|

اصول شیک پوشی

چقدر غصه دار میپوشی بیا و تابستون رَنگی پَنگی تیپ بزن؛ کلی ست با مانتو خوشرنگ

مانتو

یکی از نشونه های تغییر فصل تغییر در ویترین لباس فروشی هاس این روزها که در آستانه تابستون هستیم ویترین خیلی از مغازه ها تابستونی شدن.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- اگه به دنبال زیبایی هستید و دلتون میخواد خوشتیپ باشید لطفا از تاثیر رنگ ها غافل نشید. رنگ ها اگه به درستی انتخاب بشن تاثیر خیلی زیادی تو ظاهرتون دارن. ممکنِ از خودتون بپرسید منظور از اینکه گفتیم رنگ ها به درستی انتخاب بشن چیه؟ موقع انتخاب رنگ لباس باید چنتا نکته رو مدنظر قرار بدید. مهم ترین نکته اینِ که شما اون رنگ دوست داشته باشید یه رنگ هر چقدر هم از نظر دیگران زیبا باشه وقتی خودتون دوسِش نداشته باشید نمیتونه حس خوبی رو بهتون منتقل کنه.

بعد از انتخاب رنگ های مورد علاقتون باید بتونید از بینشون مناسب ترین ها رو انتخاب کنید. مطمئنا همه رنگ هایی که دوست دارید براتون مناسب نیستن توی این بخش هم باید چنتا نکته رو مدنظر قرار بدید اول اینکه رنگی رو انتخاب کنید با رنگ پوستتون تناسب داشته باشه یعنی رنگی باشه که بهتون بیاد. دومین نکته اینِ که باید با سایر لباس هاتون هم تناسب داشته باشه تا بتونید در نهایت یه هارمونی جذاب بسازید. پس لطفا وقتی میرید خرید به این نکات توجه کنید و از هر رنگی که خوشتون اومد سریع نخریدش.

مانتو

موقع انتخاب لباس از مد هم نمیشه غافل شد هر سال به مناسبت فصل جدید علاوه بر مدل های مختلف رنگ های خاصی هم مد میشن. در واقع میشه گفت یکی از نشونه های تغییر فصل تغییر در ویترین لباس فروشی ها است که نوید آغاز فصل جدیدی رو بهمون میده این روزها هم که در آستانه فصل تابستون هستیم ویترین خیلی از مغازه ها رنگ و بوی تابستونی به خودشون گرفتن.

تو این مطلب میخوایم بهتون بگیم که امسال تابستون چه رنگایی مد شدن بعدش بهتون میگیم که هر کدوم این رنگ ها برای چه کسایی مناسب تره اینجوری میتونید با دانش و آگاهی خرید کنید و خریدتون از اون خریدایی نمیشه که چند سال توی کمد بدون استفاده خاک بخوره.

مانتو

آبی پاستیلی

فصل بهار و تابستون که از راه میرسه فرصت خوبیه تا با رنگ های تیره و تند موقتا خداحافظی کنیم و به رنگ های پاستیلی خوشامد بگیم. اگه رنگ های پاستیلی رو نمی شناسید بیاین تا این رنگ های جذاب و دواست داشتنی رو بهتون معرفی کنیم. رنگ‌های پاستلی از ترکیب ملایم تمامی رنگ‌ها با رنگ سفید ساخته میشن. وقتی رنگ سفید به رنگ پایه اضافه میشه رنگی که در نهایت ساخته میشه خیلی ملایم و باطراوتِ مثل سبز آبی، زرد کم‌ رنگ، نارنجی ملایم، صورتی، آبی آسمانی، نعناعی روشن، بنفش روشن، موزی و …

مانتو پاستیلی

به گزارش شایانیوز آبی پاستیلی از اون رنگ های خوشگل و زیباست که تقریبا به همه می یاد البته کسایی که رنگ پوستشون زیتونیه باید تو انتخاب این رنگ کمی محتاط باشن. اگه این رنگ انتخاب شماس برای سایر آیتم ها میتونید سراغ رنگ های خنثی مثل سفید یا طوسی برید. یکی دیگه از رنگ هایی که در کنار آبی پاستیلی خیلی جذاب میشه سبزِ قبلاً در مورد اینکه چقدر رنگ آبی و سبز با هم خوب میشن، صحبت کرده‌ایم.

سفید

سفید از اون رنگ های جذابِ که هیچ وقت از مد نمی افته پس همیشه با خیال راحت میتونید بپوشیدِش و مطمئن باشید که حسابی جذاب و خوشتیپ شدید. از اون جایی که سفید جزء رنگ های خنثاست تقریبا با همه رنگ ها میتونه ست بشه اما مسلما با یه سری از رنگ ها هارمونی جذاب تری ایجا میکنه. مانتوی سفید در کنار رنگ‌های پاستلی مثل آبی آسمانی، یاسی و صورتی بسیار جذاب میشه. اگه نمیخواین پالت رنگیتون خیلی روشن باشه رنگ هایی مثل زرد، نارنجی، سرمه ای، بنفش تیره، سرکه ای و قرمز هم در کنار مانتوی سفید هارمونی زیبایی رو ایجاد میکنه. اگه رنگ پوستتون سفیدِ با احتیاط بیشتری این رنگ انتخاب کنید چون ممکنِ باعث بشه سرد و بی روح به نظر بیاین.

مانتو سفید

سرخابی

اگر از طرفداران رنگ‌ سرخابی هستید قطعاً بهار و تابستون بهترین فصل برای پوشیدن این رنگ فوق‌العاده جذابِ تا میون رنگارنگی طبیعت حسابی بدرخشید و به چشم بیاین. اما سوال مهم اینجاست که آیا میدونید رنگ سرخابی رو چطور باید ست کنید و چطور میتونید توی پوششتون از این رنگ استفاده کنید، تا بین این همه زیبایی مثل یک گل بدرخشید؟!

سرخابی رنگ تند و تیزیه پس برای اینکه تعادل توی استایلتون برقرار شه میتونید اون با رنگ های خنثی مثل سفید و کرم ترکیب کنید. این دو تا رنگ در کنار هم تندی سرخابی رو به خوبی میگیرن و در نهایت یه ترکیب رنگ زیبا براتون میسازن. سرخابی در کنار مشکی و طوسی هم بسیار جذاب میشه. اگه رنگ پوستتون روشنِ با خیال راحت میتونید رنگ سرخابی رو انتخاب کنید اما اگه رنگ پوستتون تیرَس تو انتخاب این رنگ باید وسواس بیشتری به خرج بدید.

مانتو سرخابی

قرمز

قرمز یکی از محبوب ترین رنگ ها است که نماد زندگیه و میشه گفت که یکی از اولین انتخاب ها برای بسیاری از بانوان می باشد. خوبی این رنگ اینِ که هیچ وقت از مد نمی افته پس هیچ گاه از خرید لباس یا اکسسوری قرمز پشیمون نخواهید شد. رنگ قرمز معمولا با رنگ های مشکی، سفید، زرد، کرم یا خاکی، شتری، آبی، طلایی، خردلی، نقره ای، سبز و طوسی به راحتی ست میشه.  اگه سفیدرو هستید با خیال راحت میتونید همه طیف های قرمز انتخاب کنید اما اگه رنگ پوستتون تیرَس بهتره سراغ طیف های روشن قرمز برید.

مانتو قرمز

زرد

نماد خوش‌بینی، امید، استقامت، شور و شادی، طروات، خلاقیت و روشنی است. زرد طیف های مختلفی داره از زرد خردلی و تیره گرفته تا طیف های لیمویی، طلایی و زرد روشن. خیلی مهمِ که بدونید کدوم طیف مناسبتونِ اگه رنگ پوستتون روشنِ بهتره از رنگ خردلی و زرد تیره استفاده کنید اگه رنگ پوستتون سبزه هست تناژهای لیمویی و زرد روشن براتون مناسب ترِ اگر هم پوستی تیره دارد خوش شانس هستید چون همه طیف های زرد برای شما مناسبِ.

با وجود اینکه زرد رنگی شاد و پر انرژی است اما وقتی پای مد و لباس به میان می‌یاد بسیاری از مردم از پوشیدنش می‌ترسن فقط به این علت که نمی‌دونن اونُ  با چه لباسی ست کنن. لباس زرد علاوه بر ترکیب های جذابی که با رنگ های خنثی مثل طوسی، مشکی و قهوه ای می‌سازه، مکمل خوبی برای رنگ های متضاد خود نیز هست برای مثال رنگ زرد به شرطی که اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید، با رنگ بنفش یا آبی هم هماهنگی خوبی پیدا می‌کنه.

مانتو زرد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها