|

اصول شیک پوشی

اگر دوست داری عید 1401 رنگی رنگی لباس بپوشی، شال و روسری هاتُ اینجوری انتخاب کن

Your Guide to Pick the Best Headscarf for Your Hijab Outfit

تو دنیای مد هیچ محدودیتی وجود نداره فقط کافیه بدونی چی رو با چی و چجوری ست کنی اون وقت می تونی مثل یه ستاره توی جمع بدرخشی.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- انتخاب روسریِ مناسب می شه گفت که کار واقعا سختیه به خصوص برای کسانی که حجاب کامل دارند اما دلشون می خواهد که لباس های شاد بپوشند و تنوع رنگی توی استایلشون به خرج بدند. انتخاب یه روسری یا شال نامناسب می تونه کل استایل شما رو زیر و رو کنه برای همین خیلی مهمه که هوشمندانه روسریتون رو انتخاب کنید.

اگر شما هم از اون دست آدم هایی هستید که تو انتخاب شال و روسری خیلی سخت گیرید و به مشکل برخورد می کنید ما به شما چند ترفند و نکته کاربردی رو معرفی می کنیم که کمک می کنه تا راحت تر روسریتون رو با لباستون ست کنید.

روسری با رنگ خنثی رو امتحان کن

مشکی، سفید، بژ و طوسی چهار رنگی هستند که تا ابد می تونید از اونها استفاده کنید. این رنگ ها نه هیچ وقت قدیمی میشن و نه به هیچ رنگ و لباس خاصی محدودن. مهم نیست که لباس شما دقیقا چه طرحی داره تقریبا 95 درصد مواقع یکی از این رنگ روسری رو می تونید با لباستون ست کنید. اما برای اینکه خیلی ساده و تکراری نباشید می تونید با خیال راحت برای بقیه قسمت های استایلتون انتخاب های جسورانه با طرح های متفاوت و رنگ های مختلف داشته باشید.

Neutral color

یه تناژ روشن تر رو انتخاب کن

برخی از خانم ها از ست کردن چند رنگ مختلف با هم خوششون نمیاد اما دوست هم ندارند که هر لباسی رو با یه روسری مشکی یا کرم ست کنند و همیشه ظاهری ثابت داشته باشند، تو این جور مواقع بهترین کار ممکن اینه که روسری یا شالتون رو یه تناژ روشن تر از بقیه لباسهاتون انتخاب کنید یا اینکه مثلا رنگ روسریتون رو دقیقا رنگ شلوار یا دامنتون انتخاب کنید؛ این طوری نه چند رنگ هستید و نه نیازی هست که از سر ناچاری به رنگ های خنثی پناه ببرید.

lighter Shade

روسری های طرح دار رو فراموش نکن

هیچ انتخابی مثل یک روسری شاد با کلی طرح رنگارنگ نمی تونه ظاهر شما رو شاد و سرزنده کنه اما سَر کردن یه روسری طرح دار با لباس هایی که پارچه های شلوغ دارند هم نیاز به جسارت داره و هم نیاز به دقت بالا، یه اشتباه کوچیک می تونه بهترین لباس هاتون رو هم از چشم بندازه. پس اگر می خواین کارتون راحت تر باشه روسری های طرح دارتون رو با لباس های ساده ست کنید یا اگر از طرفدارهای لباس های طرح دار هستید به سراغ روسری هایی با رنگ خنثی برید.

اما به خاطر داشته باشید که برای پیدا کردن بهترین گزینه ممکن همیشه باید کلی پرو کنید و آزمون و خطا انجام بدید، پس نترسید.

Printed Scarf

روسری مشکی یه انتخاب همیشگی

اگر دوست دارید که خیلی جدی و با ابهت به نظر بیاین هیچی مثل مشکی یک دست نمی تونه شما رو راضی کنه پس یه روسری مشکی در کنار یک دست لباس مشکی که ظاهری فشن داره هم شما رو حسابی روی مد نشونه میده و هم ظاهرتون رو خیلی شیک و آراسته می کنه. به علاوه انتخاب روسری مشکی کم ریسک ترین گزینه ممکنه که در بیشتر مواقع بهترین جواب رو می ده.

Only Black

با کمک پالت رنگ انتخاب کن

نگاه کردن به پالت رنگ ها بیشتر از هر چیز دیگه ای بهتون کمک می کنه تا درصد پرو کردنتون رو پایین بیارید. اگر دوست دارید که همیشه رنگی بپوشید و انتخاب های زیادی هم داشته باشید پالت رنگ این کار رو برای شما می کنه.

Use Palet Color

Color Palet

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها