|

پنج بازی موبایل شاهکار در ژانر زامبی؛ ترس تجربه و لذت نجات جهان+ لینک دانلود

تو این مطلب 5 تا بازی ژانر زامبی به شما معرفی میکنیم که میتونید دانلود کنید و لذتش رو ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروزه صنعت بازی های ویدیویی به یکی از بزرگترین راه های درآمد کشورها تبدیل شده. در سال 2020 گردش مالی صنعت بازی های موبایلی حدودا 77 میلیارد دلار بوده است. این مطلب رو گفتم تا این به این نکته اشاره کنم که بازی خیلی پدیده مهمی است پس وقتی براش وقت میذارید و هزینه براش می کنید به سراغ بهترین هاش برید. این مطلب رو از دست ندید تا 5 تا بازی ژانر زامبی به شما معرفی کنم که وقتی دانلودش کردی دیگه گوشی رو زمین نذاری!

یکی از جذاب ترین ژانرهای بازی های موبایلی ژانر زامبی محسوب میشن. همیشه سریال ها و فیلم های این ژانر مورد استقبال همگان قرار میگیره و پول زیادی هم نصیب عوامل فیلم میشه. حالا فکر کنید خودتون رو بذارید جای یکی از شخصیت های این فیلم ها و از دست زامبی ها فرار کنید، اون ها رو بکشید، دنبال غذا و دارو بگردید و جهان رو در آخر نجات بدید. حالا میریم سراغ معرفی اولین بازی تاپ این ژانر.

1- DEAD TRIGGER 2

همین اول بگم این بازی 110 میلیون بار دانلود شده پس قطعا تو هم باید بری سراغش. این بازی یکی از بهترین بازی های نقش اول در ژانر زامبی به حساب میاد. تو این بازی باید تلاش کنید مخفیگاه بسازید و اسلحه‌ های خودتون رو آپدیت کنید و اسلحه های بیشتری به دست بیارید. تو این بازی شما یاران زیادی دارید، از دکتر گرفته تا اسلحه ساز.

لینک دانلود از کافه بازار

لینک دانلود از کافه گوگل پلی

unnamed

2- Ares Virus

این بازی یکی از سخت ترین هاست. گیم پلی 2 بعدی که واقعا برای حل کردن معما ها و جلو بردن بازی باید از هوشتون زیادی استفاده کنید. تم آخرالزمانی این بازی واقعا زیباست و جدید. تو این بازی یه ویروسی اومده تو جهان به اسم آرس که همه رو زامبی کرده و شما باید دنبال دارو بگردید تا بشریت رو نجات بدید. این بازی پایان باز داره و شما باید تصمیم بگیرید!

لینک دانلود از گوگل پلی

ares

3- Doomsday: Last Survivors

یه بازی آنلاین و استراتژی در ژانر زامبی. شما یکی از معدود انسان هایی هستید که زنده موندین و باید با همکاراتون جهان رو نجات بدین. شما را در نقش فرمانده بازماندگان در دنیایی خشن و بی رحم که توسط مردگان تسخیر شده قرار گرفتید.  باید به هر قیمتی که شده از گروهتان محافظت کنید، پایگاه خودتون رو با کمک جمع کردن امتیار های مراحل بازی ارتقا بدید. این بازی آنلاین هست چون رقیباتون زامبی های بازی هستند.

لینک دانلود از گوگل پلی

ADAAWDAWDAW

Into the Dead 2 -4

این بازی ادامه بازی به سوی مرگ 1 است. در این سری پدر ناامیدانه تلاش می کند تا به خانه و خانواده اش برسد. شما در این بازی باید از اعماق جنگل ها و مزارع تاریک بگذرید، مراحل و خواسته های بازی را درست انجام دهید تا بتوانید اسلحه، ماشین و وسایل خود را آپدیت کنید. این بازی پایان های مختلف دارد. 7 فصل و 60 مرحله.

لینک دانلود از کافه بازار

لینک دانلود از گوگل پلی

1537178186__intothedead200tt

5- Plants vs Zombies 2

اگه دنبال یه بازی در ژانر زامبی با گیم پلی کاملا متفاوت هستید در دانلود این بازی شک نکنید. باید با استفاده از گیاهان زامبی های مختلف رو از بین ببرید. هر گیاه قابلیت خاصی داره و شما باید یادتون بمونه هر گیاه برای کدوم زامبی مناسب هست. این بازی آنلاین هست و باید از اینترنت استفاده کنید. در طول بازی اگه شما مراحل رو به درستی پشت سر بذارید میتونین گیاهان خودتون رو آپدیت کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی

PvZ-PvP-KeyArt-1920x1080-B.JPG.cf

این بازی ها رو دانلود کنید و لذت ببرید. منتظر مطالب دیگه ما تو زمینه معرفی بازی های موبایل و پلتفرم های دیگه هم باشید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها