|

پنج بازی موبایل شاهکار در ژانر وحشت؛ از نزدیک ترس و دلهره رو تجربه کن+ لینک دانلود

در این مطلب 5 بازی ژانر وحشت به شما معرفی می کنیم که می توانید دانلود کنید و نهایت لذت رو تجربه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در جهان، صنعت بازی های ویدیویی به یکی از بزرگترین راه های کسب درآمد تبدیل شده است. در سال 2020 میلادی گردش مالی صنعت بازی های موبایل نزدیک به 77 میلیارد دلار تخمین زده شد. این مطلب رو گفتم تا این به این نکته مهم اشاره کنم که اصولا بازی موضوع بسیار مهمی به حساب میاد، هم از لحاظ اقتصادی و هم جنبه های مهم دیگر که در ادامه به اون اشاره خواهیم کرد.

اگر بخواهیم به نکات مثبت بازی کردن اشاره کنیم، باید بگیم:

1- بهبود فرایند یادگیری

2- بهبود عملکرد ذهن

3- بالا رفتن دقت و تمرکز

پس حالا که وقت میذارید و هزینه می کنید به سراغ بهترین ها این ژانر برید. این مطلب رو از دست ندید تا 5 تا بازی ژانر ترسناک به شما معرفی کنم که وقتی دانلود کردی دیگه گوشی رو زمین نذاری و بلرزی!

وحشت

قطعا یکی از جذاب ترین ژانرهای بازی های موبایلی ژانر وحشت به حساب میاد. همیشه تجربه ترس و مواجه با موجودات عجیب و غریب برای خیلی ها هیجان انگیز است و می خواهند انرژی خود را با جیغ زدن و ترسیدن خالی کنند! سریال ها و فیلم های این ژانر هم مورد استقبال بسیاری از اشخاص قرار گرفته. حالا فکر کنید خودتون رو بذارید جای یکی از شخصیت های عجیب و یا جنگیدن با موجودات بدشکل، ترسناک و قاتل ها. حالا میریم سراغ معرفی اولین بازی خفن این ژانر.

1- Limbo

داستان بازی لیمبو در مورد پسر بچه ای است که به دنبال خواهر گم شده‌ ‌خود می گردد. شما در نقش این پسر بچه باید در برزخ (Limbo) ماجراجویی هایی جذاب و ترسناکی را پشت سر بگذارید. موسیقی و صداگذاری این بازی یک شاهکار به تمام معنا است. در واقع تمامی فضای بازی که یک فضای دلهره‌آور و عجیب و غریب است از این طریق به شما و به بهترین شکل ممکن منتقل می ‌شود. بازی LIMBO بدون شک از بهترین، محبوب ترین و جذاب ترین بازی های تاریخ است.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 4.1)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.5)

H2x1_NSwitchDS_Limbo_image1600w

2- Dead By Daylight: Mobile

Dead by Daylight یک بازی بسیار ترسناک است که قلبلیت بازی چند نفره دو حالتی 4 در مقابل 1 را دارد. در این بازی یک قاتل بی رحم چهار بازمانده را که می خواهند از مرگی دلخراش فرار کنند شکار می کند. بازیکنان در این بازی مرگبار نقش قاتل یا بازمانده را به عهده دارند.  بدر این بازی مهیج کاراکترهای معروف فیلم‌ های ترسناک مثل مایکل مایرز، گوست فیس، قاتل فیلم اره حضور دارند.

Untitled

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 3.6)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.4)

3- Detention

بازی شگفت انگیز حبس بسیار مورد تحسین همگان قرار گرفت. این بازی به دلیل داستان خاص و تازه اش یک اثر هنری به حساب می آید. داستان بازی به دهه 1960 میلادی در دوران حکومت نظامی در کشور تایوان مربوط است، شما در نقش دو دانش آموز که سر از یک مدرسه متروکه در می آورند باید به بازی ادامه دهید. گرافیک و طراحی های عالی بازی شکل دو بعدی دارد. جزئیات در این بازی نقش کلیدی دارند و خیلی خوب فضای مربوطه به دهه 60 میلادی را بازسازی کرده است.

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.6)

73737

4- The Ghost – Survival Horror

بازی روح در ژانر مرموز و ترسناک است و شما قابلیت این را دارید که چندنفره این بازی را تجربه کنید. شما 2 هفته در حال انجام درمان خود همراه با دوستانتان در بیمارستان آرزو بودید، و حالا زمان مرخص شدن از بیمارستان است . حالا اتفاقی می افتد. ساعت 2 بامداد از خواب بیدار شدید و متوجه شدید که بیماران نیستند! ظاهر و ساختار ترس و وحشت بازی به شدت هیجان انگیز و استرس زا طراحی شده است تا حس و حال تنهایی به شکل خوبی به شما منتقل شود.

345386

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 4.7)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.1)

5- Eyes Horror & Coop Multiplayer

اگر به این بازی بگوییم شاهکار بی راه نگفته ایم. همین اول به شما بگویم که با یک اثر خلاقانه و سرگرم کننده مواجه هستید.  یک بازی ترسناک با گرافیک عجیب خوب! جستجو مکان های قدیمی، خانه های متروک و ترسناک و جمع آوری اشیا قیمتی کار شما در این بازی است، اما واقعا مراقب باشید، چون موجودی عجیب شما را اذیت خواهد کرد!

از ویژگی های جالب این بازی میشه به وجود هیولاها و روح های وحشتناک، حالت های بازی متنوع و قابلیت بازی به صورت آنلاین و گروهی اشاره کرد.

banner

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 4.0)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.3)

این بازی ها رو دانلود کنید و لذت ببرید. منتظر مطالب دیگه ما تو زمینه معرفی بازی های موبایل و پلتفرم های دیگه هم باشید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی