|

بهترین گوشی تا 5 میلیون / سازنده خل شده برا این باتری در حد گوشی های خیلی گرون گذاشته

در این مقاله در خصوص بهترین گوشی تا 5 میلیون براتون صحبت کردیم که میتونید از بین اون ها یه انتخاب خوب در این بازه ی قیمت داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- غرق شدن در گوشی یه جورایی تبدیل شده به یه عادت برای افراد یعنی خیلی ها منتظر این هستن که یه وقته خالی گیر بیارن که برن سر وقت این وسیله و خودشون رو باهاش مشغول کنن که خب حق هم دارن چون بالاخره دنیای جذابی داره گوشی اون هم با وجود فضای مجازی که خب رسما یه دنیای جدا از دنیای بیرونه و این طوری هر کسی برای خودش یه دنیا داره که کوچه و پس کوچه های اون رو میشناسه و خب هیچ کسی هم ازش خبر نداره ولی خب در این بین در صورتی که کیفیت گوشیه شما خوب نباشه سقف این دنیا آور میشه روی سرتون مثلا در صورتی که باتریش با وجود رعایت ترفندهایی برای افزایش طول عمر باتری هم باز ادا بده و مدام کم بشه و در نهایت گوشی مکررا خاموش بشه موضوع روی مختون خواهد رفت.

که خب برای جلوگیری از این موضوع باید چیکار کنید؟ باید در پی تهیه ی یه گوشی درست و حسابی باشید که الان شاید با خودتون بگید که یه همچین گوشی داشتن یه پول درست و حسابی هم میخواد که باید بهتون بگیم که شاید تا یه حدی حق با شما باشه ولی تا حدودی هم اینطور نیست چون شما باید استاد این باشید که با هر بودجه ای بهترین رو نصیب خودتون کنید حالا میخواد بهترین گوشی تا 3 میلیون باشه یا سی میلون اصلا فرقی وجود نداره چون هنر دقیقا بلد بودن شکاره اون هم تو این بازار که تنوعش بسیار بالاست و خب در انتها سرتون بی کلاه نمیمونه ویه گوشی میخرید ولی این که جنس کلاهتون چی باشه مهمه که خب در این راستا ما هم برای این که کسی کلاه سرتون نذاره و خودتون کلاهتون رو انتخاب کنید میخواهیم چندتا از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا با وجود شناختن اون ها خرید راحت تری داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی تا 5 میلیون

گلکسی A05 نسخه 128/6 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

بریم سراغ اولین محصولی که در بین بهترین ها تا 5 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A05 که در حال حاضر یکی از ارزون ترین های سامسونگ بشمار میره و یه نمایشگر به اندازه ی 6.7 اینچ داره که رزولوشنش اچ دیه که خب با توجه به قیمت این مشخصات جور درمیاد و از اونجایی که صفحه نمایش بزرگ هست شما میتونید محتواهای مختلف رو در اون به راحتی ببینید و لذت ببرید.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی 12 نانومتری هلیو G85 استفاده شده که کیفیتش بدک نیست. برای دوربین اصلی این محصول هم از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی هم از یه سنسور 8 مگاپیگسلی استفاده شده که در طول روز و زیر نور کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و شارژدهیش خوبه.

بهترین گوشی تا 5 میلیون

پوکو C40 نسخه 64/4 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

بریم سراغ یه محصول دیگه که متعلق به کمپانی چینی شیائومی هست یعنی پوکو C40 که یه طراحی مثل پوکوهای دیگه داره  و وزنش 204 گرم هست که خب میشه گفت متوسطه یعنی نه سنگینه و نه سبک و تا حدودی خوش دست هست. کمپانی سازنده برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.71 اینچ استفاده کرده که رزولوشنش خوبه. در زمینه ی پردازنده از یه تراشه ی 11 نانومتری به نام JR510 که محصول یه شرکت جدید به اسم به JLQ استفاده کرده که برای کارهای روزمره و معمولی کیفیت خوبی داره. 

دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 5 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته در این بازه ی قیمت کیفیتشون خوبه. اما نقطه ی عطف این محصول باتری فوق العاده ی اون هست که 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره که عالیه و این محصول همچنین از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی تا 5 میلیون

ریلمی C51 نسخه 128/4 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

برسیم به آخرین محصول که در بین بهترین ها تا 5 میلیون در شرایط فعلی بازار میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی ریلمی C51 که شرکت سازنده برای اون از یه نماشگر به اندازه ی 6.74 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 90 هرتزه که با این عدد یعنی شما محتوهای مختلف رو با کمترین میزان لگ و تاخیر مشاهده خواهید کرد. همچنین رزولوشن این پنل اچ دیه.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Unisoc Tiger T612 استفاده شده که برای کارهای روزمره خوبه. دوربین اصلی این محصول هم یه سنسور 50 مگاپیکسلی داره که کیفیتش خوبه. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی تا 5 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی