|

اصول شیک پوشی

به مانتوی زرد شال یا روسری چه رنگی میاد؟

مانتوی زرد

اگه پوستتون روشنِ بهتره از رنگ خردلی و زرد تیره استفاده کنید اگه پوستتون سبزه هست تناژهای لیمویی و زرد روشن بیشتر به شما مییاد.

لینک کوتاه کپی شد
5

همه ما دوست داریم خوش تیپ و خوش پوش باشیم در واقع تمایل به زیبا بودن چیزی است که در ذات همه وجود داره. حالا بعضیا به اشتباه خوش تیپ بودنُ با داشتن یه کمد پر از لباس های مختلف اشتباه میگیرن و دائم در حال خرید کردن هستند جالب اینکه همیشه هم ناراضی اند و برای یه مهمونی ساده هم از بین کوهی از لباسی که توی کمدشون انباشته شده نمیتونن یه دست لباس انتخاب کنند در مقابل عده ای هم هستند که با چند دست لباس همیشه خوش پوش و آراسته هستند. پس برای خوش تیپ بودن لازم نیست که مدام در حال خرید باشید بلکه باید چند دست لباس متناسب با اندام و رنگ پوستتون داشته باشید همین کافیه تا شما به یه خانم خوش تیپ تبدیل شید. 

به گزارش «شایانیوز»، اولین قدم در راستای خوش تیپ بودن اینِ که متناسب با اندامتون لباس بخرید مثلا اگه اندام درشتی دارید بهترِ لباس های رنگ تیره رو انتخاب کنید تا اندامتونُ ظریف تر نشون بده یا اگه بیش از حد لاغر هستید لباس های چهارخونه بپوشید تا کمی چاق تر به نظر برسید. بعد از این مرحله باید به رنگ پوستتون توجه کنید یعنی باید لباسی بخرید که بهتون بیاد مثلا اگه سفید رو هستید بهتره سراغ رنگ های خنثی نرید چون این رنگ ها شما رو بی حال نشون میده اگه رنگ پوستتون به زردی میزنه دیگه رنگ زردُ انتخاب نکنید چون شما رو بیمار نشون میده.

حالا که فهمیدید چه لباسی به اندام و رنگ پوستتون میاد باید یه سر به کمد لباستون بزنید و ببینید که چه چیزهایی توی کمدتون دارید. اگه قصد دارید یه مانتوی جدید بخرید حتما چک کنید از بین کیف، کفش، شلوار و شال یا روسری حداقل دو تا آیتم که متناسب با اون مانتو باشه رو داشته باشید. اما این وسط یه مشکلی وجود داره اونم اینِ که خیلی از خانم ها اصلا نمیدونن که چه رنگ هایی رو میتونن با هم بپوشن در واقع سؤالی که برای اغلب خانم‌هایی که به شیک پوشی اهمیت میدن پیش مییاد اینِ که روسری یا کیف و کفش چه رنگی به مانتوی من می‌آید؟

متاسفانه اکثر خانم ها با رنگ ها خیلی آشنایی ندارن و اصول ست کردن رو بلد نیستند حتی خیلیا نمیدونن که چه رنگ هایی بیشتر بهشون مییاد. به همین دلیل تو این سری از مطالب قصد داریم اصول ست کردن لباس ها رو با هم مرور کنیم. امروز میخوایم بدونیم که اگه یه مانتوی زرد داشته باشیم چه رنگ شال یا روسری ای بیشتر بهش میاد.

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ زرد با هم صحبت کنیم. رنگ زرد یکی از رنگ ‌های اصلی است که از انرژی و زیبایی ویژه‌ ای برخوردارِ. استفاده از مانتوهای زرد در فصل بهار و تابستان میتونه جذابیت و انرژی خاصی به شما بده. مانتوی زرد علاوه بر ترکیب های جذابی که با رنگ های خنثی مثل طوسی، مشکی و قهوه ای می‌سازه، مکمل خوبی برای رنگ های متضاد خود نیز هست برای مثل رنگ زرد به شرطی که اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید، با رنگ بنفش یا آبی هم هماهنگی خوبی پیدا می‌کنه. 

رنگ زرد طیف های مختلفی داره از زرد خردلی و تیره گرفته تا طیف های لیمویی و طلایی و زرد روشن. اگه رنگ پوستتون روشنِ بهتره از رنگ خردلی و زرد تیره استفاده کنید اگه رنگ پوستتون سبزه هست تناژهای لیمویی و زرد روشن بیشتر به شما مییاد اگر هم پوستی تیره دارد خوش شانس هستید چون همه طیف های زرد برای شما مناسبِ.

مانتوی زرد با شال یا روسری مشکی

عکس از صفحه solocollection

مانتوی زرد با شال یا روسری مشکی

اگه یه مانتوی زرد دارید و دنبال یه استایل بدون ریسک هستید شال یا روسری مشکی گزینه خیلی خوبیه. رنگ مشکی در کنار زرد جلوه خیلی خوبی رو ایجاد میکنه در واقع سادگی رنگ مشکی باعث میشه مانتوتون بیشتر به چشم بیاد. علاوه بر این، مزیت دیگه شال یا روسری مشکی اینِ که به راحتی میتونید اون با لباس های دیگه ای که دارید ست کنید.

مانتوی زرد با شال یا روسری سفید

عکس از صفحات ellin_design2021 , modstyle

مانتوی زرد یا شال یا روسری سفید

سفید جزء رنگ های خنثی است که به راحتی میتونه با رنگ های دیگه ست بشه. اگه یه مانتوی زرد دارید که مدت ها بدون استفاده توی کمدتون افتاده میتونید اونُ با یه شلوار جین روشن و شومیز و شال سفید ست کنید. اگه رنگ زرد و سفید را برای تیپ خود انتخاب کردید توصیه ما به شما اینِ که از کمربند و کفش‌های چرمی قهوه‌ای رنگ و یا رنگ‌های مشابه اون مثل عسلی یا کرم غافل نشید.

مانتوی زرد با شال یا روسری طوسی

مانتوی زرد با شال یا روسری طوسی

اگه بگیم که رنگ طوسی پادشاه رنگ های مکملِ اغراق نکردیم چرا که این رنگ با رنگ‌های دیگه هارمونی خوبی رو ایجاد می‌کنه.  رنگ طوسی یه رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. ست کردن مانتو زرد با شال یا روسری طوسی یه انتخاب بسیار جذاب و زیباست که میتونه خوش تیپ بودن شما رو تضمین کنه. 

مانتوی زرد با شال یا روسری آبی

مانتوی زرد با شال یا روسری آبی

ترکیب رنگ زرد به همراه رنگ آبی به‌ خصوص آبی کاربنی، از ترکیبات بسیار شاد و زیبایی است که در دنیای مد بسیار استفاده‌ میشه. زرد با آبی یک جفت شگفت‌انگیز است؛ بنابراین اگر به یک مهمانی دعوت هستید برای مانتو یا پالتوی زرد خود از کیف و کفش و شال آبی استفاده ‌کنید تا خاص‌تر به نظر برسید.

برای این استایل بهترِ انتخاب زردُ متناسب با طیف رنگی آبی انجام بدید؛ برای مثال هر چه رنگ زردِ مانتو روشن تر باشد، شال آبی هم روشن تر انتخاب بشه. پس مانتوی زرد لیمویی رو با شال آبی آسمانی ست کنید مانتوی زرد تیره و خردلی رو با شال یا روسری آبی کاربنی ست کنید.

مانتوی زرد با شال سبز

مانتوی زرد با شال یا روسری سبز

رنگ خردلی در کنار سبز یکی جذاب ترین رنگ هاست که خوش تیپ بودن شما رو تضمین میکنه. رنگ سفید هم به عنوان رنگ سوم این ست لباس، ترکیب بسیار بسیار زیبایی رو به استایل شما میده.

مانتوی زرد با شال بنفش

مانتوی زرد با شال یا روسری بنفش

بنفش یکی از رنگ هایی است که در کنار زرد هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه. بنفش در واقع رنگ مکمل زردِ و همون طور که می دونید یکی از بهترین نتیجه ها در ترکیب رنگ ها از ترکیب دو رنگ مکمل بوجود می آید. ترکیب رنگ زرد و بنفش میتونه یه استایل بی نهایت شیک و چشم نواز برای شما بسازه.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    فکر نکنید حوری هستید واز آسمان افتادید پایین بی پولهای بی ریختم آگه لباس شیک بپوشند ویه کم به سر وقیافه شون برسن والله خیلی زیباتر ازشماها میشن

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی عالیییییی

  • داودطنوریان ارسالی در

    مانتوزردوروسری مشکی و یا شال طوسی با ما نتو سفید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها