|

نکات آرایشی

هفت نکته ی آرایشی که می تواند زیبایی شما را چند برابر کند

Tips that make your make up astonishing.

ما در این جا تصمیم داریم تا هفت ترفند آرایشی را با شما در میان بگذاریم که باعث می شود آرایش شما زیبا تر دیده شود و شما بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی افراد مشهور را بر روی فرش قرمز می بینیم که قدم می زنند، به راستی که مانند یک ستاره می درخشند و آرایششان بی نقص به نظر می رسد. آنها پوستی درخشان، ابروهایی عالی و لب هایی بسیار زیبا دارند؛ اما آنچه که ما معمولا نمی بینیم این است که آنها در پشت صحنه آرایشگرانی حرفه ای دارند که سالها تجربه و ترفند را در اختیار گرفته اند. ما در این جا تصمیم داریم تا هفت ترفند آرایشی را با شما در میان بگذاریم که باعث می شود آرایش شما زیبا تر دیده شود و شما مانند یک الماس بدرخشید.

Well Make up

1.رژ لب را از داخل به بیرون بزنید

استفاده از رژ لب ممکن است آنقدر ساده به نظر برسد که شما حتا چندان توجهی به آن نکنید اما واقعیت چیز دیگری است. آرایشگران برای اینکه بتوانند رژ لبی بی نقص را خلق کنند ابتدا به سراغ لایه برداری می روند تا مطمئن شوند که لب پوسته پوسته نمی باشد و رژ لب به نرمی حرکت خواهد کرد. شما می تانید این کار را با اسکراب لب یا به آرامی با استفاده از یک مسواک مرطوب انجام داد. سپس با استفاده از یک بالم لب ، لب هایتان را مرطوب کنید. بعد از آن نوبت به خط لب می رسد و نهایتا برای استفاده از خودِ رژ، آن را از مرکز به سمت بیرون بکشید. در آخر نیز می توانید کمی هایلایتر به مرکز لب خود اضافه کنید تا لب هایتان درخشش و تازگیِ زیبایی داشته باشند.

2.آماده سازی پوست را فراموش نکنید

آماده سازی پوست برای آرایش ضروری است. صَرفِ زمان بیشتر در ابتدا برای مرطوب کردن پوست یا استفاده از یک ماسک صورت آبرسان، می تواند پوست را شاداب تر نشان دهد و نتیجه نهایی بهتر شود. همچنین استفاده از پرایمر به صاف شدن پوست، پرکردن جای زخم و لکه ها و ماندگاری بیشتر آرایش نیز کمک می کند.

Skin prepping

3.زیر کرم پودر خود رژ گونه بزنید

استفاده از رژ گونه در زیری کرم پودر باعث می شود که سرخی صورت شما طبیعی تر و شاداب تر به نظر برسد. بعد از آنکه کرم های صورت خود را استفاده کردید می توانید فقط مقدار کمی از رژ گونه را مجددا به گونه های خود اضافه نمایید. این کار نیاز به تمرین دارد اما ارزشش را دارد چراکه علاوه بر اینکه طبیعی به نظر می رسد، ظاهری جوان تر نیز به شما می دهد.

4. از یک اسفنج آرایشی مرطوب برای ترکیب کرم پودر استفاده کنید

بسیاری از آرایشگران معتقد هستند، اسفنج ها زمانی که مرطوب استفاده می شوند، می توانند کرم پودر را طبیعی تر و خیلی سبک تر جلوه دهند. بنابراین شما باید آب اضافی را از اسفنج خارج کنید به آرامی بر صورت خود مالش دهید، این کار باعث می شود که کرم پودر شما ترکیب بهتری داشته باشد. مهم است که اسفنج را تمیز نگه دارید و بعد از هر بار استفاده آن را بشویید.

wet makeup sponge

5.قبل از آرایش، صورت خود را ماساژ دهید

هنگام مرطوب کردن و آماده سازی پوست، ماساژ پوست و ضربه زدن به آن، به سرحال شدن پوست و تحریک سیستم لنفاوی کمک می کند. دست خود را بر روی استخوان بالای گونه خود بگذارید و به بالا بکشید. به چانه، پیشانی و بینی خود نیز ضربه هایی آرام وارد کنید. این کار باعث می شود که هرگونه پف و ورم از صورت شما محو شود و ظاهری بی عیب و نقص به شما خواهد داد.

6.به جای پودر از کرم استفاده نمایید

لوازم آرایشی که کرمی و مایع مانند هستند درخشش و لطافت بیشتری به پوست شما می دهند. پودر ها معمولا بین چین و چروک های پوست ما قرار می گیرند. سعی کنید که از سایه، هایلایتر، کانتو و برنزر هایی که به صورت کرمی هستند استفاده کنید. شما می توانید با مخلوط کردن یک کرم غلیظ تر از کرم پودرتان با یک پودر سایه، سایه ی چشم کرمی خود را درست کنید.

creams instead of powders

7.چربی اضافی آرایش خود را تمیز کنید

هنگامی که زیرسازی و آرایش اولیه ی صورت خود را به عنوان پایه انجام دادید، یک برگ دستمال کاغذی دولا را جدا کنید تا فقط یک لایه از آن باقی بماند و سپس به آرامی آن را بر روی صورت خود قرار دهید تا روغن و چربی های اضافی پوست شما را به خود بگیرد. این کار باعث می شود تا آرایشتان طبیعی تر دیده شد و زیر سازی آرایش شما شبیه به پوست واقعی خودتان به نظر برسد.

اگر ترفندهای دیگر آرایشی را می شناسید که باعث می شود آرایش شما زیباتر و شاداب تر به نظر برسد آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها