|

ستون مزاحم وسط خونه رو چطور دکور کنیم؟

ستون وسط خونه کلافت کرده؟ با چندتا ایده کاربردی یه جور دکورش کن همه کَف کنن

یکی از مواردی که توی طراحی داخلی و دکوراسیون میتونه برای شما دردسر ساز بشه و مزاحمت ایجاد کنه ستون ها هستند اما اون ها همیشه هم مزاحم نیستند

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از مواردی که توی طراحی داخلی و دکوراسیون منزل میتونه برای شما دردسر ساز بشه و مزاحمت ایجاد کنه ستون ها هستند اما جالبه بدونید که ستون ها همیشه هم مزاحم نیستند. در قدم اول بایید در نظر داشته باشید که ستون همون طور که از نامش مشخصه سازه ایست که برای پایدار نگه داشتن بنا استفاده میشه اما طبیعیه که دکور کردن یک فضا با وجود یک یا چند ستون سخت میشه و دردسر هایی رو در بخش معماری مشکلاتی رو ایجاد می کنه؛ اما ازطرف دیگه ستون ها در در تقسیم بندی فضا خیلی موثر هستند به ویژه اگر در سالن های بزرگ قرار داشته باشند چون به کمک اون ها شما می تونید فضای نشیمن رو از فضای سالن غذا خوری جدا کنید.

با همه ی این تفاسیر احتمالا با دیدن ستون در وسط خانه اولین سوالی که در ذهن شما شکل می گیره اینه که آیا میشه ستون خانه را برداشت؟ پاسخ این سوال متاسفانه منفی است بنابراین اگر دل خوشی از ستون های وسط سالن ندارید بهتره از ابتدا به سراغ خانه هایی برید که ستون مخفی دارند.

مطمئنا انتخاب خانه ای که ستون نمایان نداشته باشد گزینه ی بی دردسر تری است اما با این حال راهکارهایی هستند که به کمک اون ها شما می تونید فضای خانه خودتون رو جوری بچینید که نه تنها اون ستون به عنوان مزاحمی برای طراحی داخلی خانه شما دیده نشه بلکه به یک نقطه قوت و کانون جذب هم تبدیل بشه. در ادامه ما چند مورد از انواع راهکارهای دکور کردن ستون رو با شما به اشتراک میگذاریم که امیدواریم به کارتون بیان و بتونید خانه خودتون رو جوری بچینید که ازش نهایت لذت رو ببرید و دوستش داشته باشید.

1.دکور ستون با شومینه

یکی از جذاب ترین و البته لوکس ترین گزینه های ممکن برای دکور کردن یک ستون مزاحم و تبدیل اون به یک نمای بسیار زیبا اینه که اون رو به شومینه شیشه ای تبدیل کنیم. البته باید این نکته رو در نظر داشته باشید که چنین شومینه ای به هر خانه ای نمیاد پس مهمه که شما سبک کلی چیدمان خانه رو هم در نظر داشته باشید.

ستون مزاحم وسط خونه رو چطور دکور کنیم؟

2.دکور ستون با پارتیشن

پارتیشن ها هم جزو آیتم های لوکس در دکوراسیون منزل به حساب میان به علاوه این که به شما این امکان رو میدن تا فضای خانه رو به زیبایی هر چه تمام تر تفکیک کنید اما اون رو تنگ و یا تاریک نکنید. این ویژگی بزرگ ترین مزیت پارتیشن هاست که شما می تونید به کمک اون ها در عین حفظ کردن دلبازی فضای خانه اون رو به چند قسمت تقسیم کنید پس ازش استفاده کنید.

ستون مزاحم وسط خونه رو چطور دکور کنیم؟

3.دکور ستون با شلف و کتابخانه

اگر اهل آیتم های تزئینی و یا کتاب خواندن هستید مطمئنا جذاب ترین و کاربردی ترین گزینه برای شما اینه که ستونتون رو به یک کتابخانه شیک تبدیل کنید. بسته به فضایی که در اختیار دارید می تونید با قرار دادن میز و صندلی یک فضای کوچیک و مختص به مطالعه برای خودتون آماده کنید.

ستون مزاحم وسط خونه رو چطور دکور کنیم؟

4.دکور ستون با میز غذا خوری

به گزارش شایانیوز، بسته به این که ستون دقیقا در کجای خانه واقع شده یکی دیگه از گزینه های بسیار کاربردی اینه که اون رو با کمک میز غذا خوری پنهان کنید. اگر ستون در نزدیک آشپزخانه باشه این گزینه بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

ستون مزاحم وسط خونه رو چطور دکور کنیم؟

5.دکور ستون با آینه کاری

استفاده از آینه کاری در دکوراسیون و طراحی خانه جزو کارهایی است که شما می تونید برای شیک تر و خاص تر کردن چیدمان خانه خودتون انجام بدید حالا اگر شما وسط خانه یک ستون مزاحم دارید می تونید به وسیله آینه کاری هم ستون رو پنهان کنید و هم از زیبایی و مزیت های آینه در چیدمان خانه بهره مند بشید.

ستون مزاحم وسط خونه رو چطور دکور کنیم؟

6.دکور ستون با گل و گیاه

استفاده از گل و گیاه در خانه مزیت های بسیاری داره که مهمترین اون ها اینه که حس نشاط و زندگی رو به خانه شما میاره. برای پنهان کردن و یا بهتره بگیم دکور کردن یک ستون استفاده از گل و گیاه های تزئینی بسیار کاربردی خواهد بود و زیبایی بصری بالایی رو هم اضافه ایجاد می کنه.

ستون مزاحم وسط خونه رو چطور دکور کنیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه روش های دیگه ای هست که برای دکور کردن ستون وسط خانه میشه ازشون استفاده کرد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها