|

شیائومی

نگاهی نزدیک به شیائومی 13 اولترا؛ غول چینی با همه شگفتی هایش رونمایی شد!

Xiaomi 13 Ultra launched with a Leica Summicron lens, world’s brightest display

شیائومی از جدید ترین و پرقدرت ترین پرچمدار خود رونمایی کرد پس نگاهی نزدیک تر می اندازیم به شیائومی 13 اولترا و دوربین عظیم الجثه اش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروز بیست و نهم فروردین ماه همان طور که انتظارش را داشتیم شیائومی 13 اولترا طی یک مراسم رسمی در چین رونمایی شد و درست هم شان با نام اولترایش از ویژگی های چشمگیر قابل توجهی برخوردار است که تنظیمات دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی تنها یکی از آن ها می باشد. تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8  نسل 2 کوالکوم به عنوان منبع تامین انرژی این دستگاه و پنل C7 LTPO OLED با حداکثر روشنایی 2600 نیت که آن را به گوشی با روشن ترین صفحه نمایش حال حاظر تبدیل می کند از دیگر ویژگی های شیائومی 13 اولترا می باشند.

شیائومی 13 اولترا

تنظیمات دوربین شیائومی 13 اولترا

شیائومی 13 اولترا با تمرکز بر دوربین های خود به عنوان یک پرچمدار واقعی در زمینه ثبت و ضبط تصاویر از این برند به همراه لنز Vario Summicron لایکا عرضه می شود. بر روی جزیره دوربین عظیم این گوشی هوشمند سنسور دوربین اصلی 1 اینچی 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی تعبیه شده است که از دیافراگم متغیر بین f/1.9 تا f4.0 را پشتیبانی می کند که به کاربر این امکان را میدهد تا نور ورودی و عمق میدان را هنگام تصویر برداری کنترل کند.

شیائومی 13 اولترا

در کنار این سنسور، یک سنسور 50 مگاپیکسلی دیگر تعبیه شده است که برای عکاسی فوق عریض در نظر گرفته شده این دوربین سنسور IMX858 سونی با دیافراگم f/1.8  و زاویه دید 122 درجه می باشد. دوربین تله‌فوتو این محصول نیز دو حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد که یکی از آن‌ها قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۲٫۵ برابری را ارائه می‌دهد و حسگر دوم امکان زوم پنج برابری را فراهم می‌کند. برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

شیائومی 13 اولترا

سایر مشخصات شیائومی 13 اولترا

همان طور که قبل تر هم اشاره کردیم این گوشی هوشمند یکی از بهترین نمایشگر های گوشی های هوشمند را به بازار ارائه می کند. پرچمدار غول فناوری چینی از یک پنل OLED جدید C7 LTPO بهره میبرد که به طور مشترک توسط شرکت شیائومی و China Star طراحی شده است و با وضوح تصویر 1440P و حداکثر روشنایی 2600 نیت به یکی از درخشان ترین صفحه نمایش ها تاکنون تبدیل گردیده. برای مثال اگر آیفون 14 پرو مکس را در نظر بگیریم باید بگوییم که میتواند نهایتا به روشنایی 2300 نیت دست یابد.

شیائومی 13 اولترا

در زیر پنل این گوشی هوشمند نیز تراشه پرچمدار کوالکوم، اسنپدراگون 8 نسل 2 قرار گرفته است که با دو گزینه 12 و 16 گیگابایت رم به همراه سه گزینه 256، 512 و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی UFS 4.0 بسته بندی میشود. این تراشه انرژی خود را نیز از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی سیم 50 وات تامین میکند. براساس ادعایی که شیائومی پیش تر مطرح کرده بود این باتری می تواند تنها با یک درصد شارژ تا 60 دقیقه دوام بیاورد. یکی دیگر از ارتقاهای نسل جدید پرچمدار شیائومی پورت USB 3.2 است. در بخش نرم افزاری آن نیز باید اشاره کنیم که شیائومی 13 اولترا از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 بهره میبرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها