|

آخرین خبرها از افزایش حقوق بازنشستگان امروز چهارشنبه 28 تیر

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی: معتقدیم منابع متناسب سازی باید خارج از صندوق تأمین شود، اما به تعهدات خود در قبال بازنشستگان عمل خواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از زمانی که موضوع همسان‌سازی و متناسب سازی به میان آمده هر تعهدی که به موجب قانون بر دوش ما گذشته است انجام داده ایم.منابع این متناسب سازی را از سال ۱۳۹۹، در حساب‌های دولت نگه داشته ایم و معتقدیم منابع متناسب سازی باید خارج از صندوق تأمین شود، اما تعهدات خود به بازنشستگان را به که به موجب قانون بر عهده ما گذاشته شده است را انجام می‌دهیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ ما از سال ۱۳۹۹ متناسب سازی را اجرا کرده ایم و هر سال متناسب با افزایش نرخ دستمزد شورای عالی کار افزایش یافته است، سنوات بعدی نیز افزایش حقوق براساس مصوبه شورای عالی کار اجرا و اعمال شده است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می‌گوید که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در کمیسیونی که او در آن عضو است، به تصویب رسیده و منتظر است که روانه صحن علنی شود. هرچند حالا این نگرانی برای بازنشستگان بخش کارگری ایجاد شده که آیا همسان‌سازی شامل حال آنها خواهد شد و رفاه از دست رفته خود را تا حدودی به دست می‌آورند یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها