|

چیدمان حمام با طرح‌های پروانه ای و یونیک / مدرن ترین ایده های 2024

دیزاین حمام این مدلیه که همه میرن فقط کاشی رو تغییر میدن در حالی که شما میتونید از طراحی های خاص جهت فانتزی شدن حمام استفاده نمایید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی از افراد بر این فکر و نظرند که دکوراسیون منزل تنها به خوشگلاسیون فضای هال و پذیرایی هستش و اینکه ببینیم این دو فضا چی میخوان و لوکس و تمیز نگهشون داریم و برای دیزاین شون تلاش داشته باشیم. در حالی که این چنین نیست و شما بانوی خوش سلیقه ایرانی باید به تک به تک فضاهای خون‌تون توجه داشته باشید. حتی قسمت هایی از خونه به مانند حمام و سرویس بهداشتی نیز نیاز به دکور و چیدمان خاص خودشون دارند که هر کسی بهشون توجه نمیکنه. در حالی که اتفاقا زیباسازی این فضاها میتونه به آراستگی هرچه بیشتر خونه کمک کنه. اما جالبه که بدونید در این راستا دکور داریم تا دکور. مثلا یه خونواده فقط میان از شلف و چهارتا اکسسوری برای دیزاین استفاده میکنن و یه خونواده میان با خلاقیت بیشتر محیطی شگفت انگیز طراحی میکنن. میگید چجوری؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با مدل هایی بی نظیر و دیده نشده برای حمام و و آشنا بشیم.

چیدمان حمام فانتزی

حمام با طراحی مدرن به این شکل

یک فضا در صورتی میتونه دیزاین بشه که به تمام جزییات و کلیاتش توجه بشه. مثلا اینکه میتونید از کابینت های دوش با شیشه های شفف نصب کنید تا نور طبیعی به درون فضا نفوذ کرده و حس فضای باز و آزادی رو القا کنید. میدونید که دوش های مدرن مختلفی در بازار عرضه شده اند که انواع و اقسام سبک آبریزی رو دارند و با خرید و نصب اونها حمامی منحصر به فرد داشته باشید. در یک حمام مدرن ، معمولا طراحی هایی که از رنگ های طبیعی مثل آبی، سبز و زرد استفاده میشه، جذابیت خیلی بیشتری دارند. چرا که این رنگ ها با عناصر طبیعی خیلی هماهنگی دارن و فضای حمام رو ایده آل تر خواهند ساخت.

چیدمان حمام فانتزی

تزیین و زیباسازی حمام فانتزی با طرح پروانه ای

از طرفی هم جهت اضافه کردن لمسه های خاص و یونیک به طرح حمام، میشه که از الگوهای پروانه بر روی کاشی های دیوار، پرده ها و یا عناصر تزیینی استفاده کرد. به علاوه اینکه اضافه کردن اشیا و اکسسوری های دکوراتیو مثل سکوی طبیعی و پرنده های جورابی با طرح پروانه، چراغ های دیواری با طرح پروانه و یا هر آیتم دیگه ای که سلیقه خودتونه، جلوه ای ویژه و بی نظیر به فضا ببخشید.

چیدمان حمام فانتزی

استفاده از متریالی همچون چوب، سنگ، و سرامیک

مترال نیز در این راستا اهمیت زیادی داره. اینکه چه آیتمی رو به عنوان متریال و دیتیل انتخاب کنیم میتونه به زیباسازی فضا کمک بسیاری داشته باشه. مواردی به مانند چوب، سنگ، و سرامیک با طرح‌های طبیعی و ساده میتونن جزو انتخاب هایی باشند که مناسب طراحی حمام با موضوع فانتزی پروانه باشند. متریال گفته شده نه تنها میتونن به زیبایی و دوام محیط کمک کنند، بلکه اون حس طبیعی بودن و آرامش رو هم اضافه خواهند کرد.

چیدمان حمام فانتزی

اگر بخوایم به شکل کلی صحبت کنیم، باید بگیم که طراحی حمام با موضوع پروانه میتونه یه فضای آرام بخش و دلبرانه برای شما فراهم کنه که هر خونه ای نداره و با انتخاب درست متریال‌ها و لوازم دکوراتیو، میتونید اون رو به یک نقطه تمرکز دیداری تبدیل نمایید.

چیدمان حمام فانتزی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی