|

بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون / شکارچی باش پولت همینه بگرد بهترینا رو پیدا کن

سعی کردیم بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کنیم که از نظر پردازنده، دوربین، باتری و... عملکرد خوبی دارن.

لینک کوتاه کپی شد
1

این روزا از کوچک و بزرگ همه به گوشی نیاز دارن و یه جوری غرق این وسیله شدیم که وقتی به دنیای واقعی برمیگردیم تازه شوک میشیم که اینجا کجاست! اگر صد سال پیش به مردم میگفتن که قراره همه فقط با یه گوشی توی دستشون هم کار کنن و پول دربیارن و هم تفریح کنن مسلما کسی باورش نمیشد و اونی که این حرف رو زده بود رو به عنوان دیوونه صدا میکردن! اما خب دیگه توی این دوران از این خبرا نیست و همه یه گوشی هوشمند توی جیبشون دارن که البته میترسن که یه موقع خراب بشه و لنگ بمونن چرا که قیمت این وسیله خیلی بالاست ولی خب ما سعی کردیم که توی این مقاله براتون یه سری از گوشی های شیائومی تا 7 میلیون رو معرفی کنیم.

صرف نظر از هر هزینه ای که ما میخواهیم در هر زمینه ای انجام بدیم دوست داریم که با بودجه ای که داریم بهترین وسیله رو تهیه کنیم و از استفاده کردن ازش لذت ببریم چرا که بالاخره برای پولمون زحمت کشیدیم و حق داریم که یه مقدار بیشتر از پولی که میدیم آش بخوریم بنابراین میشه با یکم جستجو و تحقیق دست گذاشت روی بهترین ها که با هزینه های ما همخونی داره که خب ما هم سعی کردیم که در بین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون بهترین ها رو براتون معرفی کنیم که میتونن به خوبی نیازهای روزمره ی شما رو برطرف کنن و موقع کار کردن باهاشون بهتون حس خوبی بدن، پس دیگه بریم سراغ معرفی بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون.

گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

شیائومی ردمی نوت 10 پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

ردومی نوت 10 پرو شیائومی توی بهار 2021 بود که به بازار عرضه شد و تا به امرز تونسته لقب خودش رو به عنوان یکی از اقتصادی ترین گوشی های شیائومی حفظ کنه که البته علاوه بر این موضوع امکانات قابل قبولی هم داره که با این قیمت میتونه یکی از بهترین انتخاب های در دسترس شما باشه. در همین ابتدا بگیم از بدنه ی شیشه ای این محصول که با توجه به ارزش مادی که داره یکی از بزرگترین خوبی های این گوشی محسوب میشه. اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.67 اینچ هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتز هت و از دیگر مزیت های اون بلندگوهای استریو هستن.

پردازنده ی این محصول یه تراشه ی اسنپدراگون 732G که میتونه برای انجام کارهای روزمره عملکرد خوبی از خودش نشون بده و حتی در بیشتر مواقع میتونه به راحتی از بازی های مختلف روی گوشی هم پشتیبانی کنه. بریم سراغ دوربین های این محصول که در صورت بودن نور کافی میتونن تصاویر با کیفیت بالایی ثبت کنن طوری که از دیدنشون شوکه بشید و در خصوص سنسور دوربین اصلی هم باید بگیم که 128 مگاپیکسل هست. با این حساب میشه گفت که این گوشی میتونه یه انتخاب اقتصادی و در عین حال هوشمندانه برای افرادی که به دنبال گوشی در این بازه ی قیمتی هستن، باشه.

گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

شیائومی پوکو M5 از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

پوکو M5 میشه از جدیدترین ها و بهترین های شیائومی توی این بازه ی قیمتی دونست که در حال حاضر توی بازار موجوده. پردازنده ی این محصول یه تراشه ی هلیو G99 که میتونید عملکرد خوبی از خودش در طول استفاده از گوشی نشون بده. اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.58 اینچ هست و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون 90 هرتز هست و بلندگو های با کیفیتی هم روش نصب شده و مطمئنا میتونه نیازهای روزمره و سبک شما رو برآوورده کنه، همچنین در این محصول شما امکانات دیگه ای مثل دسترسی به سنسور نور محیط، سنسور مجاورت و سنسور مادون قرمز خواهید داشت. 

دوربین اصلی این گوشی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی هست و به همین علت میتونید به کیفیت عکس هایی که قراره ثبت کنه اعتماد کنید. این محصول دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی هست و قابلیت فست شارژ هم داره و یکی از مهم ترین ویژگی هایی که داره شارژدهی اونه که از نقاط قوتش هست و میتونه بدون این که به شارژ زده باشه با استفاده ی نرمال تا چند روز دووم بیاره. اما یه موضوعی هم که در خصوص این گوشی ممکن اذیت کننده باشه این هست که نمایشگر توی محیط های بیرونی اونقدر که باید و شاید نور نداره.

گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

شیائومی ردمی نوت 12 4G از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

ردمی نوت 12 4G رو هم میشه در لیست بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 7 میلیون در سال 2023 بشمار آوورد. اندازه ی نمایشگر این محصول 6.67 اینچ هست و دارای توان 120 هرتزی در نوسازی تصویر در ثانیه هست. اندروید این گوشی کارآمد 13 هست. از مهم ترین ویژگی هایی که این گوشی داره میشه به دوربین بینظیر اون اشاره کرد که میتونه با یه سنسور 50 مگا پیکسلی عکس هایی با کیفیت تحسین برانگیز ثبت کنه که برای هر کسی جالبه به نظر برسه. 

ظرفیت باتری این محصول 5000 میلی‌آمپر ساعتی هست و همچنین دارای قابلیت فست شارژ هم هست و از خوبی هایی که در این زمینه داره میشه به شارژدهی طولانی مدت اون اشاره کرد. اما برسیم به قلب تپنده ی این گوشی یعنی پردازنده ی اون که یه تراشه ی اسنپدراگون 685  هست و میتونه نیازهای روزمره ی شما رو برآوورده کنه. البته که با این مشخصات از معایب این گوشی هم بگیم که بلندگوهای استریو توی اون حذف شده و حالت شب رو فقط میتونه توی دوربین اصلی فعال کنید.

گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها