|

انواع استایل بهاره با مینی اسکارف / عروسکی و خاص در عین حال خانومانه و شیک میشی

مینی اسکارف ها روسری های قواره کوچکی هستند که جهت استایل های امروزه میتونن خیلی شیک باشن و در اینجا انواع سبک استایل باهاشون رو یاد میگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد و فشن جهانیه که با رقابت و ترند ها پیش میره. در واقع اونچه که ما به عنوان لباس و استایل استفاده می کنیم، تربیت شده دنیای مد و فشن می باشد که هر چند ماه یکبار و یا چند سال یکبار تغییر میکنه و اون چه که من و شما همین سال گذشته دمده و زشت می دیدیم، یهو می بینید امسال شده مد روز و مورد علاقه بسیاری از افراد. در واقع آیتم های مورد استفاده در استایل جدا از اینکه باید متناسب با سایز و رنگ پوست و سلیقه ما باشند، باید متناسب با مد روز هم پیش برن. مثلا در دنیای امروزه سبک های جدیدی از روسری استفاده میشه. روسری های فسقلی که به مینی اسکارف و یا بیبی اسکارف مشهور هستند.

مینی اسکارف ها روسری های قواره کوچکی می باشند که در ابعاد 70 در 70 و یا نهایتا 80 در 80 طراحی و تولید می‌شوند. هواداران بسیاری دارند و با بسیاری از استایل ها نیز به راحتی ست میشن. اما خیلی از بانوان این سوال براشون پیش میاد که خب دقیقا این فسقل روسری با چه آیتم هایی در استایل میتونه ست بشه؟ که خب در پاسخ باید بگیم کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید تا نحوه ست زدن این ترند جذاب رو مشاهده کنید.

استایل با مینی اسکارف

مینی اسکارف رو با مانتو کتی بپوش واقعا خوشگله

مانتو کتی یکی از پرطرفدار ترین آیتم ها در سال های اخیر می باشد که مناسب انواع و اقسام سایزها و مدل ها طراحی و دوخته میشه. اما کدوم سبک از مانتو کتی ها با مینی اسکارف استایل میشن؟ در واقع بهترین مانتو کتی هایی که میتونن با مینی اسکارف ست بشن اونهای هستن که یقه های بزرگ دارند با آستین های پرچین. از طرفی هم اگر مانتوی شما دارای تزیینات روی بالاتنه باشه میتونه خوشگل تر بشه، چرا که اگر این سبک از مانتو کتی ها با روسری های قواره بزرگ و یا شال پوشیده بشن، باعث حجیم تر نشون دادن قسمت بالاتنه خواهد شد و تزیینات لباس هم پنهان و حیف میشه. اینجوری ظاهر شما به دشت شیک و آراسته خواهد شد. 

استایل با مینی اسکارف

مینی اسکارف با لباس مجلسی

شاید در نگاه اول فکر کنید که مینی اسکارف برای استایل های روزمره و کژوال طور خوب باشه، در حالی که باید بدونید اتفاقا این سبک از روسری ها میتونن با لباس ها مجلسی نیز ترکیبی به شدت عالی بشن و ظاهری آراسته برای شما بسازند. البته که نه هر روسری کوتاهی! در واقع بهترین انتخاب در این راستا مینی اسکارف هایی هستند که جنس ابریشمی و یا ساتن ابریشم دارند. چرا که این سبک از روسری ها بیشتر فرم رسمی و مجلسی رو به استایل شما می بخشند و چنین حسی رو هم از شما به دیگران انتقال خواهند داد. اگر به دنبال یک تیپ خاص تر هم هستید خب باید بگیم میتونید از بر روی مینی اسکارف خود را با سنگ مروارید و یا منجوق تزیین نمایید. 

استایل با مینی اسکارف

با شومیز هم میشه مینی اسکارف ست کرد

شومیز یکی از آیتم هایی به حساب میاد که خیلی خوب میتونه با مینی اسکارف ها ست بشه. در واقع این مدلی شما میتونید یه ترکیب نوستالژی و دخترونه بسازید که امروزی و به شدت بهاره نیز هست. استفاده از مینی اسکارف بسته به سلیقه شما مدل های مختلفی داره. شما میتونید اونطور که دلتون میخواد به شکل کاملا با حجاب و یا با موهای آراسته روسری خود را ببندید و با استایل خود هماهنگ سازید. شما میتونید جهت زیبا سازی و جذابیت هر چه بیشتر ظهر خود از شومیز های ساده به همراه مینی اسکارف های طرح دار و رنگی استفاده نمایید. 

استایل با مینی اسکارف

با تیپ اسپرت مینی اسکارف سرت کن

شاد هم شما بانویی باشید که شیفته تیپ های اسپرته و دلش میخواد از مینی اسکارف هم استفاده کنه و مثلا با هودی بپوشه. در اینجا میتونید لباس خود را پوشیده و بعد مینی اسکارف رو به شکل سربند ببندید و یا دور گردن خود به مانند دستمال گردن تزیین نمایید. 

استایل با مینی اسکارف

تو سرما مینی اسکارف با پالتو خیلی جذابه

اما مینی اسکارف تنها برای فصول گرم سال نیست و اگر علاقه مندید که در سرما نیز ازش بهره ببرید، میتونید خیلی راحت با پالتو ستش کنید. پالتوهای خزدار، یقه ب ب، یقه ملوانی و یقه انگلیسی از بهترین موارد برای ست شدن با مینی اسکارف‌ها هستند. جهت اینکه خیلی هم سردتون نشه میتونید از بیبی اسکارف هایی که جنس ابریشمی و یا پشمی و پاییزه دارن استفاده نمایید.

استایل با مینی اسکارف

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی