|

(ویدئو) ماجرای محبوبیت غیر منتظره نرگس محمدی و دیوانه کردن احسان علیخانی چیست؟

نرگس محمدی بازیگری که تقریبا همه او را با سریال محبوب ستایش شناختند و هنوز هم که هنوز است باز پخش های این سریال پر بازدید می باشد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نرگس محمدی بازیگری که تقریبا همه او را با سریال محبوب ستایش شناختند و هنوز هم که هنوز است باز پخش های این سریال پر بازدید می باشد البته در سال های اخیر درکار هایی که همسرش تهیه کننده بوده نقش گرفته است برای مثال خائن‌کشیِ کیمیایی یکی از آنها است؛ همچنین با تمام این اوضاع اما باز هم کارنامه بازیگری نرگس محمدی چندان سنگین نیست .

اما در روز های اخیر طی پخش شدن جوکر دو باز حضور ژاله صامتی ، گیتی قاسمی ، ناهید مسلمی ، الیکا عبدالرزاقی ، متین ستوده ، رویا میرعلمی ، سوسن پرور و نرگس محمدی این بازیگر زن محبوبیت غیر منتظره ای از به اصطلاح بلاهت خود به دست آورده که آن شمایل دختر خنگ جذاب را برای مخاطبان جوکر زنده کرده است.

نرگس محمدی در این ریالتی شو با قاطی کردن رنگ های زنگ جوکر و ندانستن اینکه حالا باید چه کار کند یا چه اتفاقی افتاده در نقش دختری خنگ و کیوت(بامزه) قرار گرفته که حتی احسان علی خانی هم به تنگ آمده و می گوید دیوانه ام کردی! او با این رفتار ها برای خود محبوبیت زیادی به ارمغان آورده است.

این محبوبیت یکباره را میتوان به محبوبیت عباس جمشیدی فرد در جوکر مردانه تشابه داد؛ میتوان گفت آنها بازیگرانی اند که با شخصیت خودشان چهره می شوند و این امکان  وجود دارد که از این به بعد به جای عاشقانه های سوزناک شاهد رل های دخترکی بامزه برای نرگس محمدی باشیم. 

کاربرنای هم درمورد او در جوکر دو اظهار نظر کرده اند که آنها را با هم می خوانیم:

اکانت توئیتری «گردوخانم» کنایه زده است: دارم جوکر ۲ قسمت بانوان میبینم، این نرگس محمدی واقعا خنگه یا خودشو میزنه به خنگی؟؟

حساب کاربری دلفین هم نظر داد: اگر شان و شخصیتم رو لگدمال نمیکنین باید بگم که سر جوکر خانمها من خیلی خندیدم. مخصوصا سر خنگی نرگس محمدی.

رضا هم با گلایه تلویحی از فصل جدید جوکر نوشت: این قسمت از جوکر بانوان واقعا خوب بود فقط کاش این نرگس محمدی حذف بشه دیگه زیادی ادای خنگارو در میاره!

میثم هم که خود را دانشجوی رشته کارگردانی معرفی کرده است، توئیت زد: فصل دوم جوکر در قسمت آقایان پُر بود از شوخی‌های جنسی؛ برخلاف فصل یک که می‌گفتن کودکان هم تماشا میکنن و اکثرا رعایت میکردن اینبار هیچ مراقبتی در کار نبود؛ اما جوکر بانوان مخصوصا قسمت سوم از بابت تفریح و خنده ارزش دیدن داشت؛ نرگس محمدی و الیکا عبدالرزاقی هم که اصلا دیگه نگو.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها