|

وقایع حیات وحش:

از جذابیت های حیات وحش؛ پلنگ نر به ماده شیر رَکب زد و توله اش را دزدید و بلعید!

Leopard Steals Lion Cub

حیات وحش امروز لحظه تکان دهنده و هرگز دیده نشده است که یک پلنگ به لانه شیر حمله کرد و یک توله شیر را دزدید

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در حیات وحش همواره نبردها و لحظات بکری اتفاق می افتد که خیلی از آنها از چشم بشر دور مانده اند اما هر از گاهی گروه های طبیعت گرد و علاقه مند به حیات وحش لحظاتی را شکار می کنند که بی نظیر است و شاید کمتر انسانی است که دوست نداشته باشد این لحظات و تصاویر را ببیند حیات وحش امروز لحظه تکان دهنده و هرگز دیده نشده است که یک پلنگ به لانه شیر حمله کرد و یک توله شیر را دزدید و به سرعت دوید! این ویدیو توسط وکیل کانادایی اسکات هیمن در پارک ملی روها فیلمبرداری شده است.

توله شیر

اسکات داستان را تعریف می کند: "در حین سافاری در جاده با یک پلنگ بالغ نر روبرو شدم و بیش از یک ساعت شروع به تعقیب آن کردم تا زمانی که ناگهان ایستاد."

Leopard Steals Lion Cub

lion1

 

شیرماده

پلنگ ناگهان پرید داخل بوته ها و چند ثانیه بعد با یک توله شیر در دهانش بیرون آمد سریع دوربین را به دست گرفتم و دیدم که به لانه شیر حمله کرده ولی چون شیر ماده نمیتوانست توله های دیگر خود را رها کند مجبور به گذشت از این توله شیر دزدیده شد.

lion

پلنگ

 پلنگ به سرعت در جاده می‌پیچید و با توله می‌چرخید، و ناگهان از نزدیک ترین درخت کنار پیچ جاده بالا رفت.

Leopard Steals Lion Cub

توله شیر را محکم با دندان هایش گرفت و جمجمه و سر توله را گاز گرفت و به زندگی توله خاتمه داد و تکه تکه به بلعیدنش ادامه داد پلنگ بی رحم با سر شروع کرد و به تدریج به سمت پایین لاشه رفت و هیچ چیز از توله شیر باقی نگذاشت.

شیرنر

پلنگ و شیر

هیمن می گوید: «در ابتدا از آنچه دیدم شوکه شدم، اما آن را به عنوان بخشی از طبیعت پذیرفتم.در حالی که برای توله ناراحت بودم، از اینکه شاهد چنین رویداد نادری بودم نیز هیجان‌زده شدم.»

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها