|

صحنه ای تراژیک که تمساح با حمله به بچه کانگورو رقم زد؛ جلوی مامانش تیکه پارش کرد ناجووور

در این ویدئوی دلخراش حمله تمساح به بچه کانگورو را خواهید دید. حیوان بیچاره در چشم بهم زدنی توسط لقمه پیچ شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کانگورو ها از معروف ترین و دوست داشتنی ترین حیوانات قاره استرالیا می باشند که بچه هایشان را برای مدتی بعد از به دنیا آمدن در کیسه شان حمل می کنند. در واقع وقتی بچه های کانگورو ها به دنیا می آیند کاملا کور، بدون مو و بسیار کوچک هستند. این بچه های دو سانتی متری باید دست کم سه ماه کامل داخل کیسه مادرشان بمانند و شیر بخورند تا کمی جان بگیرند. بعد از سه ماهگی می توانند گاهی از کیسه خارج شوند و هوایی تازه کنند اما برای رشد کامل نیاز دارند تا هشت ماهگی داخل کیسه ضد آب مادرشان نگه داری شوند.

جالب است بدانید که تقریبا 60 گونه کانگورو وجود دارد و اندازه آن ها گاهی به اندازه یک انسان می باشد و در بعضی اوقات اندازه یک موش صحرایی هستند. بزرگ ترین کانگورو که در اصل بزرگ ترین کیسه دار هم محسوب می شود، کانگوروی قرمز است. از سر تا به پایین او بین 1 تا 1.6 متر می باشد. دم او به تنهایی 90 الی 110 سانتی متر است. وزن این حیوان می تواند به 90 کیلوگرم برسد. 

کانگورو ها تنها حیواناتی هستند که برای حرکت از لی لی استفاده می کنند. پاهای پشتی فنری آنها از پاهای جلویی آنها بسیار قوی تر و دراز تر هستند. آنها می توانند در یک پرش به ارتفاع 7 متر برسند، و همچنین با سرعت 48 کیلومتر بر ساعت به جلو حرکت کنند. سرعت گشت و گذار طبیعی آنها حدود 32 کیلومتر بر ساعت است.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها