|

نحوه ست کردن لوستر و مبلمان

اینجوری لوستر و مبلمان ست کن همه بگن چقد تو خفنی / آخه این چیزارو هرکسی بلد نیست بانو

اگر قصد خرید لوستر دارید و دوست دارید تا با مبلمان راحتیه فضای شما ست باشه، پس حتما به این مطلب سر بزنید که مختص شما هستش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو هر خونه ای چیدمان و دکوراسیون نقش به شدت مهمی تو زیبایی  روحیه خونواده و همچنین از لحاظ کاربردی داره. شما فکر کنید مبل ندارید! درسته که مبلمان به اندازه مثلا یخچال فریزر و گاز بود و نبودشون زندگی رو لنگ نمیذاره، اما میشه گفت هم از نظر زیبایی خیلی موثره و هم از لحاظ استفاده ای میتونه نبودش بدن شما رو به ده ها مشکل بندازه. پس تا اینجا چند لوازمی که در چیدمان خونه بسیار حیاتی هستند رو گفتیم و از دیگر آیتم های مهم تو خونه نورپردازی می باشد. یکی از آیتم های نوردهی تو خونه و یا محل کار لوستر هستش که خب علاوه بر زیبایی خاص و شیکی که به فضا میده، میتوانن به عنوان یک منبع نور درست حسابی هم روش حساب کرد!

لوسترها ابعاد و اشکال مختلفی دارند که خب بنا به فضایی که قراره ازشون استفاده بشه باید انتخاب بشن. لوستر میتونه ظرافت و حس لاکچری بودن رو به هر فضایی وارد کنه که البته خرید درستش هم به شدت اهمیت داره. چرا که اگر متناسب با دیگر آیتمان های چیدمان و ابعاد فضا و کاربری فضا انتخاب نشه، میتونه نه تنها زیبایی رو به اون محیط نبخشه، بلکه باعث انتقال حس منفی و ظاهری نه چندان جالب بشه.

برخی علاقمندن تا لوستر رو با توجه به مبلمان راحتی که دارند خریداری کنند. اگر شما هم از دست افرادی هستید که قصد خرید لوستر دارید اما خب نمیدونید باید چه کنید پس حتما با این مطلب همراه باشید، چرا که قراره لوستر رو متناسب با مبلمان که بزرگترین آیتم در محیط هستش انتخاب کنیم.

Brilliant Lighting at a fair price

سبک و جنس لوستر رو حتما در نظر بگیرید

مثلا در این مرحله برای اولین قدم ست کردن لوستر با مبلمان راحتی، توجه به سبک و جنس لوستر هستش. شما قراره لوستری رو انتخاب کنید که مکمل سبک مبل و سایر مبلمان در فضا باشد. مثلا اگر مبلمانی مدرن دارید، لوستری با طراحی امروزی و خطوط تمیز و به قولی لوستر مدرن مناسب شما خواهد بود. و یا اگر فضای شما دارای مبلی سنتی هستش، یک لوستر با جزئیات کلاسیک و دیتیلی مثل لوستر کریستالی یا برنج به شما پیشنهاد میشه.

Ring Chandelier

به مقیاس و ابعاد لوستر فکر کنید

قطعا ابعاد و اندازه هر وسیله ای اهمیت خاص خودش رو داره. لوستر از اونجایی که یک وسیله آویز هستش اهمیتش در این موضوع دوچندانه. چرا که مثلا شما فکر کنید یک لوستر نسبت به فضایی خیلی بزرگ تر باشه، مثل یک هیولا میوفته رو سر محیط و بهش غلبه میکنه. و یا فک کنید خیلی ریز و فسقلی باشه، انگار شوخی ای بیش نیست! پس برای انتخاب یک لوستر تنها به زیبایی آن دقت نکنید. آخه میدونید که وقتی میری تو مغازه ها و یا بین مدل ها میگردی، از اونجایی که لوستر یه آیتمیه که خیلی آدم رو ذوق زده میکنه، ممکنه باعث انتخاب اشتباه هم بشه. به همین علت توجه داشته باشید که این فاکتور مهم رو در نظر بگیرید و برای تطبیق و ست با مبلمانتون سنجیده عمل کنید.

قانونی هستش در خرید لوستر که میکنه عرض لوستر یک سوم باشه بهتره. این کار ظاهری متعادل ایجاد می کند و مانع از هجوم لوستر به اتاق می شود.

European Frosted Glass Chandelier

رنگ لوستر رو به نسبت مبلمان راحتی خود انتخاب کنید

رنگ لوستر یکی دیگه از قسمت های مهمی هستش که باید هنگام ست کردن لوستر با مبل راحتی خود در نظر داشته باشید. شما دوست دارید رنگی رو انتخاب کنید که مکمل و یا متضاد رنگ مبلمان باشه. به عنوان مثال، اگر مبلمان شما رنگی خنثی دارد، لوستری به رنگ های پررنگ مثل قرمز یا آبی میتونه به فضای شمارو پر رنگ تر کنه. از طرفی هم اگر مبلی با رنگ روشن دارین، یک لوستر به رنگ خنثی مثل سفید یا مشکی میتونه به تعادل ظاهر کمک کنه!

Collections

به ارتفاع سقف و ارتفاع لوستر نسبت به مبلمان راحتی دقت کند

در هنگام استفاده از لوستر شما میخواید مطمئن بشید که لوستر شما نسبت به مبلمان در ارتفاع درستی نصب شده و مانع راه رفتن افرا نمیشه. میزان نوردهی و ظاهر بصری که ایجاد میکنه هم خوب و نرمال باشه! پس برای رسیدن به این اهداف باید به این کات هم دقت داشته باشید و در بهترین حالت قاعده ای کلی وجود داره و اون اینه که پایین لوستر باید حداقل 7 فوت از زمین فاصله داشته باشه تا خیلی پایین نباشه و جلوی را رفتن افراد رو نگیره.

در نتیجه ست کردن لوستر با مبلمان راحتی میتونه برای شما چالشی باشه اما خب غیرممکن نیست! با در نظر گرفتن یکسری موارد مثل سبک، جنس، اندازه، رنگ و ارتفاع لوستر، میتونید ظاهری منسجم و آراسته در خانه خود ایجاد کنید و که زیبایی خاصی هم دارد. اینجوری حس و انرژی مثبت و راحت هم به خود و هم به مهمانان خود داده اید.

ست لوستر و مبلمان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی