|

واسه خونت تغییر اساسی میخوای فقط باید مبلمان بخری؛ حالا مبل ال بهتره یا راحتی؟ میگمت

اگر میخواهید مبلمان خانه خود را تغییر دهید اما بین خوب و بد بودن مبلمان ال و راحتی مونده اید، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- قطعا دکوراسیون خونه تو روحیه همه افراد اون خونه تاثیرات مثبت و منفی بسیاری داره. چرا که شما هر کجای دنیا و کار و تفریحی هم که باشید باز در آخر خونه میشه نقطه امن شما که شادی و غصه های شما رو می بینه و نظاره گر همه چیز هست. اما اینکه خونه بدون وسایل باشه مثل آدمیه که بدون لباس هستش و حس خوبی نداره. هر خونه ای با هر وسیله ای میشه استایل اون خونه که میتونه به فضا روح و انرژی ببخشه. از دست وسایل مهم و کاربردی و البته چاق و چله تو خونه مبلمان هستش که هم از لحاظ کاربردی به شدت اهمیت داره و هم از لحاظ زیبایی. اما موضوع اینجاست که مدل های مبلمان خیلی متنوع و زیاد هستند. به همین علت اگر شما از دست خونواده هایی باشید که میخواین مبلمان خونتون رو عوض کنید، احتمالا با سردرگمی زیادی مواجه شوید.

اما در اینجا سوال پیش میاد که اصلا میخواین مبل راحتی بخرین یا مبل ال؟ که احتمالا تو دلتون بگین نمیدونم دقیق که کدوم بهتره! و در اینجاست که ما باید بهتون بگیم گس حتما با این مطلب همراه باشید تا زیر و زبر هر دو مبل رو بدونید و بع تصمیم درست رو بگیرید.

مبلمان ال یا راحتی

ویژگی های مبلمان ال چیست؟

از ویژگی های بارز و مورد توجه مبلمان ال اینه که تعداد نشیمن های بیشتری داره و از طرفی هم به دلیل اینکه مدل ال شکل داره میتونه برای فضاها و خونه های کوچیک خوب باشه که فضای کافی برای چیدمان پخش مبلمان رو ندارند. 

از طرفی هم هر فضایی شرایط خودش رو داره. مثلا اینکه اگر علاقمندید تا یه قسمت از خونتون محیطی صمیمی و راحت بیا شما داشت باشه، میتونید از مبلمان سبک ال تختخوابشو استفاده کنید که چنین فضای جذب و آرومی رو برای شما میسازه. 

از دیگر مزیت هایی که مبلمان ال داره اینه که تو هزینه ها هم به شدت مقرون به صرفه تره و خب به دلیل اینکه میزان چوب کمتری درش استفاده شده، در قیمت هایی مقرون به صرفه تر دیده میشه. مبلمان ال رو میشه به اشکال مختلف درآورد و مورد استفاده قرار داد که خب این نیز ویژگی باز سبک ال می باشد.

مبلمان ال یا راحتی

مبلمان ال مدلی دیگر به نانم باکس دار هم دارند که واقعا میشه گفت کاربردیه و در شرایطی که شما وسایل زیادی دارید میتونید از این سبک مبلمان استفاده کنید و تو قسمت باکس لوازم رو قرار دهید. مبلمان باکس دار ال رو میتونیم در مکان‌ هایی مثل اتاق نشیمن، اتاق خواب و محیط کار استفاده کنیم و به خوبی با فضا و نیاز ما سازگار است.

مبلمان ال یا راحتی

ویژگی های مبلمان راحتی چیست؟

البته که قطعا مبلمان ال نمیتونن همه ویژگی ها رو دارا باشند و باید بگیم که شاید یه خونواده اصلا سبک ال مورد پسندشون نباشه چرا که علاقمندن تا رودر رو گپ بزنند و دورهمی اینگونه داشته باشند که خب با مبلمان ال این موضوع شدنی نیست. که در این شرایط استفاده از مبلمان راحتی و لاوست میتونه خیلی شیک و کاربردی برای شما باشه و محیطی دوستانه برای صحبت بسازه.

مبلمان ال یا راحتی

از دیگر ویژگی های این سبک مبلمان اینه که شاید دلمون بخواد دکوراسیون رو به طوری که مطابق با سلیقمونه چیدمان کنیم و در این شرایط مبل راحتی بهتره چرا که علاوه بر چینش، شما میتونید با استفاده از کوسن های مختلف و رنگی ظاهری جذاب تر به مبل خود ببخشید. 

مبلمان راحتی معمولا از ست‌های ۵، ۷ و الی ۹ نفره تشکیل شدن که میتونیم بسته به فضا و نوع دکوراسیونی که داریم، خریداری کنیم. اگه فضای شما زیاده، میشه که ست ۹ نفره رو انتخاب کرد و یا ست ۵ نفره رو با یه دست مبل کلاسیک و استیل ترکیب کرد که واقعا شیک و جذاب میشه.

مبلمان ال یا راحتی

حالا بالاخره کدوم بهتره بخریم؟

قیمت مناسب و البته عملکرد مناسب تری که مبلمان ال داره باعث شده تا خیلیا دیگه این روزا این سبک مبلمان رو جایگزین کاناپه های معمولی کنند. از اونجایی که لایف استایل های امروزه به سمت و سوی مدرنیته و راحل سوق پیدا کرده، دیگه بیشتر لوازم مورد استفاده جمع و جور انتخاب میشن.

اینکه در نهایت شما کدوم یک از مبلمان رو انتخاب کنید قطعا به سلیقه و بزرگ کوچیکی فضا و هزینه ای که قراره داشته باشید داره، که خب اگر فضایی بزرگ داری و دست و بالتون بازه، مبلمان راحتی بهتره و اگر فضایی کوچک تر دارید و هزینه ای کمتر، مبلمان ال فوق العادست. 

مبلمان ال یا راحتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی