|

مخفی کردن برنامه ها در اندروید / ببینم دیگه کی میتونه توی گوشیت فضولی کنه آتو بگیره

یه سری ها علاقمند به مخفی کردن برنامه ها در اندروید هستن تا کسی جز خودشون نتونه به اون ها دسترسی پیدا کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی تبدیل شده به یه وسیله همیشه همراه در کنار ما و خیلی هامون حتی به قدری به این وسیله وابستگی داریم که از صبح با تا شب کافیه که یکم وقت خالی داشته باشیم اولین کاری که انجام میدیم رفتن به سراغ این وسیله هست که خب افراط در اون هم میتونه یه جورایی حکم اعتیاد داشته باشه که باید برای رها شدن از دستش یه فکر اساسی کنیم اما به نظرتون گوشی هایی که همه ی اطلاعات ما توی اون ها هست و برای بعضی ها حتی حکم بمب سیار رو دارن از چه میزان امنیت برخوردار هستن؟ اصلا امینیتشون بالاست ولی اونایی که میخوان بیان سراغش هم شاید خیلی زرنگ باشن بنابراین یه عده دنبال شیوه های مخفی کردن برنامه ها در اندروید هستن.

البته که میدونید میشه به طور جداگانه برای هر اپ و برنامه ای که توی گوشیتون هست پسوورد بذاریم ولی خب باز هم از این موضوع مطمئن نخواهیم بود که آیا شخصی پیدا میشه که بتونه این پسوورد رو پیدا کنه یا نه بنابراین سراغ مخفی کردن برنامه ها در اندروید میریم که دیگه تنها کسی که میتونه از کجا بودن این برنامه ها توی گوشیمون مطلع شه فقط خودمون و خدا باشیم و بس. بنابراین اگر شما هم محتوایی داخل گوشیتون دارید که علاقه ای ندارید کسی به هیچ وجه بتونه بهش دسترسی پیدا کنید میتونید از این راه حل برای عملی کردن این موضوع استفاده کنید حالا در ادامه طریقه ی مخفی کردن برنامه ها در اندروید رو براتون شرح میدیم.

مخفی کردن برنامه ها در اندروید

آموزش مخفی کردن برنامه ها در اندروید (گوشی سامسونگ)

تموام گوشی های سامسونگ دارای این قابلیت هستن که برنامه هایی که روی گوشیتون نصب شده رو از قسمت منوی کشویی برنامه مخفی کنن؛ در کل این پروسه خیلی ساده هست و در چند حرکت به شرح زیر انجام میشه:

  • در ابتدای کار به فهرست برنامه ها برید و روی یه قسمت از نمایشگر که خالی از برنامه هست کلیک کنید و برای مدت طولانی فشار بدید در ادامه یه کادر در قسمت پایینی گوشی ظاهر میشه که باید روی تنظیمات اون کلیک کنید.
  • حالا توی تنظیمات مربوط به این صفحه به سمت پایین اسکرول کنید و روی گزینه ای با عنوان (Hide Apps) که همون مخفی کردن برنامه هاست کلیک کنید و حالا از این قسمت هر برنامه ای رو که میخواهید مخفی کنید رو انتخاب کنید.
  • وقتی که برنامه و یا برنامه های مورد نظرتون رو مخفی کردید روی گزینه ی Done کلیک کنید.

مخفی کردن برنامه ها در اندروید

حالا شما موفق شدید که اپ های مورد نظر خودتون رو مخفی کنید و از چشم دیگران پنهان، با وجود این که وقتی توی منوی گوشی وارد میشید نمیتونید اون برنامه ها رو ببینید اما خیلی راحت میتونید اونا رو توی نتایج جستجوی اپ های شخص ثالث ببینید؛ برای این کار کافیه که برید به قسمت تنظیمات گوشیتون و روی گزینه ی (Apps) یا همون برنامه ها کلیک کنید.

یه نکته ای که در خصوص مخفی کردن برنامه ها توی سامسونگ وجود داره ای هست که این گوشی راه حل معینی برای این که به برنامه های مخفی شده تون دسترسی پیدا کنید ارائه نمیکنه که خب این یعنی خیلی راحت نمیتونید به این برنامه ها دسترسی پیدا کنید هر چند که همه ی زحمتش همون چیزی که الان گفتیم هست یعنی از قسمت برنامه های گوشی تو تنظیمات اونا رو ببینید و یا میتونید از طریق سرچ گوگل هم با سرچ کردن اسم اپ اون رو پیدا کنید.

مخفی کردن برنامه ها در اندروید

آموزش مخفی کردن برنامه ها در اندروید (گوشی شیائومی)

گوشی های شیائومی خودشون به شکل پیش فرض دارای یه قابلیت برای مخفی کردن برنامه ها توی رابط کاربری MIUI هستن و از همین جهت کار رو برای کاربرای خودشون بسیار راحت کردن. به این نکته دقت کنید که این امکان توی همه ی گوشی های شیائومی مثل پوکو، سری های ردمی و... قرار داده شده  برای استفاده از اون فقط کافیه که به مراحل زیر عمل کنید:

  • برید به قسمت تنظیمات گوشیتون و روی (Apps) یا همون برنامه ها رو کلیک کنید.
  • توی این قسمت یه قابلیت به اسم App Lock خواهید دید که باید برای باقی مراحل روی اون کلیک کنید که در این صورت از شما میخواد که این قابلیت رو فعال کنید و بعد یه پسوورد درست کنید.
  • حالا که شما این کار رو انجام دادید دو تا قسمت براتون میاد App Lock که مربوط به قفل کردن برنامه ها و باز کردنشون با همون پسووردی هست که ساختید ولی شما باید برای مخفی کردن برنامه ها روی Hidden Apps کلیک کنید.
  • حالا براتون یه لیست از برنامه هایی که میتونید این قابلیت رو روشون اعمال کنید میاد که شما میتونید از بین اون ها برنامه ی  مورد نظر تون رو انتخاب کنید و اون ها رو مخفی کنید.

مخفی کردن برنامه ها در اندروید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها