|

مریم مقدم و بهتاش صناعی ها بار دیگر ممنوع الخروج شدند/ روز ملی سینماست چقدر مبارک!

اعلام رفع ممنوع الخروجی زوج سینمایی مریم مقدم فیلنامه نویس و کارگردان سینمای ایران و همسرش خوش و هنوز داغ بود که دوباره ممنوع الخروج شدند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اعلام رفع ممنوع الخروجی زوج سینمایی مریم مقدم فیلنامه نویس و کارگردان سینمای ایران و بهتاش صناعی‌ها خوش و هنوز داغ بود که مریم مقدم در حساب کاربری خود در اینستاگرام خبر ممنوع الخروجی دوباره‌اش را منتشر کرد.

این زوج که برای ساخت و نمایش فیلم مستقل «کیک محبوب من» مدت زیادی ممنوع الخروج شده بودند؛ در تاریخ ۱۶ شهریور طی نامه ای اعلام کردند که ممنوع الخروجی آنان با حکم قضایی رفع شده است؛ اما بر اساس نوشته او دیروز هنگام خروج از کشور دوباره پاسپورت او را توقیف کردند و بار دیگر ممنوع الخروج شدند.

خانم مقدم نوشته است: «دیروز و در حالی که می‌خواستم بعد از مدتی طولانی بروم  و خانواده‌ام را در سوئد ببینم و شاید بتوانم در نمایش فیلممان حضور داشته باشم، در فرودگاه پاسپورتم را دوباره توقیف کردند و گفتند که مجددا من و بهتاش ممنوع‌الخروج شده‌ایم. بعد از تهیه بلیط و پرداخت خروجی و کلی هزینه دیگر. تازه یک هفته بود که پاسپورتمان را پس داده بودند. متوجه نمیشوم اگر نمی‌خواستند اجازه خروج بدهند چرا پاسپورت‌ها را پس دادند؟ که روح ما را بیازارند و به ما خسارت وارد کنند؟»

 خطابم به رئیس جمهور جدید است:

آقای پزشکیان بر هر ایرانی هوشمندی واضح است که همراهان شما، همراهان این ملت نیستند. یاران اصولگرایتان لااقل ادعایی جز آنچه هستند را ندارند و اهل تظاهر به چیز بهتری نیستند. شما نه تنها جامعه را رو به رشد و اصلاح نمی برید؛ بلکه آنرا در مرداب دروغ غرق می کنید.

راستی امروز روز ملی سینما است. چقدر مبارک!»
6092971

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها