|

نِگا نکن شبا خنکه ظهرا میپزی اگه مانتو نخی نپوشی؛ کلی مدل از شیکولش تا نجیب!

تو تابستون و گرمای شدید هیچ لباسی مثل یه مانتوی نخی نمی تونه دلچسب باشه با ما تو این مقاله همراه باشید تا چند نمونه مناسب رو معرفی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
6

با رسیدن روزهای گرم تابستون مدل مانتو نخی جدید زنانه، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین آیتم‌های لباس خانم‌ های شیک‌ پوش ایرانی شده است. این لباس متنوع و شیک زنانه، نقش بسیار مهمی در استایل خارج از خانه بانوان ایرانی دارد. در روزهای گرم سال، پوشیدن لباس‌های راحت و خنک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مانتو نخی تابستانه نیز از این قاعده مستثنا نیست.

به گزارش «شایانیوز» با توجه به افزایش دمای هوا در فصل های گرم سال بهترین گزینه از لحاظ پوشش در محیط بیرون و مکان های مختلف انتخاب مانتو های نخی است که هر ساله با آغاز فصل های گرم سال برند ها و مدل های جدیدی از آن وارد بازار می گردد. این مدل مانتو در انواع کوتاه و بلند وجود دارد که خانم ها می توانند با توجه به سبک پوشش و نوع استایل خود مدلی متناسب با اندام خود انتخاب نمایند تا از لحاظ ظاهری شیک و جذاب به نظر برسند.

manto-jolobaste

مانتو نخی جلوباز؛ خنکی را احساس کنید!

مدل مانتو نخی جلوباز یکی از پرطرفدارترین مانتوهای مناسب بهار و تابستان است که در روزهای گرم انتخاب بسیار مناسبی به شمار می‌رود. مانتو نخی جلوباز را به‌راحتی با انواع شومیز‌ دخترانه و زنانه می‌توان ست کرد. این مدل مانتو ساده و شیک را به همراه انواع شلوارهای جین، کتان و پارچه‌ای و کفش‌های تابستانه زیبا، می‌توانید ست کنید.

این مدل مانتو به شکل طرح دار، گل‌دار و ساده وجود دارد؛ پیشنهاد می‌کنیم شومیز یا بلوزی که زیر مانتو می‌پوشید را به شکل متضاد با مانتو جلوباز خود ست کنید؛ به‌عنوان مثال به همراه مانتو نخی ساده از شومیزهای طرح دار و گل‌دار استفاده کنید تا جذابیت استایل شما دوچندان شود.

manto-nakhi

مدل مانتو نخی ساده جلوبسته، انتخابی خاص و نجیب!

فصل تابستان و بهار زمان مناسبی برای استفاده از مانتو نخی جلوبسته داخل کمد لباستان است تا نجابت استایل خود را به رخ بکشید. مدل مانتو نخی تابستانه دخترانه و زنانه، لباسی راحت و خنک برای روزهای گرم است و احساس خوبی برای شما به ارمغان می‌آورد.

این لباس جذاب و شیک را با شلوارهای پارچه‌ای و جین می‌توانید ست کنید و برای جذابیت بیشتر از گردنبندهای بلند و صندل تابستانه زنانه، می‌توانید استفاده نمایید. توجه نمایید که رنگ مانتو نخی تابستانی باید از طیف رنگ‌های روشن باشد تا گرما را کمتر به خود جذب کرده و در نتیجه احساس خنکی برای شما به وجود آورد.

photo_2021-11-01_10-37-47-1

مانتوی نخی چین چین دار؛ ترند بهار و تابستون امسال!

لباس‌های چین‌دار همیشه میان خانم‌های شیک‌پوش بسیار پرطرفدار بوده است. مدل مانتو نخی چین‌دار زنانه این روزها به ترند مانتو بهار و تابستونه زنانه تبدیل شده است. این لباس جذاب و متنوع در قسمت‌های آستین، کمر و قسمت پایین مانتو معمولاً دارای چین‌خوردگی است که باعث زیبایی بسیار بالای این مدل مانتو زنانه شده است. مانتو نخی چین‌دار برای افرادی که اندام لاغری دارند بسیار مناسب است؛ زیرا چین‌خوردگی لباس سبب می‌شود اندام افراد کمی درشت‌تر نشان داده شود.

summer-manteau

مانتو نخی دکمه دار؛ یادآور حس نوستالژیک

دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ شمسی روزهای درخشان مانتوهای دکمه‌دار در استایل خانم‌های ایرانی بوده که این روزها نیز به انتخاب بسیاری از بانوان خوش‌سلیقه تبدیل شده است. مدل مانتو نخی دکمه‌دار یکی از خاص‌ترین مانتوهایی است که می‌توان گفت هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. برای لباسی که زیر این مانتو باید بپوشید، می‌توانید از تاپ‌های خنک و راحت استفاده نمایید و مانتو خود را با شلوار جین جذب ست نمایید.

nody-مدل-مانتو-خانگی-دخترانه-شیک-1623546981

مانتوهای نخی اسپرت؛ مناسب دخترهای جوون

مانتو اسپرت نخی پرطرفدارترین آیتم لباس دخترانه در روزهای گرم سال به‌حساب می‌آید. این مدل مانتو نخی شیک را که معمولاً در دسته مانتوهای کوتاه قرار می‌گیرد، می‌توانید با کفش‌های اسپرت زنانه و شلوارهای جذب بپوشید تا در مرکز توجه قرار بگیرید. مدل مانتو نخی بهاره و تابستانی اسپرت برخلاف مانتوهای رسمی راحت است و جذابیت بسیاری به استایل کژوال دخترانه می‌دهد.

casual-outfit-women

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها