|

بهترین ایرپاد زیر یک میلیون / هی 200 تومن میدی به سیم داراش یه بار هزینه کن کیفشو ببر

در این مقاله در خصوص بهترین ایرپاد زیر یک میلیون براتون صحبت کردیم و چند مدل رو بهتون معرفی کردیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا تکنولوژی داره روز به روز پیشرفت میکنه و جلو میره و یه جورایی به آدم این حس دست میده که انگار داره عقب میفته و این اسب تیز پا داره به سمتی میره که شاید کسی توی خیالش هم نتونه تصورش کنه و هر روز شاهد تولیدات جدید و بیشمار هستیم در زمینه های مختلف که یکی از اون ها در زمینه ی گوشی و لوازم جانبیه اونه. ما تا به امروز در خصوص گوشی ها با قیمت های مختلف روز بازار براتون حرف زدیم مثل بهترین گوشی تا هفت میلیون ولی تا به حال در خصوص این که بهترین گوشی تا یک میلیون گوشی کدومه براتون صحبت نکردیم چون احتمال این که در این محدوده بشه گوشی خوب گیر آوورد خیلی بعیده!

ولی خب در خصوص لوازم جانبیه اون مثل ایرپاد باید بگیم که شما میتونید بهترین ایرپاد زیر یک میلیون رو در بازار امروزی شکار کنید البته که میتونید ایرپادهای خیلی گرون تری هم پیدا کنید در این روزهای بازار که شاید از گوشی هایی که ما دستمون میگیریم هم خیلی گرون تر باشن ولی خب در صورتی که ما یه گوشی معمولی و میان رده داشته باشیم احتمالا بودجه مون در حد اون نمیرسه و اصلا چرا باید یه ایرپاد بخریم که از گوشیمون گرون تره! بنابراین در این مقاله به معرفی بهترین ایرپاد زیر یک میلیون پرداختیم که اکثرا میتونن تهیه کنن و همچنین کیفیت خوبی رو هم ازشون شاهد باشن پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین ایرپاد زیر یک میلیون

هدفون بلوتوثی پرومیت مدل Liberty از بهترین ایرپادهای زیر یک میلیون

پرومیت نام یه شرکت در تایوان هست که یکی از بخش هایی که در اون فعالیت داره تولید لوازم جانبی برای رایانه و موبایله مثل هندزفری که در حال حاضر این محصول از این شرکت در لیست بهترین ایرپادهای زیر یک میلیون در بازار امروز جای داره؛ طراحی این ایرپاد جوریه که اون رو برای استفاده در فضای باز و زمان ورزش کردن بسیار مناسب کرده چرا که طوری توی گوش ها قرار میگیره که ترسی از این که بیفته ندارید. روی این محصول حسگر های لمسی بصری تعبیه شده که با لمس کردن اون ها میتونید تماس ها و پخش موسیقی رو کنترل کنید. 

این حسگر ها وقتی که داخل گوش قرار میگیرن شروع به پخش موسیقی میکنن و در صورتی که اون ها رو خارج کنید خودشون به صورت خودکار موسیقی رو قطع میکنن. از خوبی های این هندزفری میشه به بالا بودن نسخه ی بلوتوث اون اشاره کرد که این موضوع باعث سریع تر وصل شدن گوشی و هندزفری بهم میشه. در خصوص نگهداری شارژ هم شما میتونید از این محصول تا 5 ساعت رو انتظار داشته باشید که بی وقفه جوابگو باشه که همین موضوع اون رو برای کارهای روزمره مناسب میکنه.

بهترین ایرپاد زیر یک میلیون

هندزفری بلوتوثی ویدوی مدل BT850 از بهترین ایرپادهای زیر یک میلیون

بریم به سراغ هندزفری دیگه ای که اسمش در بین ایرپادهای زیر میلیون به چشم میخوره یعنی مدل BT850 از برند ویدوی؛ در خصوص خوبی های این ایرپاد میشه به گوشی های جذاب و استاندارده اون اشاره کرد که میشه اون ها رو داخل کیسه قرار داد و این گوشی ها ب علت برخورداری از بلوتوث با نسخه ی بالا توی کمترین زمان ممکن به گوشی متصل میشن و شما میتونید وقتی هندزفری توی گوشتون هست از گوشیتون چیزی حدود ده متر حتی دور باشید و از این موضوع اطمینان داشته باشید که عملکرد ایرپاد کماکان عادی و خوب خواهد بود.

در زمینه ی شارژدهی هم باتری های این ایرپاد به خوبی عمل میکنن و ظرفیت باتری اون در کیس 300 میلی آمپر و ظرفیت باتری خود هدفون 25 میلی آمپر هست و یه نکته ی جالب و قابل توجه در این باره این هست که نمایشگری روی کیس موجوده که از روی اون میتونید میزان شارژ هر دو گوشی راست و چپ و خود کیس رو ببینید و در صورت لزوم اون رو به شارژ متصل کنید. شما میتونید دو ساعت و نیم بدون لحظه ای مکث از هدفون ها استفاده و برای هفده ساعت به میزان شارژدهی کیس امیدوار باشید.

بهترین ایرپاد زیر یک میلیون

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods از بهترین ایرپادهای زیر یک میلیون

تا به اینجاد دوتا برند خوب و قدرتمند رو در زمینه ی تولید ایرپاد تا زیر یک میلیون مشاهده کردید حالا نوبت به برند سوم میرسه یعنی کیو سی وای که به مدل  T20 AilyPods از این کمپانی پرداختیم که از لحاظ ظاهری شباهت زیاد به ایرپادهای اپل داره که در صورت علاقمندی به داشتن یه کپی از کمپانی اپل میتونید به سراغ خرید این مدل ایرپاد برید. از ویژگی های مثبت این ایرپاد میشه به وزن سبک اون اشاره کرد که به همین علت توی گوش به راحتی جا میگیره  و در صورت دویدن و ورزش از گوش خارج نمیشه و میتونه تا فاصله ی حدودا ده متر اتصالش رو با گوشی حفظ کنه.

یکی از فناوری هایی که این ایرپاد بهش مجهز شده حذف صدای مزاخم در محیط در حین تماس تلفنی هست که از این بابت محیط خوبی رو برای مکالمه فراهم میکنه. در صورتی که شارژ گوش های این محصول کامل باشه میتونید انتظار داشته باشید تا پنج ساعت شما رو یاری کنن و در حالت کلی هم شارژش به بیست ساعت هم میرسه با کمک کیس. کمپانی برای این محصولش سنگ تموم خوبی گذاشته و اون رو دارای گواهی IPX4 کرده که به این معنیه در مقابل گرد و غبار و پاشش آب مقاومه. تنظیماتی مثل کم و زیاد کردن صدا و یا عقب و جلوزدن آهنگ با حسگرهای تعبیه شده روی گوشی ها و با ضربه ی آروم به اون امکان پذیره.

بهترین ایرپاد زیر یک میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی