|

بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون/ شیائومی تو این رنج قیمت مرگ ندارن بخری میفهمی

در این مقاله چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناختن ویژگی اون ها انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه گوشی خوب میتونه تا حد بسیار زیادی روی اعصاب شما تاثیر داشته باشه چرا که ما در طول روز دقایق زیادی رو با این وسیله سر و کله میزنیم و باهاش وقت میگذرونیم که خب شما تصور کنید در صورتی که گوشیتون زیاد خوب نباشه و مدام هنگ کنه چه حس و حالی بهتون دست میده؟ مسلما اعصابتون خورد خواهد شد که خب برای جلوگیری از این موضوع مجبور هستید که با هر بودجه ای که دارید یه گوشیه خوب تهیه کنید که این اداها رو نداشته باشه که خب شاید با خودتون بگید که در این حالت باید به سراغ بهترین گوشی ها تا 15 میلیون و بالاتر برید که خب باید بگیم اصلا هم اینطور نیست.

خب تو این روزای بازار دو تا کمپانی بزرگ یعنی شیائومی سامسونگ در حال تولید محصولات بسیار خوبی با قیمت های اقتصادی هستن که نظر هر کاربری رو به خودش جلب میکنه و شما میتونید با هر بودجه و شرایطی که دارید از این برندها گوشی تهیه کنید یعنی از بهترین گوشی تا 3 میلیون بگیر تا 50 میلیون که خب ما نمیگیم که با توجه به این تفاوت قیمت بسیار واضح تفاوتی بین کیفیت اون ها وجود نداره خیر اصلا اینطور نیست ولی شما نباید از این که با بودجه ی کم هم میتونید گوشی بخرید ناامید بشید اون هم گوشی خوب که خب در این راستا سعی کردیم که تو این مقاله بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون رو بهتون معرفی کنیم که از نظر کیفیت و دوام بسیار خوب هستن و میتونن رضایت شما رو کسب کنن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون

پوکو M5 از بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون

اولین محصول لیستمون پوکو M5 هسست که شیائومی برای طراحی اون حسابی مایه گذاشته و این محصولش در برابر پاشش آب هم مقاومه. بلندگوهای این بچه پوکو از کیفیت صدای خوبی برخوردارن. باتری اون دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست و از فست شارژ پشتیبانی کرد و طول عمر و دووم بالایی هم داره. کمپانی سازنده در بخش پردازنده هم از یه تراشه ی هلیو G99 بهره گرفته که قدرت خوبی رو از خودش ارائه میکنه. صفحه نمایش این گوشی دارای 6.58 اینچ اندازه هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتز هست و حداکثر روشنایی اون توی فضای باز 500 نیت هست.

در بخش دوربین اصل هم این کمپانی چینی در پوکوی خودش از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و در دوربین سلفی هم از یه سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده کرده و روی هم رفته شما میتونید انتظار عملکرد خوبی رو ازشون داشته باشید و خروجی کار طوریه که انگار نه انگار که تصاویر رو با یه دوربین ارزون گرفتید.

بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون

ردمی 13C از بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون

برسیم به دومین بچه شیائومی از لیستی که براتون حاضر کردیم یعنی ردمی 13C دارای کیفیت ساخت مناسب و طراحی زیبایی هست طوری که چشم هر بیننده رو به خودش خیره میکنه. کمپانی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.74 اینچ اندازه استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتز هست و از روشنایی خوبی برخورداره. باتری این محصول دارای 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دووم بالایی داره. در بخش پردازنده هم از یه تراشه ی هلیو G85 مدیاتک استفاده شده که میتونه برای کارهای روزمره ی شما پاسخگو باشه و باهاتون راه بیاد اما خب یه ذره که بهش فشار بیارید شاید به تته پته بیفته پس باهاش با ملایمت رفتار کنید و خستش نکنید. از بدی هاش هم میشه به این که بلندگو ها صدای متوسطی دارن و همین افت کردن پردازنده ی اون تحت فشار اشاره کرد.

در خصوص دوربین این محصول هم باید بگیم که دوربین اصلی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 8 مگاپیکسلی هست که میتونن برای تصویربرداری در روز مناسب باشن.

بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون

ردمی 10A از بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون

این گوشی دارای وزن مناسبی هست و از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.53 اینچ برخورداره که حداکثر روشنایی اون 400 نیت هست. در بخش پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی مدیاتک هلیو جی۲۵ استفاده شده و گوشی با اندروید 11 راه اندازی میشه. در بخش دوربین، دوربین اصلی دارای یه سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور  مگاپیکسلی هست. همچنین در خصص باتری هم میشه گفت که طول عمر و دووم بالایی داره و از فست شارژ پشتیبانی کرده و دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست.

بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی