|

واجبات کمد شال و روسری

هفت رنگ شالی که هر خانم با سلیقه ای باید داشته باشه؛ واسه سال نو کمدتُ نونوار کن

Seven Headscarf Colors That Every Hijabi Woman Must Own

بعضی وقت ها انتخاب کردن شال و روسری مناسب سخت ترین کار دنیا به نظر میاد، این جور وقت ها باید بری سراغ رنگ هایی که غالبا خوب ست میشن.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مطمئنا برای همه شما پیش آمده که علی رغم این که کمدتون پر از انواع شال و روسریه نمی دونید که با بعضی از لباس هاتون چه شالی سرتون کنید و چه جوری تیپ بزنید. کاملا حق دارید و باید بپذیریم که واقعا این یک معضل بزرگه! با این حال یه رنگ هایی هستد که هر خانم با سلیقه ای باید اون ها رو داشته باشه تا تو مواقع دشوار به دادش برسند و کمک کنه تا راحت تر لباس هاش رو ست کنند؛ اگر نمی دونید که این رنگ شال ها چه رنگ هایی هستند ما در ادامه به شما هفت مورد از بهترین ها رو می گیم که می تونن حسابی به کارتون بیان، پس خوبه که از هر کدوم یه شال یا روسری خوشگل تو کمدتون داشته باشید.

1.روسری سفید

سفید یکی از رنگ های اصلیه که می تونید با اکثر لباس ها ستش کنید. اگر می خواهید که اون رو با لباس های غیر رسمی و حتی اسپرت سر کنید بهتره که به سراغ شال های سفید نخی برید اما اگر برای لباس های رسمی تر به اون احتیاج دارید خوبه که از روسری سفید ساتن یا شیفون استفاده کنید تا کمی ظرافت و زرق و برق داشته باشن.

روسری سفید

2.روسری مشکی

هر خانمی، بدون استثنا، هر خانمی، باید یه شال یا روسری مشکی توی کمدش داشته باشه تا بتونه برای استایل های رنگاوارنگ یا شلوغ و پر از طرح ازش استفاده کنه. دقیقا وقت هایی که نمی دونید باید چه روسری ای سرتون کنید همون موقع است که مشکی به کمکتون میاد.

روسری مشکی

3.روسری طوسی

طوسی یکی از رنگ های خنثی است که با وجود خنثی بودنش اما خاص و منحصر به فرده و می تونه با لباس های زیادی هم ست بشه. سرمه ای، سفید، قرمز تیره یا هر رنگ روشنی مثل زرد و صورتی همگی ترکیب قشنگی رو با طوسی ایجاد می کنند.

روسری طوسی

4.روسری بژ

بژ هم خنثی است، هم فوق العاده شیک و سنگینه که به همین خاطر هم شما باید توی کمدتون یک روسری یا شال بژ داشته باشید تا با کمک این رنگ کلاسیک ظاهر خودتون رو حسابی بسازید.

روسری بژ

5.روسری سرمه ای

یکی دیگه از رنگ هایی که اتفاقا خیلی هم شیک و باکلاس هست اما به راحتی با بقیه رنگ ها ست میشن سرمه ای. سرمه ای با وجود تیره بودنش چون تناژ آبی داره چهرتون رو خسته یا پژمرده نمی کنه به علاوه به راحتی می تونید سرمه ای رو با رنگ های تیره یا طیف وسیعی از رنگ های روشن ست کنید. پس بهتره این رنگ شال رو توی کمدتون داشته باشید تا همیشه مجبور به استفاده از رنگ مشکی نشید.

روسری سرمه ای

6.روسری شرابی یا بورگاندی

همیشه نیازی نیست که به رنگ های آروم و خنثی تکیه کنید؛ یه روسری شرابی با وجود خنثی نبودنش می تونه تو خیلی از موقعیت ها به کمکتون بیاد. رنگ شرابی از اون دست رنگهاییِ که تقریبا به همه رنگ پوستی میاد و دقیقا هم به همین دلیل شما باید یه شال شرابی توی کمدتون داشته باشید. باور کنید که پشیمون نخواهید شد.

روسری شرابی

7.روسری قهوه ای تیره

بعضی از خانم ها دوست دارند که رنگ روسریشون همیشه تیره باشه اما از سر کردن مشکی هم خسته شدند، بهترین جایگزین برای مشکی، قهوه ای تیره است چرا که ست کردن اون با بقیه لباس ها ابدا کار سختی نخواهد بود.

روسری قهوه ای تیره

عکس ها از صفح: tt_co ، aahoo.scarf ، nunu_art_designe ، scarf_set

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها