|

بهترین گوشی تا 7 میلیون / غر نزنی بگی با این پول چی میدن تو این گولاخ ها رو ندیدی پس

در این مقاله به معرفی چند تا از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون پرداختیم که میتونید با بررسی اون ها یه انتخاب خوب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا بیشتر ما یه گوشی داریم که بهش حسابی وابسته هستیم و میتونیم شب و روزمون رو باهاش بگذرونیم یعنی یه عده از ماها کافیه که یه گوشی با اینترنت و غذا بهمون بدن تا چند روز میتونیم یه جا دراز کش بمونیم و سرمون تو گوشی باشه که خب این هم اعتیاد نوینه و باید براش یه فکری بشه از اینا که بگذریم هر کسی دوست داره که یه گوشی خفن و توپ داشته باشه که وقتی باهاش کار میکنه حسابی کیف کنه و لذت ببره که خب مسلما خیلی ها به نظرشون میاد که هر چقد پول بدی همون قدر آش میخوری ولی بعضی وقتا میتونیم با بودجه ی خودمون کوبیده بخوریم که در همین راستا میخواهیم بهترین گوشی ها تا 7  میلیون رو بهتون معرفی کنیم.

شاید با خودتون بگید که این پولی نیست که بشه باهاش یه گوشیه خفن پیدا کرد ولی باید بگیم که فکرتون استباهه و شما میتونید بهترین گوشی ها رو تا 7 میلیون در بین میان رده ها از هر دو برند سامسونگ و شیائومی پیدا کنید که این روزا بازار ایران رو دستشون گرفتن و دارن میتازن و خوبیه این دو برند اینه که هر روز برای پیشرفت و افزایش کیفیت و در عین حال قیمت اقتصادی گوشی هاشون دارن تلاش میکنن و میخوان که از هر قشری کاربر داشته باشن و مهم نیست که شما سه تومن داشته باشی یا سی تمون بالاخره یه گوشی از این برندها نصیبتون میشه پس دیگه وقت رو هدر ندیم و بریم برای معرفی بهترین گوشی تا 7 میلیون از  هر دو برند.

بهترین گوشی تا 7 میلیون

Redmi 12 از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

شیائومی یکی از بزرگترین برندهایی هست که تمرکز زیادی روی میان رده های خودش میذاره و از طرفی هم اهل تولیدهای اقتصادیه طوری که هر کسی  بتونه خرید کنه و حالا امسال و در محصولاتش میبینیم که در بین گوشی های اقتصادی خودش هم توجه خیلی زیادی رو متمرکز کرده و تولیدات فوق العاده ای عرضه و روانه ی بازار کرده که یکی از اون ها همین محصول یعنی Redmi 12 هست که اون رو در مقابل پاشش آب و گرد و غبار تا حدی مقاوم کرده و دارای گواهی IP53 شده که خب این ویژگی برای این قیمت واقعا پیشرفت خوبیه در حالی که شاید گوشی های گرون تر از این مدل هم بعضیاشون این ویژگی رو نداشته باشن که خب اینجا میشه گفت که شیائومی به کاربراش یه حالی داده.

اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.79 اینچ هست که بزرگ محسوب میشه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه. در خصوص پردازنده ی این گوشی باید بگیم که از یه تراشه ی هلیو G88 استفاده شده که اون رو برای انجام کارهای روزمره مناسب میکنه ولی خب برای به اجرا درآووردن بازی هایی با گرافیک های سنگین مناسب نیست. در خصوص دوربین های این گوشی باید گفت که دوربین اصلی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی هست و در روز عکس های خوبی رو ثبت میکنه. همچنین باتری این گوشی هم از ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی برخورداره که عمر و دوام خوبی داره.

بهترین گوشی تا 7 میلیون

Galaxy A14 4G از بهرتین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

سامسونگ این برند کره ای در این محصول خودش برای ساخت نمایشگر ال سی دی از تکنولوژی خوبی بهره گرفته که با توجه به قیمتی که داره جلوه ی بصری خوبی رو به وجود میاره. اندازه ی صفحه نمایش این گوشی 6.6 اینچ هست ولی یه بدی که داره این هست که توان نوسازی تصویر در ثانیه در اون خیلی کمه و تنها 60 هرتز هست در حالی که خیلی از رقیب های اون در این بازه ی قیمت 90 هرتز رو دارن.

در خصوص دوربین این گوشی عملکرد خوبی رو از خودش به نمایش گذاشته و دوربین اصلی اون دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی هست که میتونه توی ارائه ی رنگ ها خوب و قابل قبول عمل کنه و در صورتی که تو یه محیط که دارای نور کافی و خوب هست عکس بگیرید میبینید که با توجه به قیمتش کیفیت و جزئیات خوبی رو ثبت کرده که این یه ویژگی مثبت هست. در خصوص پردازنده هم سامسونگ برای این محصول خودش از یه تراشه ی هلیو G80 بهره گرفته که اون رو برای کارهای روزمره مناسب میکنه و همچنین باتریه این محصول از نظر نگهداری شارژ هم خوب عمل میکنه.

بهترین گوشی تا 7 میلیون

Redmi Note 12 4G بهترین گوشی برای بازی تا 7 میلیون

خب این قسمت ماجرا برای اون دسته از دوستانی هست که دوست دارن با بودجه ی هفت میلیون تومن بتونن یه گوشی تهیه کنن که بشه باهاش بازی کرد و برای این منظور قدرت وعملکرد خوبی داشته باشه و به طور کلی کمپانی سازنده روی این موضوع کار کرده باشه. بنابراین میشه بدون بزرگنمایی گفت که در بین گوشی های بازار تا هفت میلیون این محصول از شیائومی برتری خوبی از لحاظ سخت افزار و نمایشگر داره و تونسته از رقیب های خودش پیشی بگیره. هر چند درسته که شما نمیتونید به این گوش قدرتمندترین گوشی برای بازی بگید ولی خب با توجه به این قیمتی که داره میتونه بازی های خوب و زیادی رو بدون هنگ کردن به اجرا دربیاره.

از دیگر مواردی که اون رو برای بهترین گوشی گیم تا 7 میلیون مناسب کرده نمایشگر اونه چرا که بالاخره محتوای بازی ها رو تماشا کردن باید یه استانداردی داشته باشه که شما در این نمایشگر که دارای6.67 اینچ هست و توان نوسازی تصویر در اون 120 هرتزه میتونید محتواهای گوناگون رو با کیفیت و رنگ های خوب مشاهده کنید و همچنین روشنایی اون در هوای روشن و مکان بدون سقف هم خوب هست. در خصوص پردازنده هم از یه تراشه ی اسنپدراگون 685 استفاده شده.

بهترین گوشی تا 7 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی