|

اصول شیک پوشی

بیا و با رنگاااا آشتی کن؛ هفت ترکیب رنگی جذااااب و خوشگل واسه مانتو شلوار

مانتو

موقع انتخاب لباس حواستون باشه که توی استایلتون بیشتر از 3 تا رنگ نباشه یک رنگ به عنوان رنگ اصلی دو تا رنگ دیگه هم به عنوان رنگ مکمل.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خیلی مواقع ست کردن رنگ لباس ها برامون تبدیل به یه دغدغه بزرگ میشه و مدام از خودمون میپرسیم که این مانتو با کدوم شلوار بهتر میشه یا اینکه کدوم شال با این ست هارمونی داره؟ اکثر مواقع هم جوابی برای سوالمون پیدا نمیکنیم دقیقا به همین دلیل خیلی از مانتوهای رنگیمون تَه کمد خاک میخورن و سال به سال هم نمی پوشیمشون.

البته در مورد یه سری از رنگ ها مثل قرمز، مشکی، طوسی و سفید کارمون راحت تره اما با بعضی از رنگا مثل صورتی، زرد، بنفش، سرخابی، مرجانی، نارنجی و... خیلی مشکل داریم دلیلش هم اینِ که این رنگ ها رو کمتر تو تن دیگران دیدیم. برای داشتن یه استایل رنگی جذاب باید رنگ ها رو بشناسید برای این منظور لازمِ که با چرخه رنگ آشنا بشید. توی مقاله واسه پوشیدن این رنگا شک نکن مفصل راجع به چرخه رنگ، رنگ های اصلی، رنگ های گرم و سرد، رنگ های خنثی، مکمل و مشابه صحبت کردیم. با خوندن مطلب مذکور متوجه میشید که کدوم رنگ ها رو میشه با هم ست کرد و کدوم رنگ ها بهترِ که کنار هم قرار نگیرن.

برای داشتن یه استایل شیک حالا با هر رنگی که باشه تعداد رنگ ها خیلی خیلی مهمِ شما قراره با انتخاب صحیح، تبدیل به خانمی شیک پوش بشید قرار نیست از خودتون یه مداد رنگی بسازید. بنابراین موقع انتخاب لباس به این نکته توجه کنید که توی استایلتون بیشتر از 3 تا رنگ نباشه. یک رنگُ به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید دو رنگ دیگه رو به صورت محدود استفاده کنید تا رنگ اصلی به چشم بیاد. اینجا قراره چنتا ترکیب رنگی جذاب بهتون معرفی کنیم که بعضیاشون خیلی خاصَن.

با آبی ها تیپ بزن

آبی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در بین مردم جهانِ. این رنگ نماد آرامش است و مردم از طیف‌های مختلفِ آن در لباس و پوشش خود زیاد استفاده می‌کنند. آبی تیره (سرمه ای)، آبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) به عنوان طیف های مختلف رنگ آبی شناخته میشن.

آبی

به گزارش شایانیوز وقتی مردد هستید و نمی‌دونید آبی رو با چه رنگی ست کنید، راحت‌ترین راه حل رنگ سفیدِ. سفید و آبی به خصوص آبی آسمانی در کنار هم ترکیب جذابی رو میسازن. رنگ سفید این قابلیتُ داره که آبی رو بارزتر نشون بده و جلوه بیشتری بهش میده. مانتوی آبی آسمانی رو میتونید با شلوار سفید و کیف و کفش صورتی روشن یا طوسی ست کنید از طیف های دیگه آبی هم میتونید برای این ست استفاده کنید.

با رنگ عشق و اشتیاق خوشگل شو

قرمز رنگ عشق و اشتیاق است یک رنگ فریبنده و در عین حال پر از خشونت و خشم و خطر گاهی اوقات هم نماد جرم و گناهِ. وقتی صحبت از ست کردن با رنگ قرمز میشه همه ذهن ها به سمت مشکی میره اما قرمز با رنگ متضاد مشکی یعنی سفید هم ترکیب جذابی رو میسازه. قرمز و سفید یه ترکیب زیبایی است که احتمالا کمتر دیده باشید و شاید پیش خودتون بگید که این دو تا رنگ خیلی با هم جور در نمیان. اما سفید به خوبی با قرمز هارمونی داره البته نه هر قرمزی؛ سفید در کنار قرمز روشن شما رو به یه خانم خوشتیپ تبدیل میکنه. رنگ سفید در کنار قرمز میتونه گرمی بیش از حد قرمزُ کم کنه و در عین حال قرمزُ از جذابیت نمی اندازه و باعث میشه بیشتر به چشم بیاد.

index

با سبز یه استایل جذاب بساز

فصل بهار که میشه همه توی کمدشون دنبال یه آیتم سبز میگردن پس این روزا فرصت خوبیه واسه پوشیدن این رنگ جذاب. حالا اگه میخواین با سبز خاص و متفاوت و البته زیبا بشید باید کمی جسارت به خرج بدید و سراغ ترکیبای معمول نرید. ما بنفش بهتون پیشنهاد میکنیم اما نه هر بنفشی، بنفشی که به آبی متمایل باشه و خیلی جیغ نباشه. البته از بنفش ارغوانی بسیار تیره یا بادمجانی در کنار سبز تیره هم میتونید استفاده کنید.

مانتو

شتری رنگی جذاب که هیچ وقت از مد نمی افته

شتری جزء رنگ های خنثی است که در دنیای فشن هیچ وقت از مد نمی افته و همیشه طرفداران خاص خودشُ داره. مانتوی شتری یکی از رنگ هایی است که تقریبا به همه رنگ پوست میاد و استایل شما رو به روز و شیک میکنه. شتری طیفی از رنگ های کرم تا قهوه ای رو شامل میشه. مانتوی شتری میتونید با کرم، قهوه ای، سفید، مشکی، طوسی تیره، نارنجی، سرمه ای و سبز ست کنید. ترکیب شتری، کرم و سبز یه ترکیب بسیار جذاب و زیبا میشه پس ازش غافل نشید.

مانتو

با سرخابی بدرخش

اگر از طرفداران رنگ‌ سرخابی هستید قطعاً بهار بهترین فصل برای پوشیدن این رنگ فوق‌العاده جذابِ تا میون رنگارنگی طبیعت حسابی بدرخشید و به چشم بیاید. اما سوال مهم اینجاست که آیا میدونید رنگ سرخابی رو چطور باید ست کنید و چطور میتونید توی پوششتون از این رنگ استفاده کنید، تا بین این همه زیبایی مثل یک گل بدرخشید؟!

سرخابی هم مثل نارنجی رنگ تند و تیزی است پس برای اینکه تعادل توی استایلتون برقرار شه میتونید اون با رنگ های خنثی مثل سفید و کرم ترکیب کنید. این دو تا رنگ در کنار هم تندی سرخابی رو به خوبی میگیرن و در نهایت یه ترکیب رنگ زیبا براتون میسازن. گلبهی هم رنگی است که در کنار سرخابی خیلی جذاب میشه. اگه نمی دونید گلبهی چه رنگیه باید بگیم که نوعی نارنجی کم رنگ و بی روحِ که در دسته رنگ های گرم قرار میگیره.

سرخابی

استخوانی؛ رنگی جذاب از خانواده سفید

 استخوانی زیر مجموعه رنگ سفیدِ که در انواع طیف‌های روشن و تیره موجود است و با قرار گرفتن کنار رنگ‌های دیگه می‌تونه زیبایی خاصی رو براتون به ارمغان بیاره. این رنگ جذابِ میتونید با طوسی، آبی، سبز آبی، مشکی و صورتی روشن ست کنید.

استخوانی

با صورتی خوشگل کن

صورتی یه رنگ جذاب و خوشگل که بیشتر تو فصل گرما پوشیده میشه. این رنگ از ترکیب قرمز و سفید درست میشه و طیف رنگی متنوعی داره که شامل صورتی کمرنگ، صورتی پررنگ، گلبهی و… میشه. این رنگ حس نشاط، سرزندگی و آرامش تداعی میکنه. آبی یکی از بهترین ها برای ست کردن با صورتیه. تمام طیف آبی و صورتی میتونن در کنار هم قرار بگیرن و ترکیب های جذابی رو بسازن.

صورتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

عکس از صفحه dolcevita.accessory , dezhvaar

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی