|

پسر ناخلفی که پدر را رسوا می کند!

«یائیر نتانیاهو پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تا حد زیادی آبروی پدرش را در بحبوحه جنگ غزه برده است.»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز؛ بیش از هفت ماه از آغاز جنگ غزه می گذرد. جنگی خونین که به واسطه کشتار و نسل کشی گسترده صهیونیست ها در نوار غزه، عنوان مرگبار ترین جنگ قرن بیست و یکم جهان را به خود اختصاص داده است. موضوعی که سبب شده تا سیلی اعتراضات و راهپیمایی ها در اقصی نقاط جهان علیه صهیونیست ها راه بیفتد و البته که بسیاری از ناظران و تحلیلگران بر این باورند که جنگ غزه تا حد زیادی ماهیت حقیقی رژیم اشغالگر قدس را برای افکار عمومی بین المللی افشا کرده است.

با این همه، در بحبوحه جنگ غزه، مقام های ارشد اسرائیلی از جمله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر صهیونیست ها و دیگر مقام های نظامی این رژیم، بارها و بارها با سخنرانی های هیجانی سعی داشته اند به هر طریق ممکن افکار عمومی ساکن در فلسطین اشغالی را قانع کنند که جنگ غزه باید ادامه یابد و این منطقه به کل بایستی به تسخیر رژیم صهیونیستی درآید.

در این رابطه، بسیاری بر این باورند که نتانیاهو صرفا برای بقای سیاسی خود است که موضع گیری هایی از این دست را مطرح می کند زیرا به خوبی می داند که پایان جنگ غزه به معنای پایان عمر سیاسی و محاکمه وی خواهد بود. با این حال، در بحبوحه تمامی مسائل مذکور، پسر نتانیاهو یعنی یائیر نتانیاهو تا حد زیادی آبروی پدرش را برده و برای وی به یک رسوایی بزرگ تبدیل شده است. ماجرا از این قرار است که در شرایطی که جنگ غزه در اوج بود، بسیاری از رسانه های رژیم اشغالگر قدس به نتانیاهو حمله کردند و گفتند که وی چگونه می‌تواند سخنرانی های پرشور ایراد کند وقتی پسر خودش از اراضی اشغالی خارج شده و در آمریکا پی زندگی خود است.

برخی گزارش ها حاکی از اقامت وی در ویلای گرانقیمتی در آمریکا هستند. موضوعی که عملا نتانیاهو و خانواده‌اش را به افرادی منفعت طلب نزد افکار عمومی صهیونیست ها تبدیل کرده اند که با فریبکاری قصد دارند اهداف و منافع خود را به پیش برند. اگرچه فشارهای عمومی سبب شده تا یائیر نتانیاهو برای مدتی محدود به اراضی اشغالی برگردد با این حال وی نتوانست تحمل کند و بار دیکر عازم آمریکا شد. معادله ای که به یک رسوایی بزرگ برای نتانیاهو تبدیل شده و پسرش را به فرزند ناخلفی تبدیل کرده که آبروی پدرش را می برد. موضوعی که برای رژیم اشغالگر قدس تا حد زیادی گران تمام شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها