|

احیای ریمل خشک شده

یاد بگیر ریمل نو نخری بلکه ریملتو نو کن؛ ترفندای جیرینگی واسه درست کردن ریمل خشک شده

ریمل ها ممکنه بعد از استفاده در مدتی کوتاه شروع به خشک شدن کنند که خب در این حالت بهتره که رتاهی برای احیای اونها پیدا کنیم نه خریدی دوباره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا خانومای شیک براشون آرایش چشم خیلی اهمیت داره و اگر کاشت مژه نداشته باشید، ریمل میشه مهمترین قسمت آرایش چشم شما. شما فکر کن کل صورتت رو هم که میکاپ کنی و به شیک ترین حالتت در بیای، باز هم اگه مژه های مشکی و پر و کشیده نداشته باشید، باز یه چیزی تو فیس شما کومه. یه چیز اساسی. از طرفی هم ریمل ها از دست لوازم بسیار گران میون لوازم آرایش می باشد. 

اما مشکل اینجاست که گاهی ریمل ما به دلیل اینکه حالا یا مرغوبیت لازمه رو نداره و یا استفاده نکردیم و مونده، خشک میشه! چرا که استفاده مداوم از ریمل باعث اصطکاک برس ریمل و مواد داخلش میشه و در نتیجه ریمل حالت مایع خودش رو حفظ کرده و دیگه به بدنش نمیچسبه و خشک نمیشه.

ریمل نو نخر؛ ریملتو نو کن!

اما اگه ریمل ما به مرحله خشکی رسید چیکار کنیم؟ بدوییم بلریم یه ریمل نو بخریم؟ یا میتونینم با ترفندای مختلف یه جون دوئباره به ریملمون بدیم؟ قطعا این مطلب برای گزینه دوم هستش و قراره شما رو با ترفندای درست کردن ریمل خشک شده آشنا کنیم.

انواع+ریمل

- یکی از راه های دوباره تازه شدن ریمل خشک شده برداشت درب پلاستیکی ابتدای ریمل هستش که بعد از استفاده از ریملتون اگه با چاقو اون حلقه لاستیکی رو بردارید با کمال تعجب خواهید دید که مقدار بسیار زیادی از ریمل شما اونجا باقی مونده.

- از دیگر راه حل ها برای درست کردن ریمل خشک شده اینه که داخلش چند قطره روغن زیتون بریزید و خوب تکونش بدید تا ریمل به حالت بهتری برسه و این مدلی مژه های شما هم تقویت خواهد شد.

- شادی متعجب بشید اما ریختن چند قطره چای داخل ریمل خشک شده هم میتونه کمک کننده باشه. امتحان کنید تا ببینید چطور ریمل شما به روز اول خواهد برگشت.

is-mascara-bad-for-your-eyelashes-1-1024x683-1

- احتمالا شما هم شنیده اید که ریختن چند قطره چشمی به داخل ریمل خشک شده میتونه به شدت موثر باشه. بعد از ریختن قطره داخل ظرف ریمل دربش رو ببندید و خوب تکان دهید تا نتیجه کار رو ببینید.

- اینبار بیاید و ریمل خشک شده رو داخل آب داغ قرار دهید و بعد چهار الی پنج قطره از مایع لنز رو هم داخلش بریزید و یه 20 ثانیه ای صبر کنید و تمام.

- اگر ریمل شما خشک شده چند قطره گلاب داخلش بریزید و بعد دربش رو ببندید و تکان دهید. بهترین راه اینه که چند ساعتی صبر کنید و یهو استفاده نکنید چرا که ممکنه شل و رقیق باشه.

reviving-dried-mascara-02

- گفتیم که آب داغ سازگاره که خب این روش برای ریمل هایی هستند که تا حدودی خشک شدن و بادی دربش رو محکم ببندید و سپس داخل یک ظرف آب گرم قرار دهید.

- چند قطره روغن بادام شیرین هم میتونه موثر باشه، این مدلی که کمی از اون رو داخل تیوپ ریمل بریزید و خوب تکان دهید تا ریمل شما دوباره احیا شود.

- این ترفند برای کسایی هستش که خیلی از ریمل استفاده ای ندارند و تنها در زمان مجالس و مهمانی ها استفاده می کنند که خب بهتره ریمل خود را بعد از هر بار زدن در قسمت بالایی یخچال بگذارید و ازش نگهداری کنید تا همیشه تازه و قابل استفاده بمونه.

ریمل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها