|

اگه تپل مُپلی این مانتوها رو بپوش؛ اینجوری همه رو محو تماشای خودت می کنی خانوووم!

خانم هایی که وزن بالایی دارند، اغلب به سختی میتونن یه استایل مناسب برای خودشون انتخاب کنن. اینجا کلی نکته در این باره یاد می گیریم.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- اگر وزن بالایی دارید حتما موقع خرید مانتو با معضل انتخاب مدل هایی که ممکنه شما رو چاق تر نشون بده، روبه رو شدید. درواقع بعضی از مانتوها باعث میشن شما تپل تر به نظر بیاید و پوشیدنشون خصوصا برای خانوم های چاق اصلا توصیه نمیشه. برخلاف این خانوم ها کسایی که لاغر اندام هستند، میتونن از این مانتوها به راحتی استفاده کنن و تپل تر از چیزی که هستند، به نظر بیان.

به طور کلی اگه ظاهری تپل مپل دارید و نمیخواین تو جمع دوستاتون احساس معذب بودن کنید و مدام منتظر باشید که تا پایان دورهمی کی میخواد درباره چاق بودنتون ازتون سوال کنه، باید از مانتوهایی که چند لایه و طرحدار هستن، دوری کنید. البته این مدل مانتوها تنها به این دو سبکی که بیان شد، ختم نمیشن و اصول و قواعد دیگه ای داره که میخوایم در ادامه دربارشون صحبت کنیم.

denizya.mezon_1643471535_3

مانتوهای چین دار رو اینطوری انتخاب کن!

یکی از انواع مانتوهایی که باعث میشه چاق تر به نظر بیاید، مانتوهای چین داره که به دلیل پف بودنش، فرم بدی به اندامتون میده. البته بسته به اینکه کدوم قسمت از مانتو چین داره میتونین از بعضی مانتوهای چین دار هم استفاده کنید، ولی اغلب به دلیل اینکه شما رو توپر و بد فرم میکنن، خصوصا مانتوهایی که تو قسمت شکم چین دار هستن، اصلا توصیه نمی شوند.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
manto_tehran
عکس از صفحه manto_tehran
manto_tehran
عکس از صفحه manto_tehran

از مانتوهای رنگ روشن دوری کن!

با وجود اینکه به خانوم ها بخصوص تو فصل تابستون گفته میشه که لباس رنگ روشن بپوشید، اما خانوم های توپر باید یکم مراعات کنن و از مانتوهایِ با رنگ خیلی روشن مثل مانتوی سفید برای بازار و جمع های دوستانشون بگذرن و به جاش از رنگ هایی مثل کرم و شتری استفاده کنن که هم خیلی شیکه و هم اعتماد به نفس بالایی بهتون میده.

manto_tehran
عکس از صفحه manto_tehran
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

اینطوری مثل مانکن ها میشی!

اگر دوست دارین در عین اینکه خیل تپل هستین، عین باربی به نظر بیاید باید به ریزترین نکات هم در ظاهرتون و لباسی که می پوشین، دقت کنید. مثلا موقع خرید مانتو یا لباس از پارچه های با طرح شلوغ یا طرح درشت دوری کنین و بیشتر سمت پوشیدن مانتوهای با پارچه حریر برید.

اینطوری جذابیت ظاهریتون از چیزی که هست هم بالاتر میره و دیگه استرس برای اضافه وزنتون رو هنگام پوشیدن مانتو و لباس های مختلف نخواهید داشت.

manto_online1
عکس از صفحه manto_online1
manto_tehran
عکس از صفحه manto_tehran

از انتخاب یه شلوار مناسب غافل نشو!

همونطور که میدونین این روزا شلوارای مختلفی ترند شدن و به طبع خانوم های دارای وزن بالا هم دوست دارن از این مدل شلوارا استفاده کنن، ولی توصیه ما اینه که بیشتر شلوارای راسته برای مهمونی هایی که ظاهرتون اهمیت بالایی داره رو انتخاب کنید.

جالبه بدونین که حتی محلی که کمر شلوارتون رو قرار میدید هم در چاق تر نشون دادنتون تاثیر داره؛ بنابراین بهتره کمر شلوار رو دقیقا روی کمرتون قرار بدید و با بالا و پایین کردنش استایلتون رو خراب نکنید.

manto_online1
عکس از صفحه manto_online1
manto_online1
عکس از صفحه manto_online1

حتی کفش هم میتونه تُپل تر نشونت بده!

اگه میخوای خوش استایل و خاص به نظر بیای، باید از هیچ چیزی تو ظاهرت نگذری و موقع تیپ زدن حتی به کیف و کفشتون هم توجه داشته باشید، چون کوچکترین نکات هم در ظاهرتون تاثیرگذاره. به همین دلیل اگه علاوه بر بالاتنه، پاهای تپلی هم دارید از کفش های پاشنه بلند کمک بگیرید و یه استایل لوکس برای خودتون بسازید و بند کفش هاتون رو پهن انتخاب کنین تا بهترینِ خودتون باشید.

به طور قطع برای خانم های چاق، کیف های خیلی کوچیک و ریزه میزه توصیه نمیکنیم؛ چون اندام شما رو بزرگ تر از چیزی که هست، نشون میده. بنابراین بهترین گزینه برای شما کیف های متوسطه که تعادل جذابی رو در ظاهرتون رقم میزنه. 

manto.majlesi
عکس از صفحه manto.majlesi
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

عکس از صفحه tiva__plus

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها