|

قبل و بعد همسر سپهر حیدری / شروع ابروهاش زمین و پایانش فضاست واقعا جل الخالق بود

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که این روزها به یکی از پر حاشیه ترین چهره های اینستاگرام تبدیل شده و قبل و بعد چهرش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه فقط بازیگرا نیستن که حاشیه دارن، بلکه دنیای فوتبالی ها حتی بیش از بازیگران مورد توجه قرار گرفته. مثلا سپهر حیدری که این روزها به لطف نام همسرش بیشتر و بیشتر مشهور شده و روز به روز نیز به تعداد فالوور های اینستاگرامش افزوده میشه. آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که سالهاست با هم ازدواج کرده و دم دمای کرونا از ایران رفتند. این زوج در حال حاضر دبی زندگی می کنند، اما اونچه که مشخصه اینه که تا همین چند ماه پیش قصد برگشت به ایران رو داشتند اما حالا خیر! چرا که آرام جوینده همسر سپهر حیدری، تا مدتی پیش با تصاویر و ویدیوهای سانسور شده و عادی تر جلوی دوربین اینستاگرام قرار میگرفت، در حالی که این روزها حاشیه دار شده و به مانند همسران فوتبالیس های اروپایی عمل می کند.

همسر سپهر حیدری

سپهر حیدری و آرام جوینده فاصله سنی قابل توجهی دارند چرا که آقای پیشکسوت از متولدین سال 1359 می باشد و آرام بانو از دهه هفتادی هاست. آرام جوینده با عمل های زیبایی که داشته خیلی خیلی زیاد کامنت های مختلف میگیره اما تصاویر چند سال پیشش دیگه فورانی از کامنت منفی بود. آرام جوینده در دهه نود با انتشار تصاویر نه چندن عادی از خود توجه بسیاری از کاربران رو به خود جلب کرد که خب به همین دلیل برخی از مخاطبین با کنار هم قرار دادن عکس های قبل و بعد وی، پروسه تغیرش رو زیر ذره بین بردند. در ادامه مشاهده می کنید تغییرات رو در چهره همسر سپهر حیری.

همسر سپهر حیدری

همسر سپهر حیدری

همسر سپهر حیدری

همسر سپهر حیدری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی