|

بهترین کرم پودر برای مصرف روزانه / اینا بافتشون حسابی سبکه اصلا از آرایش خسته نمیشی

در این مقاله چندتا از بهترین کرم پودرها برای مصرف روزانه رو معرفی کردیم که بافت سبکی دارن و پوستتون رو زیبا جلوه میدن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- میکاپ این روزا تبدیل شده به یکی از مهم ترین بخش های زندگی خانوم ها چرا که این ذهنیت که خودتون رو با میکاپ به کلی عوض کنید دیگه وجود نداره و خیلی ها به آرایش به عنوان یه راهی که میتونه زیبایی ها رو بولد و ایرادات رو کم رنگ و اصلاح کنه نگاه میکنن مثلا در فرهنگ ما صورت پر و گونه های برجسته بسیار زیباست که خب در صورتی که این ملاک رو نداشته باشید شاید  از این موضوع ناراحت بشید که خب یه عده برای رسیدن به این منظور میرن سراغ تزریق ژل به گونه ولی یه عده هم میرن سراغ آرایش برجسته شدن گونه و از این طریق و ترفند برای این که خودشون رو با ملاک های زیبایی همسو کنن استفاده میکنن.

البته که در این بین شما تنها هدفتون نباید زیبایی باشه چرا که شما میتونید از آرایش در جهت درمانی هم استفاده کنید مثلا بهترین ضد آفتاب ها میتونن علاوه بر این که پوست شما رو در مقابل اشعه های مضر خورشید محافظت کنن همچنین میتونن با توجه به فرمولاسیونی که دارن آب رسانی و تغذیه ی پوستتون رو هم به عهده بگیرن و در این صورت شما یه تیر و دو نشون زدید و خب چی از این بهتر! حالا در راستای داشتن بهترین ها میخواهیم در این مقاله چندتا کرم پودر برای مصرف روزانه رو بهتون معرفی کنیم که بافت سبکی دارن و در صورت استفاده ی مداوم از اون ها منافذ پوستیتون بسته نمیشه و جوش نمیزنید، پس  در ادامه برای شناختن اون ها با ما همراه باشید.

کرم پودر برای مصرف روزانه

کرم پودر استی لادر برای شما یه پوست صاف و شفاف میسازه

یکی از بهترین کرم پودرهایی که در بین رقبای خودش تونسته اسم و رسم در کنه کرم پودر استی لادر هست که یکی از معروف ترین ها در بین کرم پودرهای سبکه  که به علت داشتن ویژگی های خارق العاده و فرمولاسیون خاصش تونسته تو دل خیلی از خانوما برای خودش جا باز کنه و تبدیل بشه به اولین انتخاب و گزینه ی اون ها در بین لوزام آرایشی. از خصوصیات عالی این کرم میشه به موندگاری بالا و بافت سبکش اشاره کرد طوری که شما اون رو صبح میرنید تا شب دووم میاره و به علت بافت سبکش بهتون احساس خستگی از بودن آرایش روی صورتتون نمیده. شاید براتون جالب باشه که حتی خیلی ها برای آرایش حرفه ای هم از این کرم استفاده میکنن. 

از دیگر خصوصیات این محصول میشه به موراد زیر اشاره کرد:

  • دارای رنگ بندی گسترده
  • مقاوم در برابر تعریق
  • مناسب انواع پوست
  • فاقد رایحه مصنوعی و...

کرم پودر برای مصرف روزانه

با کرم پودر مک مدل STUDIO FIX FLUID یه پوست مخملی داشته باشید

بریم سر وقت یکی دیگه از محبوب ترین کرم پودرها در بین خانوم ها در سراسر دنیا یعنی کرم پودر مک که به علت بافت سبک و پوشش زیبایی که روی صورت ایجاد میکنه بسیار طرفدار داره و برای مصرف روزانه پیشنهاد میشه. این محصول به علت داشتن رنگدونه های متنوعی که داره میتونه به خوبی هر چه تمام تر پوست صورت شما رو کاور کنه و یه آرایش جذاب و سبک روی صورت شما ایجاد کنه از این رو برای میکاپ سره کار و یا دانشگاه یه کرم فوق العاده عالی بشمار میاد که در صورت استفاده از اون اصلا احساس این که کرم زدید رو نخواهید داشت ولی خب تاثیرات اون رو با چشم های خودتون در محو کردن کک و مک ها، جوش ها و چین و چروک های صوتتون مشاهده خواهید کرد. از دیگر ویژگی های این محصول که با دونستنشون ترغیب به خریدش خواهید شد میشه به موراد زیر اشاره کرد:

  • دارای طیف رنگی فراوان
  • ضد جوش و آکنه
  • مناسب انواع پوست
  • فاقد مواد روغنی و فرمالدهید و...

کرم پودر برای مصرف روزانه

کرم پودر نارس مدل Natural Radiant شادابی یه پوست جوون رو به شما میده

با توجه به این که این روزا خانوما یه تایمی رو در بیرون از خونه هستن حالا به علت شاغل بودن یا دانشجو بودن و حالا هر چی به دنبال یه کرم پودر میگردن که کاور و پوشانندگی بسیار بالایی داره تا بتونن با استفاده از اون چهره شون رو برای مدت زمان طولانی بدون نقص و صاف و صوف جلوه بدن که یکی از بهترین کرم پودرها برای این منظور کرم نارس مدل Natural Radiant که میتونه برای مدت طولانی رو صورتتون باشه و پوستتون رو علاوه بر زیبا جلوه دادن آبرسانی هم کنه. از دیگر ویژگی های این کرم میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون رایحه و چربی
  • دارای خاصیت ضد لک و ضد جوش
  • دارای بافت سبک و مایع و...

کرم پودر برای مصرف روزانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی