|

چطور تیپ مشکی بزنیم؟

خانمی می دونی چطور تیپ مشکی بزنی که تهِ شیکی و با کلاسی باشی؟ اول با این رنگ آشنا شو

how to wear black

مشکی بسته به احساسات و حالات درونی ماست که معنا می شود همچنین رنگ مشکی ویژگی هایی دارد که باعث می شود ما برای استفاده از این رنگ مشتاق باشیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مشکی در دسته ی رنگ های اول، دوم و یا سوم وجود ندارد در حقیقت جالب است بدانید که مشکی اصلا در چرخه ی پالت رنگی جایی ندارد حتا برخی از افراد مشکی را یک رنگ به حساب نمی آورند به خاطر اینکه مشکی در واقع تمامی رنگ هاست و تمامی رنگ های پالت رنگی را در خودش دارد؛ شاید به همین دلیل هم هست که تمام نور ها در طیف رنگی را به خود جذب می کند.

رنگ مشکی نشانه ی چیست؟

مشکی بسته به احساسات و حالات درونی شماست که معنا می شود، می تواند نمادی برای قدرت، استقلال، زیبایی، پختگی و یا رمز و راز باشد، از طرفی دیگر در بسیاری از مواقع نشانه ی غم، سوگواری و درد است؛ و به همین دلیل هم هست که می گوییم این حالات درونی شماست که مشخص می کند مشکی بیان گر چه چیزی خواهد بود.

چطور با مشکی تیپ بزنیم

از مشکی چطور در پوشش خود استفاده کنیم؟

رنگ مشکی ویژگی های قابل توجهی دارد که باعث می شود بسیاری از ما برای استفاده از این رنگ بسیار راغب و مشتاق باشیم یکی از این ویژگی ها این است که رنگ مشکی باعث می شود اندام ما لاغر تر و کشیده تر به نظر بیاید. یکی دیگر از ویژگی های بارز رنگ مشکی خنثی بودن آن و همنشینی بینهایت راحتش با دیگر رنگ هاست، در حقیقت به کمک این رنگ می توانید راحت ترین و بی دردسر ترین استایل های ممکن رو برای خودتون بسازید که فوق العاده هم شیک و سنگین هستند.

به گزارش شایانیوز، اگر شما از لباس ها و آیتم های مشکی به درستی استفاده کنید می توانند باعث شوند که شما فردی با پرستیژ اجتماعی بالا، قدرتمند و مصمم تر به نظر برسید.

چطور با مشکی تیپ بزنیم

یکی از مواردی که هنگام استفاده از رنگ مشکی در پوشش خود خیلی جدی باید به آن توجه کنید حفظ تعادل است، به طور معمول پیشنهاد می شود که از پوشیدن لباس های یک دست مشکی خودداری کنید چرا که ظاهر شما رو سرد و خشک نشان می دهند، اما اگر زمانی تصمیم گرفتید که از یک استایل مونوکروم مشکی استفاده کنید بهتر است توجه داشته باشید که همگی آیتم های استایل شما دارای طیف رنگی یکسان باشند در غیر این صورت باعث می شوند که ظاهر شما نامرتب و آشفته به نظر برسد.

برای استفاده از رنگ مشکی یکی از بهترین گزینه های انتخابی این است که شما آن را به همراه رنگ های شاد و سرزنده ای مثل قرمز و یا رنگ های خنثی اما متضاد آن مانند سفید ست کنید و به این ترتیب علاوه بر ایجاد جذابیت و بهره مندی از ویژگی های مثبت این رنگ، می توانیدتعادل را در استایل و تیپتان رعایت کنید.

استایل های مناسب رنگ مشکی کدامند؟

همان طور که قبل تر اشاره کردیم مشکی را اگر هم بتوانیم در دسته ی رنگ ها قرار دهیم از آن دست رنگ های خنثی ایست که به راحتی با دیگر رنگ ها ست می شود بنابراین برای استفاده از این رنگ نه تنها نیازی نیست که نگران رنگ دیگر آیتم های پوشش خودتان باشید بلکه نیازی نیست حتا نگران همخوانی آن با رنگ پوستتان هم باشید چراکه این رنگ به تمامی رنگ پوست ها می آید.

در ادامه ما چند نمونه از استایل های شیک و زیبا از رنگ مشکی را با شما به اشتراک می گذاریم و امیدواریم که بتوانید از این نمونه ها ایده های کاربردی و خوب بگیرید.

چطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیمچطور با مشکی تیپ بزنیم

عکس ها از صفحات: fatemebeiiigiii , nazaniin__life , mahshiid_ff

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها