|

عمل بینی مهراوه شریفی نیا / تو بیست سالگی چقدر متفاوت از نقش کیمیای الانش بوده

مهراوه شریفی نیا بازیگر مشهور ایرانی است که از کودکی در این عرصه ایفای نقش داشته و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بازیگران انواع مختلفی دارند. یکی میاد و از بچگی ایفای نقش میکنه و یه هزار سالی تو این عرصه فعالیت داره، یکی هم میاد و از جوانی کارش و شروع میکنه و دیگری از سن و سریال میانسالی تا پیری. هنرمندانی که از سن کم به این عرصه پا گذاشتن تعداد کمی دارند که خب یکی از اونها مهراوه شریفی نیا می باشد. این چهره که از کودکی یعنی در سن 8 سالگی رفت جلو دوربین، اولین بار با بازی در فیلم "دزد عروسک‌ها" دیده شد. مهراوه بانو این روزها تبدیل به یکی از محبوب ترین هنرمندان شده که طرفداران بسیاری دارد. وی از دست هنمرندان نچرال فیسی محسوب میشه که با بازی در سریال "کیمیا" به شد بولد شد. البته که قبل تر سریال "خداحافظ بچه" بود که مهراوه شریفی نیا رو در دل مخاطبین نشوند و اونهارو پای تلویزیون کشوند.

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا بهش نمیاد اما 43 سال سن داره و هنرمندی به دور از حواشی و جنجالات بازیری می باشد. وی که تا به حال هیچ دستی به صورت و طبیعی بودن صورتش نبرده، اما با کنار هم قرار دادن تصاویرش خیلی از مخاطبین بر این نظرند که خانم بازیگر هم دستی بر آتش خدمات زیبایی داشته و از این دوره و ترند هاش عقب نمونده. در ادامه مشاهده می کنید قبل و بعد مهراوه شریفی نیا رو که برمیگرده به سن بیست سالگی وی و چهره ای که بسیاری بر این نظرند عمل بینی داشته!

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی