|

انواع شال ترند 1403 / اینجا هم سبک ست زدنو می بینی هم جنس شالا رو یاد میگیری بانو

شال و روسری ها اواع مختلف دارند که از نظر جنسی میتونن خیلی متنوع بشن و در این مطلب قراره با اونها اشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل یک بانو از اجزای مختلفی تشکیل شده که برخی شون از دست آیتم های اصلی به حساب میان و برخیشون هم اکسسوری و جزییات محسوب میشن. مثلا مانتو و شلوار خب از بخش های اصلی در تیپ خیابونی یک بانو هستش و از طرفی هم اکسسور هایی که میتون به استایل فرد جون ببخشند. اکسسوری ها دو نوع هستن. یکی حمل کردنی و دیگری پوشیدنی، که خب شال ها از دست اکسسوری های پوشیدنی هستن که در واقع نزدیک ترین لباس به صورت ما می باشند. اما چرا این نکته ذکر شد؟ چون انتخاب شال و روسری به این شکله که شما باید جدا از در نظر گرفتن سلیقه ای که دارید، به رنگ پوست و فرم صورت تون توجه کنید. 

شال ها انواع بسیار مختلفی دارند که بسته به اونچه که شما نیز دارید در استایل، انتخاب میشن. اینکه شما بتونید یک شال مناسب با طرح و رنگی که دقیقا به شما میاد استفاده کنید، بی شک زیبایی تون رو چند برابر خواهد کرد. از طرفی هم به جز زیبایی که شال و روسری به چهره و ظاهر می بخشند، یک سد راه مناسب جهت رسیدن تابش نور مستقیم به ما نیز هستند که این میتونه خودش یه نکته کثب باشه. همونطور که اشاره شد شال ها انواع مختلفی دارند که در این قسمت قراره از نظر جنس شناخته بشن و به نحوی بهتر مورد استفاده قرار بگیرند. پس با ما همراه باشید تا یه عالمه شال خوشگل با جنس های مختلف ببینیم.

انواع جنس شال

شال نخ پنبه اونقدر سبکه حس میکنی پر سرته

یکی از رایج ترین شال ها از نظر جنس، شال و روسری های نخی هستند که به شدت کاربردی می باشند. فرقی نمیکنه که شما شلوار بپوشید یا دامن، در هر صورت شال نخ پنبه با همه چی ست میشه. این جنس شال برای افرادی که پوست حساسی دارن خیلی خوبه، چرا که نرمه و باعث حساسیت و خارش پوستی نمیشه. 

این سبک از شال ها روی سر خیلی خوبن چرا که میتونن مقابل نور خورشید و باد محافظت خوبی داشه باشند و با سر کردن اونها شما احساس خفگی ندارید. شال های نخ پنبه انواع و اقسام طرح ها و رنگ ها رو دارند که میتونید متناسب با اونچه که دلتون میخواد انتخاب کنید.

انواع جنس شال

شال شیفون واسه مهمونی هایی که میخوای لوکس بشی

شیفون یکی از لوکس تری پارچه ها برای شال به حساب میاد. در واقع وزن سبک و شمایل اونها باعث میشه تا برای تولید و دوخت انواع لباسهای زنونه استفاده شده و یه ظاهر لوکس و شیک به استایل ها ببخشند. در صورتی که به دنبال یک تیپ رسمی برای مهمونی هستید، شال شیفون یکی از گزینه های خوشگل و کلاسیک به حساب میاد. همچنین شال شیفون میتونه به عنوان یک اکسسوری زیبا، استایل های رسمی و غیررسمی شما رو تکمیل کرده و ظاهری آراسته بهتون هدیه بده.

انواع جنس شال

شال ابریشمی، سلطنتی و فایده دار

در واقع شما در اینجا با شالی آشنا میشید که به دلیل طرح و رنگ های متنوعی که دارند بسیار مشهورند! لباس هایی که از ابریشم دوخته میشن میتونن سالیان سال بمونن و اغلب توسط اشخاص سلطنتی استفده میشن. ابریشم یه جنس خیلی خاصه که شال و روسریاش هم خاص میشه. این جنس برعکس نخ پنبه رطوبت موهارو حفظ میکنه و برای افرادی که دلشون میخواد جوان تر به نظر برسند، شال ابریشمی اون شالیه که در این راه کمک شما خواهد کرد. چرا که اینجوری پوست شفاف تری خواهید داشت. به علاوه اینکه به همون دلیل مرطوب نگه داشتن موها، باعث میشه تا شما موهایی نرم تر و لطیف تر و ابریشمی داشته باشید.

انواع جنس شال

شال مخملی خیلی شیکه ولی مراقب پهناش باش

شال ها مخلمی خیلی جذابت، اما نکته ای که در موردشون وحود داره اینه که به دلیل ضخیم بودنشون، شال دور گردن جمع میشه! این موضوع تو زمستون باعث ناراحتی میشه که البته خوبی های خاص خودشون رو هم دارند و اون اینه که به شدت نرم و گرم هستند. فقط یادتون نره که شالتون خیلی پهن نباشه، چرا که در این صورت موجب ناراحتی خواهد شد. 

این مدل از شال ها بی شک ظاهری آراسته و زیبا برای شما خواهند ساخت که بسته به سلیقتون رنگش هم انتخاب میشه.

انواع جنس شال

شال ویسکوز

شال های ویسکوز نیز یکی دیگه از شال های خیلی پر استفاده ای هستش که در بین خانوما محبوبیت زیادی داره. ویسکوز یه پارچه خیلی نرمه که میون خانوما خیلی محبوبه و به پارچه ابریشم شباهت فراوونی داره. ابته که بادی بگیم معایب خاص خودش رو هم داره و مثلا اینکه وقتی کشیده بشه دیگه به حالت اولیه خودش برنمیگرده. از طرفی هم پارچش ضعیفه و بعد از خیس شدن ضعیف تر هم میشه. ویسکوز رطوبت و چربی بدن رو میتونه جذب کنه و به شکل یک لکه بر روی پارچه مشخص بشه که خب این نکنه هم خوب نیست!

انواع جنس شال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی