|

خاص بپوش تا خاص باشی

اگه دنبال خاص بودنی این مدلی مانتو رو بپوش که می ترکونه؛ خوشگلیِ و هزار دردسر

بعضی از رنگ ها و طرح ها هستند که همه ما بر زیبایی و جذابیشون توافق داریم اما اونها رو نمی پوشیم چون عادت نداریم یا از ریسک کردن واهمه داریم

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزها شیک پوشی به یه اصل اساسی تبدیل شده که می تونه خیلی حرف ها برای گفتن داشته باشه. شیک بودن و داشتن استایل شخصی لزوما به معنای این نیست که از لوازم خیلی گرون استفاده کنید یا برای خرید همش دنبال برندها و مراکز خرید خاص باشید، گاهی وقتا کمی سنت شکنی و کمی متفاوت از دیگران عمل کردن می تونه به راحتی شما رو از دیگران متمایز کنه و براتون یه تیپ و استایل شخصی و البته که خاص بسازه.

توی پوشش خانم های ایرانی یکی از اصلی ترین و کلیدی ترین آیتم ها مانتوست و به همین دلیل هم شما با انتخاب مانتو مناسب تقریبا نصف راه داشتن یک پوشش خوب و درجه یک رو رفتید، پس باید خیلی به مانتویی که می پوشید توجه کنید، این که قد شما چقدره؟ درشت اندام هستید یا ریز اندام؟ و همه ی مسائل دیگه ی این چنینی خیلی برای انتخاب یک مانتو مناسب مهم هستند.

اما یه نکته ای که می تونه مانتو شما رو و درنتیجه استایل شما رو خاص کنه رنگ و طرح اون مانتوست. حالا چه طوری؟ ما بهتون میگیم.

خوشگلی و هزار دردسر

به گزارش شایانیوز، یک سری از رنگ ها و طرح ها هستند که همه ی ما بر سر زیبایی و جذابیشون توافق داریم اما همه ی ما اون ها رو نمی پوشیم چون یا عادت به پوشیدن لباس های خاص نداریم یا از ریسک کردن واهمه داریم؛ به هر حال این گزینه ها دقیقا همون هایی هستند که به شما کمک می کنند تا بی دردسر استایل خودتون رو خاص و بی نظیر کنید.

1.مانتوهای طرح دار و سنتی

مانتوهای طرح داری که حس سنتی بودن رو القا می کنند سال هاست که تونستند محبوبیت خودشون رو حفظ کنند اما مطمئنا همون طوری که خودتون هم متوجه شدید افراد زیادی نیستند که به سراغ اونها برند به خاطر این که شما باید حجم زیادی از پوشش خودتون رو با اون ها مطابقت بدید به علاوه اینکه معمولا مانتو های سنتی خیلی رنگی و توی چشم هستند که درنتیجه خیلی ها از پوشیدنشون صرف نظر می کنند.

مانتو طرحدار و سنتی

2.مانتو خردلی

رنگ مانتو خیلی بیشتر از اونچه که فکر کنید می تونه توی زیبایی استایل شما نقش داشته باشه، یه رنگ دور از انتظاری مثل خردلی باعث میشه که شما مثل یک ستاره بدرخشید. افراد کمی هستند که به خودشون جرئت می دهند تا از رنگ خاصی مثل خردلی استفاده کنند.

مانتو خردلی

3.مانتو سبز

همون طور که می دونید سبز یکی از رنگ های ترند بهار و تابستون 1401 به حساب نیاد و درنتیجه حسابی هم مورد استقبال قرار گرفته اما به نظرتون چند نفر هستند که بتونند از ترکیب دو رنگ شاد و انرژی بخش سرخابی و سبز استفاده کنند.

سبز از اون دست رنگ هایی است که طیف گسترده ای داره و اتفاقا هم هر کدوم از اون یکی زیباترند اما یکی از خاص ترین و شیک ترین طیف های رنگی سبز، سبزِ پسته ایست که می تونه تیپ شما رو زیبا و گرون قیمت کنه.

مانتو سبز

4.وستِ کار شده

وست و شومیز یکی دیگه از ترندهای جذاب 1401 هستند که خیلی هم ازشون استقبال شده اما اگر شما دنبال یک سبک خاص و شخصی هستید بهتون پیشنهاد می کنیم که جلیقه های کارشده و یا طرح سنتی رو انتخاب کنید که هم فوق العاده چشم نوازند و هم تک.

وست کار شده

5.مانتو آبی

آبی هم درست مثل سبز یک طیف رنگی گسترده داره که همشون هم بی نهایت زیبا و دوست داشتنی هستند اما پوشیدن هر آبی ای کار هر کسی نیست. آبی فیروزه ای یا همون آبی ایرانی از اون رنگهاییه که هم خیلی اصالت داره و هم خیلی خیلی خاصه پس پوشیدن همچین رنگی شما رو قطعا بی نظیر خواهد کرد.

مانتو آبی

شما کاربران شایانیوز کدام یک از این سبک مانتو ها رو بیشتر می پسندید؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: kiyananamazi , _soka_collection , mim.moda , negarlookbook , dermond.collection , athena.style.book , robo_designe

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها