|

قبل و بعد میترا رفیع / گلنارِ گیلدخت از بیست و پنج سالگی چقدر فیسش پخته شد و آس

میترا رفیع بازیگر مشهور ایرانی محسوب میشه که این روزها در گیلدخت ایفای نقش داره و در سوشال هم با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شبکه آی فیلم سالهاست که ساخته شده و دستش هم درد نکنه از وقتی که اومده دل خیلی از مخاطبین رو شاد کرده. چرا چون این شبکه با بازپخش فیلم و سریال های پخش شده و قدیمی، اون دست از بینندگانی که دوست دارند سریال های مورد علاقشون رو دوباره ببینند حسابی خوشحال میکنه. مثلا میدونید سریال پایتخت و یا ستایش چند بار پخش شده؟ جالبه که هر با هم مخاطبش رو داشته و شب به شب بیننده رو پای تلویزیون نشونده. یکی دیگه از سریال های بسیار محبوب که اتفاقا این شبها در حال پخش نیز هست، سریال "گیلدخت" می باشد که با ایفای نقش بازیگران مشهور بسیاری ساخته شد.

گیلدخت داستان دختری به نام گلنار با بازی میترا رفیع می باشد که ژانر تاریخی داره و برمیگرده به دوره قاجار. میترا رفیع نقش اصلی این سریال هستش که خب با ایفای نقش بسیار عالی و هنرمندانه، طرفداران بسیاری پیدا کرد. گیلدخت در سال 1398 استارت خورد و تا 1400 نیز تصویربرداری شد. میترا بانو که از چهره های دهه هفتاد می باشد، این روزها سی سال سن دارد و در گیلدخت 25 ساله بود. این بازیگر در سریال های دیگری همچون "از سرنوشت" و "بی همگان" نیز حضور داشت و حالا از اون دست هنرپیشه های محبوب و مشهور در این عرصه می باشد. خانم بازیگر چهره ای زیبا و طبیعی دارد که انتشار تصاویر قبل و بعدش حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت.

میترا رفیع

میترا رفیع

میترا رفیع

میترا رفیع

میترا رفیع

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی