|

بهترین گوشی تا 15 میلیون / این قیمت نه خیلی پایینه نه خیلی بالا دستت تو انتخاب بازه

در این مقاله در خصوص بهترین گوشی تا 15 میلیون براتون صحیت کردیم که میتونید از بین لیستی که بهتون معرفی کردیم انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا زندگی هممون یه جورایی گره خورده با گوشی های هوشمند و هر کسی یه جورایی روزگار میگذرونه با این وسیله و انگار فکر کردن به این که اگه یه روزی گوشی نداشته باشیم چی میشه برامون از صد تا کابوس هم بدتره چون ابتدایی ترین کاری که با این وسیله میشه انجام داد تماس گرفتن با افراد دیگه هست که شاید ازمون دور هستن بنابراین با نبود این وسیله ما یه همچین امکانی رو از دست خواهیم داد حالا بماند مابقی سرگرمی هامون حالا در این بین یه عده میخوان که گوشی که در حال استفاده از اون هستن دارای کیفیت خوبی باشه که ما هم هم برای این منظور یه گریزی به معرفی بهترین گوشی تا 15 میلیون زدیم.

در بازار امروزی رقابت بین کمپانی های سازرنده ی گوشی بسیار زیاده و به قولی هر دم از این باغ بری می رسد هست و شاهد افزایش کیفیت روزافزون این محصولات هستیم که همین موضوع انتخاب رو برامون سخت میکنه و این سوال رو به وجود میاره که کدومو انتخاب کنیم و کدوم جواب کنیم بنابراین در خصوص بهترین گوشی تا 15 میلیون نمیشه فقط یه گزینه در مقابل شما قرار داد تا انتخاب کنید چون بازار وسیعه و دسته پر بنابراین شما باید با اطلاعات کافی به شکار محصول مناسب برای خودتون برید در این بازار رقابتی به همین خاطر ما چند تا گوشی خوب و پدر و مادر دار در این بازه ی قیمت بهتون معرفی میکنیم که انتخاب بهترین گوشی تا 15 میلیون از بین اون ها دیگه به عهده ی خودتونه.

بهترین گوشی تا 15 میلیون

 Galaxy A73 5G شاید بهترین گوشی تا 15 میلیون

این محصول از سامسونگ رو میشه یکی از میان رده های اون به شمار آوورد که برای قرار گرفتن در لیست بهترین گوشی تا 15 میلیون میتونه جزء کاندیداهایی باشه که حرف برای گفتن داره و میتونه نظر شما رو برای این که بهش رای بدید جلب کنه. این گوشی با ظرفیت 128 و رم شش عرضه میشه و البته که رقبای سرسختی داره از برندهای دیگه. نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن فول اچ دیه و از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در هر ثاینه ی اون 120 هرتزه که همین موضوع باعث راحتیه کار با اون شده و اون رو برای میان رده ی خوب بودن مدعی کرده.

یکی دیگه از ویژگی های خوب این نمایشگر اینه که مقاومت بالایی  داره که این به لطف مجهز بودن به گلس گوریلاگلس ۵ هست. کمپانی کره ای سامسونگ در این محصول خودش نخواسته که لنز های ترند برای دوربین ها عقب بمونه و به همین خاطر دوربین اصلی این گوشی رو مجهز به یه لنز با سنسور 108 مگاپیکسلی کرده که کیفیت خوبی رو برای عکاسی عرضه میکنن همچنین دوربین سلفی این گوشی دارای یه سنسور 32 مگاپیکسلیه و میتونه در شرایط مختلف نوری عملکرد خوبی داشته باشه. قلب تپنده ی این گوشی هم یه اسنپدراگون 778G هست.

بهترین گوشی تا 15 میلیون

شیائومی 12 Lite شاید بهترین گوشی تا 15 میلیون

برسیم به مدعیه دوم در این لیست که میتونه خودش رو در بین بهترین گوشی ها تا 15 میلیون جا بده و خودنمایی کنه یعنی شیائومی 12 لایت که با سخت افزاری که داره میتونه اعتماد شما رو برای انجام کارهای روزمره بدون داشتن هنگی جلب کنه چرا که برای پردازنده ی اون از یه تراشه ی اسنپدراگون 778G استفاده شده. اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.55 اینچ هست و دارای رزولوشن خوبیه و میتونه محتوای مورد نظر شما رو با کیفیت بسیار بالا به نمایش دربیاره. ظرفیت باتریه این گوشی 4300 میلی آمپر ساعتی هست و به همین علت میتونه در تمام طول روز دووم بیاره ور در صورت زدن اون به شارژ به علت پشتیبانی از فست شارژ تنها در 45 دقیقه فول شارژ بشه.

دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 108 مگاپیکسلی هست و به همین علت قادر به ثبت عکس های با کیفیت خواهد بود. در کل میشه این گوشی یکی از میان رده های خوب بشمار آوورد که در رقابت با رقبای سامسونگیه خودش هست و در صورتی که نظر شما رو جلب کرده میتونید برای خرید اون اقدام کنید.

بهترین گوشی تا 15 میلیون

Galaxy A53 5G شاید بهترین گوشی تا 15 میلیون

برسیم به آخرین معرفی امروز در خصوص بهترین گوشی تا 15 میلیون یعنی A53 سامسونگ که تونسته خودش رو در بین گوشی هایی در این بازه ی قیمتی بالا بکشه و به چشم بیاد؛ شاید براتون جالب باشه که بدونید این گوشی رو میشه یه ترکیبی از قطعات بهتر در مقایسه با نسل قبلیش دونست که از قضا قیمتش از اون کمتره! یکی دیگه از نکات مثبتی که این گوشی داره این هست که این گوشی به روزرسانی های بیشتری نسبت به رقبای خودش داره که این نشون میده قراره بیشتر برای شما عمر کنه بنابراین در صورتی که با خرید یه گوشی میخواهید اون رو برای سال های زیادی داشته باشید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این محصول سامسونگ هست. 

صفحه نمایش این گوشی دارای اندازه ی خوبی هست و 6.5 اینچ و از نوع امولد هست و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه اون 120 هرتز هست که این موضوع کار کردن رو با گوشی روون میکنه و از طرفی میشه ویدیوها رو با کیفیت مشاهده کرد. در زمینه ی پردازنده هم سامسونگ برای این گوشی خودش از یه تراشه ی Exynos 1280 بهره گرفته که برای چند سال میتونه شما رو از خرید گوشی جدید بی نیاز کنه. در زمینه ی دوربین هم دوربین اصلی این گوشی دارای یه سنسور 64 مگا پیکسلی هست و باتری هم از ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی برخورداره و دووم بالایی داره.

بهترین گوشی تا 15 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی