|

معرفی بهترین کرم پودرها برای پوست گندمی / اینا روشن کننده و ضد چروکن خوشرنگ ترین میشی

در این مقاله چندتا از بهترین کرم پودرها برای پوست گندمی رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها یه میکاپ زیبا و خاص داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رسیدن به زیبایی اون هم این روزا بسیار راحت شده در اصل یه داستانی راه افتاده اون اینه که شما اگر احساس زشت بودن دارید چون پول ندارید چون به نظر خیلی ها پول دوای درد هست و میشه با استفاده از اون زیبایی رو هم برای خودشون بخرن و به ارمغان بیارن که خب در این بین هستن کسانی که میگن مثلا اگر شما برای عمل های زیبایی و تزریق ژل و فیلر و امثالهم بیس کار رو نداشته باشید اونقدرا که باید و شاید زیبا دیده نخواهید شد و یه عده هم هستن که معتقدن اینطور نیست و اگر پیش دکتر خوب برن و خوب خرج کنن صد در صد زیبا میشن با همه ی این ها هم یه عده هستن در این بین که معتقد اند به جای این همه دست کاری تنها با آرایش میشه خودمون رو زیباتر کنیم مثلا گونه رو هم با آرایش برای برجسته شدن گونه میشه گرد کرد و هم با تزریق ژل که خب این افراد ترجیحشون روش اوله.

پس در اصل میشه گفت که آرایش هم مثل لباس خوب میمونه و میتونه زیبایی شما رو بولد و ایرادات چهره ی شما رو اصلاح کرده و تمرکز رو از روی اون برداره مثلا در صورتی که دماغ درشتی دارید میتونید با یادگیری آموزش کانتور انواع بینی اون رو کوچک تر و جمع و جور تر به نظر بیارید طوری که هر کسی با دیدننتون باورش نشه که شما همون فرد قبل هستید بنابراین وقتی حتی بزرگ و کوچک دیده شدن بینی با استفاده از لوازم آرایشی امکان پذیر هست چرا به سمت کارهای پرخطر مثل عمل بینی بریم! حالا از اینا که بگذریم ما کسی رو نقد نمیکنیم هر کسی مختاره که راه خودش رو بره ولی موضوعی که در این زمینه وجود داره این هست که شما باید موقعی که لوازم آرایشی تهیه میکنید توجه کنید که لوزامتون کاملا با رنگ و جنس پوستتون هماهنگی داشته باشه تا در نهایت از نتیجه ی کار لذت ببرید. حالا ما هم در راستای کمک به شما تصمیم گرفتیم که چندتا از بهترین کرم پودرها برای پوست گندمی رو بهتون معرفی کنیم، پس در صورتی که این رنگ پوست رو دارید با ما همراه باشید.

کرم پودر برای پوست گندمی

کرم پودر مات این لی

برسیم به اولین محصولی که در بین بهترین ها برای پوست گندمی میخواهیم به شما معرفی کنیم یعنی کرم پودر این لی که یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کرم پودرها برای پوست گندمی بشمار میره این کرم پودر که رنگش ماته یه تناژ هلویی داره که روی پوست های گندمی بینظیر میشه. البته که در صورتی که میخواهید یه مقدار کرم پودر تیره تر از پوستتون بزنید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ رنگ گندمی طلایی این محصول هست. شما میتونید از این کرم برای تمامی پوست ها چه خشک و چه چرب و مختلط استفاده کنید  از اون جایی هم که اشاره کردیم مات هست بسیار برای آرایش های تابستون مناسبه چرا که در این فصل ممکن هست که صورت عرق کنه که خب در این صورت اگر کرم پودر شما جنسش خوب نباشه پوستتون برق خواهد زد در حالی که با این محصول این لی چون ماته این موضوع ممکن نیست که این عالیه. 

کرم پودر برای پوست گندمی

کرم پودر مات مای مدل Matt Makeup

برسیم به یه محصول دیگه از یه برند ایرانیه محبوب که میشه گفته عملکرد بسیار خوبی در زمینه ی تولید محصولات مراقبت پوستی و آرایشی داره یعنی کمپانی مای و کرم پودر ماتش مدل Matt Makeup که به دلیل فاقد چربی بودن میتونه یکی از بهترین کرم پودرهای ایرانی بشمار بره که با پوست اکثر خانوم ها سازگاره و شما میتونید با استفاده از اون برای خودتون یه پوست جذاب و مات که به هیچ وجه برق نمیزنه بسازید. از خوبی هایی که این محصول داره میشه به پوشانندگی و کاور بسیار بالاش اشاره کرد که روی پوست های سبزه و گندمی به زیبایی میخوابه.

کرم پودر برای پوست گندمی

کرم پودر ضد چروک سی گل

در صورتی که بخواهیم تو این مقاله یه کرم پودر معرفی کنیم که خاصیت درمانی برای پوست داشته باشه میتونیم به کرم پودر سی گل اشاره کنیم که بسیار برای پوست های گندمی و سبزه مناسبه و از اون جایی که دارای مقدار زیادی مواد مغذی و ویتامین برای پوست هست میتونه خاصیت ضد چروک بودن هم داشته باشه و پوست شما رو از آینه هم صاف تر کنه. این رو هم بگیم که برای پوست های سبزه شماره ی 8 این کرم بهترین انتخاب بشمار میره که ضد چروک هم هست و تا حدودی هم ضد آفتاب بشمار میره و برای استفاده ی روزانه بافت بسیار سبکی داره.

کرم پودر برای پوست گندمی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی