|

جنون تعرض به اجساد/ قاتلی که از اعضای بدن انسان برای ساخت مبلمان استفاده کرد

اد جین بیشتر بقایای سه قبرستان محلی را که دو سال پس از مرگ مادرش بازدید از آنها را آغاز کرده بود، جمع آوری کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکثر مردم فیلم‌های ترسناک کلاسیک مانند روان (1960)، کشتار با اره برقی تگزاس (1974) و سکوت بره‌ها (1991) را دیده‌اند. اما چیزی که ممکن است خیلی ها ندانند این است که شرورهای وحشتناک این سه فیلم همه بر اساس یک قاتل واقعی ساخته شده اند: اد جین، یا همان «قصاب پلین فیلد».

26

کودک ای که منجر به ساخت یک قاتل شد

اد با نام ادوارد تئودور گین در 27 اوت 1906 به دنیا آمد و تحت تأثیر مادر مذهبی و سلطه گر خود، آگوستا، به بلوغ رسید. او، اد و برادرش هنری را طوری پرورش داد که باور کنند جهان پر از شر است، زنان «ظروف گناه» هستند و نوشیدن و جاودانگی ابزار شیطان هستند. بنا بر اعتقادات مادرش آنها به شهری دیگر نقل مکان کرده و در خانه ای دور از شهر زندگی را آغاز کردند. اد جین در مدرسه نتوانست هیچ ارتباط معنی‌داری با همکلاسی‌هایش برقرار کند؛ تنبلی چشم و نقص گفتاری اد، او را به راحتی قربانی قلدرها کرد. با همه اینها، اد مادرش را می پرستید و به نظر می رسید که جهان بینی خشن او را پذیرفته است. اگرچه هنری گاهی اوقات در مقابل آگوستا می ایستاد، اد هرگز این کار را نکرد.

20

نخستین قربانی را در آتش سوزاند

بنابراین، شاید تعجب آور نباشد که اولین قربانی اد جین احتمالا برادر بزرگترش، هنری بود. در سال 1944، اد و هنری شروع به پاکسازی برخی از گیاهان در مزارع خود با سوزاندن آن کردند. در حین کار، آتش آنها ناگهان از کنترل خارج شد. و هنگامی که آتش نشان ها برای خاموش کردن آتش وارد شدند، اد به آنها گفت که هنری ناپدید شده است. جسد او بلافاصله پس از آن، با صورت به پایین در مرداب، مرده بر اثر خفگی پیدا شد.

22

25

سر مقتول را بر سینه اش نهاد

اد که تنها و دور از شهر زندگی می کرد شروع به فرو رفتن در وسواس هایش کرد. روزهای خود را با یادگیری در مورد آزمایش‌های پزشکی نازی‌ها، مطالعه آناتومی انسان، مصرف فیلم‌های مستهجن و خواندن رمان‌های ترسناک پر کرد. برای یک دهه کامل، هیچ کس در مورد مزرعه ای اد در آن زندگی میکرد فکر نمی کرد. همه چیز در نوامبر 1957 تغییر کرد، زمانی که یک صاحب فروشگاه سخت افزار محلی به نام برنیس وردن ناپدید شد و چیزی جز لکه های خون باقی نگذاشت. به محض اینکه بازرسان وارد خانه اد گین شدند، برنیس را در آشپزخانه پیدا کردند. او مرده بود، سرش را بریده بودند و از قوزک پاهایش آویزان شده بود.

28

اعضایی که به اسباب تبدیل شد

استخوان های بی شماری، اعم از کامل و تکه تکه شده، جمجمه هایی که روی میله های تخت به چوب گذاشته شده بودند، و کاسه ها و وسایل آشپزخانه که از جمجمه ساخته شده بودند در خانه اد پیدا شد. بدتر از استخوان ها، وسایل خانه ای بود که اد از پوست انسان ساخته بود. صندلی هایی با روکش پوست انسان، یک سطل زباله ساخته شده از پوست، شلوارهای ساخته شده از پوست پای انسان، ماسک های ساخته شده از صورت، یک کمربند ساخته شده از سینه، یک جفت لب که به عنوان بند کشی برای سایه پنجره استفاده می شود، یک کرست ساخته شده از یک زن پیدا کردند. نیم تنه و آباژوری که از صورت انسان ساخته شده است.

27

بی گناهی به علت مجنونی

پس از بازدید پلیس از خانه اد گین، دستگیر شد. او در سال 1957 به دلایل جنون بی گناه شناخته شد و به بیمارستان دولتی مرکزی جنایی مجنون فرستاده شد و در آنجا تشخیص داده شد که مبتلا به اسکیزوفرنی است. سپس، خانه مزرعه او به طور مرموزی در آتش سوخت. تا زمان مرگ اد جین در سال 1984 در سن 77 سالگی، او تنها به قتل وردن و هوگان اعتراف کرد. اد جین به راحتی اعتراف کرد که بیشتر بقایای سه قبرستان محلی را که دو سال پس از مرگ آگوستا بازدید از آنها را آغاز کرده بود، جمع آوری کرده است. او به پلیس گفت که مات و مبهوت به قبرستان رفته و بدنبال اجسادی که فکر می‌کرد شبیه مادرش است می‌گشت. اما پلیس 40 نفر را در خانه اش پیدا کرد و او ادعا کرد که از قبرها دزدی کرده است تا وسایل بسازد.

21

23

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها