|

نمکدان های جدید بازار / اینارو ببینی بدون فوت وقت نمکدوناتو از پنجره پرت میکنی بیرون!

در این مقاله برای تغییر دکوراسیون شما یه سری از نمکدان های جدید بازار رو بهتون نشون دادیم که با وجودشون میتونید حسابی جلوی قوم شوهر پز بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خونه بعد از یه مدت برای افراد تکراری میشه و دوست دارن که یه تنوعی توی فضا بدن که خب شاید در نظر خیلی ها این کار نیازمند صرف کردن هزینه ی زیادی باشه که خب باید بگیم در بعضی از مواقع هزینه نمیخواد و با یکم اینور و اونور کردن وسایل شما میتونید خیلی راحت اون تغییری که مدنظرتون هست رو انجام بدید و ازش لذت ببرید مثلا شما میتونید با یادگیری اصول چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل با چیدمان دقیق این آیتم فضا رو حسابی جلا ببخشید و از تغییر به وجود اومده حظ کنید و غرق لذت بشید.

البته که بعضی ها دوست دارن که الا و بلا یه چیز تازه بخرن تا حس نو کردن دکوراسیون رو داشته باشن که خب در اینجور مواقع این افراد میتونن به جای این که دست بذارن روی یه وسیله ی بزرگ که عوض کردن اون براشون خیلی گرون تموم میشه یه وسیله ای رو انتخاب کنن که کوچک هست و عوض کردن اون زیاد هزینه بر نیست مثلا شما میتونید به سراغ خوشگلترین سینی های پذیرایی برید و جلوی مهمون هاتون پز بدید خصوصا اگر فک و فامیل شوهر باشه. حالا تو این مقاله هم میخواهیم در خصوص یه آیتم ارزون صحبت کنیم که شاید خیلی از خانوما به نو کردن اون توجه نکنن یعنی نمکدون که سر هر سفره ای خودنمایی میکنه، پس در ادامه با ما همراه باشید تا نمونه ای از نمکدان های جدید بازار رو بهتون نشون بدیم و یه سری نکات رو که باید موقع خرید این آیتم باید بدونید رو بگیم.

نمکدان های جدید بازار

کاربرد نمکدان چیه؟

اون دسته از نمکدان هایی که اندازه شون بزرگه در حالت عادی توی آشپزخونه و موقع پخت غذا مورد استفاده قرار میگیرن اما انواع دیگه ی اون ها که به شکل تک و یا ست موجود هستن برای روی میز گذاشتن و توی سفره استفاده میشن و در اصل میشه گفت که این ریزه میزه ها از مهم ترین و ضروری ترین اجزای موجود توی سفره ی غذا بشمار میان که خب با توجه به تنوع زیادی هم که دارن میتونن رنگ و جلوه ی خاصی به سفره ی شما ببخشن.

البته که یه نکته ای در خصوص کاربرد اون وجود داره و اون اینه که شما نمکدان رو تنها و تنها برای پاشیدن نمک مورد استفاده قرار نمیدید بلکه خیلی از مدل های اون وجود دارن که کاربرد دکوری دارن و خب به همین دلیل هم از ظاهر خاصی برخوردارن مثل نمکدون های طرح حیوانات که از قدیم الایام استفاده از اون ها رواج داشته.

نمکدان های جدید بازار

نمکدان های جدید بازار

انواع نمکدان

نمکدان ها دارای تنوع ظاهری بسیاری هستن که یکی از دلایل این موضوع جنس اون هاست که خب برخی از مهم ترین اون ها عبارتند از:

نمک پاش سرامیکی: یکی از رایج ترین مدل های نمکدان که توی بازار پر هست نمکدان های سرامیکیه که شما میتونید خیلی راحت اونا رو با دیگر وسایل موجود توی دکورتون ست کنید.

نمک پاش چوبی: وسایل ساخته شده از چوب همیشه روی مد بودن و طرفدارهای خودشون رو داشتن که نمکدان های چوبی هم از این قضیه مستثنی نیستن و یه جورایی یادآور طبیعت اند و ظاهر دلنشینی هم دارن.

نمک پاش استیل: این مدل از نمکدان ها هم بیشتر برای اون دسته از آشپزخانه هایی که فضا و دکور مدرن دارن مورد استفاده قرار میگیرن.

نمک پاش چینی: اون دسته از نمکدان هایی که از جنس چینی هستن میتونن با هر سبک دکوراسیونی همخونی داشته باشن و ظاهر شیک بهش ببخشن.

نمکدان های جدید بازار

نمکدان های جدید بازار

نکاتی که باید موقع خرید نمکدان بهشون توجه کنید

خیلی از افراد دوست دارن که وسایل توی خونشون با هم ست باشن حالا این وسایل میخوان کوچک باشن و یا بزرگ اصلا فرقی نمیکنه چون هماهنگی اون ها مهم ترین نکته هست که در نهایت باعث زیباتر شدن دکوراسیون میشن مثلا شما باید آیتم های بزرگ و توی چشم مثل مبل، فرش و پرده رو باهم ست کنید.

در خصوص آیتم های ریزتر هم باید با توجه به وسایل بزرگتر اقدام به خرید کنید حالا در خصوص نمکدان هم شما باید با توجه به سایر وسایل موجود در سفره اون رو انتخاب کنید مثلا در صورتی که سرویس چینی برای پذیرایی استفاده میکنید از نمکدان هایی با این جنس انتخاب داشته باشید.

همچنین شما باید وزن نمکدان رو هم در نظر بگیرید مثلا در صورتی که برای پیک نیک رفتن میخواهید نمکدان بردارید مسلما جنس چینی اون به دردتون نمیخوره و بهتره که پلاستیکی باشه.

نکته ی دیگه هم اینه که باید توجه کنید که نمکدان شما از قابلیت راحت پر شدن هم برخوردار باشه.

نمکدان های جدید بازار

نمکدان های جدید بازار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی