه شما کلاسیک باشه و هم این که راهرو شما به قدر کافی عریض باشه.

چطور راهرو خونه رو دکور کنیم ؟

۲.دکور راهرو با شلف

شلف ها هم مدرن تر از میز کنسول هستند و هم جای کمتری می گیرند اما با این حال باز هم باید حواستون رو به عمق و عرض راهرو تون جمع کنید. در کل در نظر داشته باشید که اگر هر آیتم حجیم دست و پا گیری توی راهرو شما وجود داشته باشه باعث میشه که هم جاتون تنگ بشه هم چون رفت آمد اونجا زیاده اذیت بشید.

چطور راهرو خونه رو دکور کنیم ؟

۳.دکور راهرو با گلدون

به گزارش شایانیوز، گل و گیاه و گلدان های بزرگ به طور کلی در چیدمان یک خونه خیلی نقش تاثیرگذاری دارند برای همین هم خوبه که از اونها در طراحی خونتون استقبال کنید، فقط باید حواستون باشه که تو استفاده از گلدان ها زیاده روی نکنید تا خونتون تبدیل به گلخونه نشه.

چطور راهرو خونه رو دکور کنیم ؟

۴.دکور راهرو با فرش

فرش ها به فضا شخصیت و روح میدند برای همین هم هست که ما ایرانی ها خیلی به فرش اهمیت میدیم یه علاوه این که اون ها اگر‌چه روی زمین قرار میگیرند اما یک اثر هنری هستند. حالا موضوعی که مطرحه اینه که فکر نکنید نباید توی راهرو از فرش استفاده کرد، بلکه برعکس سعی کنید با فرش های ساده زیبایی راهرو خونه خودتون رو چند برابر کنید.

چطور راهرو خونه رو دکور کنیم ؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه موارد دیگری هست که میشه در طراحی و چیدمان یک راهرو شیک ازشون استفاده کرد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها